Viimehetken vinkkejä reissuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli ollaan lähdössä reilun vuoden ikäisen kanssa etelään lämmittelemään ja tässä pakatessa mietin onko kaikki mukana.
Kertokaas nyt siis, mitä kannattaa ottaa mukaan mitä jättää pois? Ruuat ja vaipat ja vaatteet tietenkin, mutta onko esim. uimavaipat tarpeen vai kuinka?
Kiitosta etukäteen.

Eiköhän siellä ilmankin toimeen tule, ne kastuu niinku tavalliset että ei oo lapsen mukava 10 kg vaipoissa kovin kauan olla, eli minä en käyttäisi. Onko lapsella tutti, ellei niin ota jotain imettävää nousuihin ja laskuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei oo tuttia, mutta pullosta vielä juo, joten sen ajettelin olevan se imutettava. Entäs sitten jos ei suostu just silloin juomaan? Mitäs mä sitten keksin?

Tikkari, tai joku muu että suu on auki ja tulee imuliikettä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän siellä ilmankin toimeen tule, ne kastuu niinku tavalliset että ei oo lapsen mukava 10 kg vaipoissa kovin kauan olla, eli minä en käyttäisi. Onko lapsella tutti, ellei niin ota jotain imettävää nousuihin ja laskuihin.

Ota vain uimavaipat mukaan, koska monien hotellien altaalle ilman niitä ei ole asiaa.

Meillä on ollut uimavaipat käytössä ja musta ne on olleet hyvät. Ei imeny vettä samalla tavalla kuin tavan vaipat. Eikä tarvinnut pelätä, että tulee pissat tai kakat -yäk- altaaseen. Aurinkorasvat tietty mukaan, pienelle semmoista, jossa on se fysikaalinen suodattimet. Leluja ja kirjoja hotellihuoneeseen niin ei käy aika pitkäksi, jos joutuu olemaan sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksesta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ota vain uimavaipat mukaan, koska monien hotellien altaalle ilman niitä ei ole asiaa.

Tätä mä epäilinkin, kiitos vinkistä. Kipasen heti huomenissa paketin mukaan.

Vaipat on usein hajustettuja ja hieman eri mallisia kuin täällä. Ostimme matkalta pojallemme aivan samoja vaippoja kuin mitä täälläkin käyttää , mutta malliltaan olivat aivan erilaiset. Muistakaa katsoa, että matkavakuutukset ovat voimassa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Ruokaa saa paikanpäältäkin jos lapsi ei ole kovin nirsoileva. Hyvää matkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:
Vaipat on usein hajustettuja ja hieman eri mallisia kuin täällä. Ostimme matkalta pojallemme aivan samoja vaippoja kuin mitä täälläkin käyttää , mutta malliltaan olivat aivan erilaiset. Muistakaa katsoa, että matkavakuutukset ovat voimassa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Ruokaa saa paikanpäältäkin jos lapsi ei ole kovin nirsoileva. Hyvää matkaa?

Juu, kyllä me ajateltiin noi vaipat roudata kun porukat toi joskus Tallinnasta pampersseja ne haisi. Matkavakuutukset on ok. Ruokakin lähtee suomesta, on aika tarkka syömisistään joten pelataan varman päälle.

Yhteistyössä