Viime yön supisteli

  • Viestiketjun aloittaja Elli33
  • Ensimmäinen viesti
Elli33
Viikkoja nyt 36+3 ja tähän mennessä on ollut vain lieviä supistuksia ehkä muutama päivässä eikä joka päivä ollenkaan. Viime yönä supisteli vähän väliä pitkin yötä lievästi eivätkä supistukset tihentyneet eivätkä koventuneet kivut. Nyt ei oikeastaan tunnu supistuksia. Kolmas lapsi tulossa ja aiemmat ovat syntyneet 39+6 ja 42+3 eikä ole ollut paljoa supistuksia etukäteen. Onko muilla ollut tällaista ja milloin lapsi sitten on syntynyt? Onkohan odotettavissa useita tällaisiä öitä ennen syntymää? Harmittaa se, että mistäs sitä nyt tietää, milloin lähteä sairaalaan. Lapsi voi syntyä tosi nopeastikin sitten kun syntyy.
 
Hei!Mulla supisteli koko raskauden ajan mutta ei olleet kivuliaita ollenkaan.AIna odotin että koska muuttuu kivuliaiksi ja tarvii lähteä sairaalaan.Tyttö syntyi viikolla 41+2 yöllä alkoi supistelemaan kovasti ja heti viiden minuutin välein.Lähdin aika äkkiä sairaalaan koska ennakoivia supistuksia oli ollut koko ajan ja ajattelin lapsi tulee nyt vauhdilla maailmaan!Eihän siinä mennyt kuin 21tuntia..Tsemppia ja oman voinnin mukaan sairaalaan!Eikai ole haitaksi käydä tarkistuttamassa kohdunsuuta,onko auennut..:=)
 
mamaK
Mulla ei esikoiselta tullut yhden yhtäkään supistusta ennen kuin synnytys käynnistyi. Tämän toisen kanssa valvoin viime viikolla yhden yön, kun supistuksia tuli 15 minuutin välein yli kolme tuntia. Mut siihen se kuitenkin sit jäi... Joten samoissa ihmettelyissä elän minäkin. Kaipa sitä sitten viimeistään on lähdettävä sairaalaan kun ne 5 minuutin välein tulee.
Nyt on siis kuitenkin menty jo yli ajalle kolme päivää. Kiinnostais tietää onko paikat näillä supisteluilla auenneet, mutta käsittääkseni täällä ei huvin vuoksi äitejä tarkastella... :( Supistuksia tulee nykyisin muutama päivässä ja itsellä alkaa olla jo mieli maassa, kun monta päivää olen ollut valmis lähtemään synnytykseen. *huokaus* kärsivällisyyttä...
 
Nyt viikolla 41+1. Kävin 3 päivää sitten lääkärissä ja hän kyseli heti "onko tullut sellaisia supistuksia että olisit jo ajatellut ovatko nämä nyt niitä synnytyksen alun supistuksia". Mulla on kahtena iltana tullut selvästi voimakkaampia supistuksia 10-15 min välein ja ne ovat kestäneet 2 tuntia. Lääkäri sanoi heti että se onkin juuri tyypillistä että tällaisia supistuksia tulee juuri se 2 tuntia ja hiipuvat sitten. Pieniä supistuksia on ollut jo kolme viikoa. Että odotellaan vaan josko jokin päivä tapahtuisi. Loppumetreillä kuitenkin jo ollaan...
 
blackjack
mulla kans pari valvottua yötä takana kun supisteli tosi tiheään mutta eivät olleet kovinkaan pitkiä,kivuliaita kylläkin.mahaa repi oikeen tosissaan mutta aamulla oli jo ohi.viikot nyt 34 ja kolmas tulossa,edellinen syntyi 2viikkoa etuajassa joten tässä nyt kun supistuksia tulee joka päivä heti aamusta alkaen ni odotetaan et millon tulee lähtö.
 
Elli33
No miten muut te, joilla on ollut näitä supistuksia loppuviikoilla. Oletteko levänneet tavallista enemmän? Onko se auttanut? Eilen piti käydä parissakin paikassa, mutta lepäilin paljon pitkin päivää, eikä tullut supisteluyötä.
 

Yhteistyössä