Viime viikolla (vko 29) ehkäisyn jättäneitä?

Uskallan osallistua keskusteluun, vaikka viimeisen pillerin söinkin vielä tällä viikolla (vko 30) tiistaina.

Lähdemme heti suoraan yrittelemään. Tiedän kyllä, että osa lääkäreistä suosittelee odottamaan ensin yksiä normaaleja kuukautisia, mutta vastakkaistakin mielipidettä olen kuullut. Itsellä ei kuitenkaan löydy enää minkäänlaista innostusta ehkäisyyn, sillä vauvakuume polttelee niin kovasti.

Tavallaan otimme jo varaslähdön tämän viimeisen pillerikierronkin aikana, sillä unohdin ensimmäisellä pilleriviikolla yhden pillerin. Toivoin jo, että se unohdus olisi ollut "kohtalokas", mutta se on kyllä jo ylitoiveikkuutta.

Mainittakoon vielä, että pillereitä olen syönyt vain vajaan vuoden verran, joten toivoakseni niistä luopuminen ei olisi kauhea shokki kropalle.
 
Tere Tinkatar! Onpa kiva, että ainakin yksi juuri hiljattain ehkäisyn jättänyt löytyi :wave:
Olen itse vähän kahden vaiheilla, että PITÄISIKÖ sitä vielä käyttää kumia vai ei.. Toisaalta, esikoistakin tehtiin 8 kk ennenkuin tärppäsi (silloin olin syönyt 10 v. pillereitä putkeen).. Nyt on reilu vuosi pillereitä takana.
No, oviksen pitäisi olla viikon päästä ja isäntä on silloin Jyskyn ralleissa, joten taidetaanpa mekin unohtaa kumien käyttö ;)
 
Moi vaan pikkumyy42:llekin :wave:

Vähän kyllä jänskättää, kun sen viimeisen tyhjennysvuodon olisi kaiken järjen mukaan pitänyt eilen alkaa. Tosin voihan se olla, että se alkaa vasta perinteisenä päivänä eli lauantaina, vaikka laattojen syönnin aloitikin tuolla viimeisellä pillerikierrolla kaksi päivää aiemmin kuin normaalisti. Kuvittelin kuitenkin, että tyhjennysvuotokin olisi aikaistunut saman verran kuin kuinka paljon aiemmin aloitin noiden pillereiden syönnin.
 
Jätin pillerit kyllä jo hiukan aiemmin, mutta heti tosi toimiin. Mulle kyllä lääkärit jopa sanoivat, että ei ole mitään lääketieteellistä tai muuta syytä odottaa yhtään pidempää. Tähän luottaen uskalsimme heti lähteä yrittämään. Toisaalta, olen varautunut, että pitkäänkin voi mennä ennen kuin se vauva ilmoittaa tulostaan.
 
Tinkatar; Itselläni ainakin alkoi tyhjennysvuoto aikaisemmin. Eli en malttamattomana syönyt laatasta kaikkia pillereitä, niin se tyhj.vuoto tuli sen neljän päivän päästä, mitä aina on tullut...
 
Hilbert Nyt mä olenkin sitten täällä ihan hermona, kädet liki kyynärpäitä myöten ristissä. Päässä vain takoo, että jospa sittenkin olisi käynyt "vahinko" :eek: Työnteko on sattuneesta syystä tänään aikamoista takkuamista.
 
Lopettelin kanssa pillerit viime viikolla ja rupesimme heti tositoimiin =) kyselin asiaa aikaisemmin muutamalta lääkäriltä ja olivat molemmat sitä mieltä että yrityksen voi aloittaa heti. En olisi kyllä malttanut odottaakaan kun hieman pelkään että raskautumiseen voi mennä jonkin aikaa kun ainakin aikaisemmin pillerit sotkivat kiertoni totaalisesti.
 
minä poistatin hormonikierukan perjantaina ja mulla alkoi se "tyhjennysvuoto" sunnuntaina ja mietin, lähteekö mulla kaikki sisuskalutkin mukana...:kieh:
mulle gyne sanoi, ettei tarvitse odotella mitään menkkoja vaan toimintaan heti kehotti ja sitten se sanoi, että olen nainen parhaassa iässä synnyttämään (31 vee)...;)
 
Minä taisin ottaa viimeisen renkaan viikolla 28 pois kun mies antoi luvan... Otin sen kyllä samoin tein ja reilua viikkoa aikaisemmin pois B)
Tyhjennys tuli sit 4 päivän päästä ja sen jälkeen on tositoimiin ruettu. Ovis oli minusta hirmu aikasessa vaiheessa ja nyt sit vaan odotellaan, että mihin kierto asettuu. Jos asettuu.... :p

Nännit on edelleen hirmu arat ja alaselkä kipeytynyt normaaliin verrattuna aika paljon. Viikon päästä vois ensimmäistä testiä rueta miettimään...
B)
 

Yhteistyössä