viime yönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme tapaus

Vieras
Siis eilen lähdin jonkun ""vanhemman"" miehen matkaan, sen luo. Annoin sen riisua mut ja hyväillä rintoja. Esittelin sille itseäni ja annoin sen kosketella muo. Se ei pannu muo, halus vaan nuolla, hyväillä ja katsella muo kun hieroin itseäni (kovana se oli, et siinä ei ollu ongelmaa). Ja tosi hyvänä se muo piti. Oikeesti nautin ja olin ihan märkä ja kiimassa.
Sit mä sanoin että oon ollu jo liian kauan pois ja pitää lähteä(olisin halunnu nussia sitä, mut se vaan halus tätä hieromista ja nuolemista). Niin se anto 50 e ja 20 taksiin... Aika häkellyttävää? varmaan joku joka huorista tietää, sanois että halvalla meni.. . Mut sehän ei ollu mun ajatus. Olikohan se joku sen fantasia, et se sais olla huoran kans?

Ei hän uskaltanut sinua panna, piti sinua alaikäisenä, tai pelkäsi tauteja ja että syytät jäkeenpäin raiskauksesta. Kaiken lisäksi pehmo, arka mies. Olisit vähän rohkaissut(me arat kaipaamme sitä) naisenkin pitää uskaltaa sanoa kun panettaa.

Kiitos kommenteista. Ehkä se oli siis sen ""joku oma juttu"" tai kortsujen puute. Alaikäiseksi se ei muo voinu kuivitella ; ) rohkaisua annoin minkä ikinä osasin (jopa vähän petyin kun se ei kannustukseta huolimatta nussinu muo). Mutta ihme juttu se maksaminen.. ehkä se siks tarjos rahaa ku liikaa kannustin. Nyt ehkä kuitenkin jo tilanteesta toipuneena, voi kai itsekin jo herkutella riettaalla ajatuksella, heh-maksullisesta seksistä...

Yhteistyössä