Viime yönä supisteli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
heräsin siihen kun mahassa tuntui oudolta ...huomasin että supistelee ja välittömästi mulle tuli tosi huono olo...kaikki asennot ahisti ja oli pala kurkussa jota sai nieleskellä...

mistähän tämä johtuu??

vaikuttaakohan siihen se että kun esikoisen aikaan multa meni lapsvedet ni siitä asti oksensin kunnes poika synty...??!!

muoks.. niin ja viikkoja nyt 34+2

uskon että voi tulla pahaolo,mut se voi johtuu mistä vaan..joko verenpaineista tai vaan jännityksestä ym..Mua supistelee paljon vaikka viikkoja vast 26:(ekasta lapsesta ei supistellu ku viikolla 38..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:
uskon että voi tulla pahaolo,mut se voi johtuu mistä vaan..joko verenpaineista tai vaan jännityksestä ym..Mua supistelee paljon vaikka viikkoja vast 26:(ekasta lapsesta ei supistellu ku viikolla 38..

mulla esikoisesta supisteli ekan kerran rv 41 ja poika sitten synty 41+1

mutta kun jos mua on muuten supistellu ei oo tullu pahaolo, mut nyt sit yöllä tuli ja supisteluki kesti paljon pidempään....inhottava jos tää tulee jatkuu tämmösenä loppuun asti

En osaa sanoa mistä johtuu, mutta mulla supisteli enemmän ja vähemmän öisin viikoilta 24 alkaen. Ja ihan tosi huono olo joka kerran, joten nukkuminen oli "pikkuisen" hankalaa tossa puolen välin jälkeen... Mutta kuitenkin, yliaikaiseksi meni ainakin minun vauva ja vasta käynnistämällä tuli ulos ;)

Yhteistyössä