Viime perjantain Bones

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brennan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Brennan

Vieras
Booth ei kuollut, mutta mikä se hautajaisjuttu oikein oli ? Mulla jäi jakso väliin ja luin vain jaksoselostuksesta, että Booth ilmestyi omiin hautajaisiinsa. Voiskos joko ystävällinen lyhyesti kertoa mitä tapahtui.
...tos :D

Alkuperäinen kirjoittaja MyLifeIsReal:
mulla oli se boksilla, siis oli ne feikkihautajaiset ja seuras sinne jotain rikollista :) ja näin siis paljastui, et ei olekaan kuollut oikeesti.

Siis tiesi itse niistä hautajaisistaan ? Hitsi, kun meillä ei ole tallentavaa boksia :D

FBI lavasti Boothin kuoleman, että saisivat jonkun etsintäkuulutetun kiinni. Oli sanonut tulevansa Boothin hautajaisiin. Ja tulikin sitten.
Kenellekään ei kerrottu että kyseessä oli lavastus. Brennan raivostu kun huomas Boothin hautajaisissa naamioituneena. Se terapeutti oli päättäny et Brennanille ei kerrota.
Zack paljastu sen sarjamurhaajan apuriks (joka syö ruumiita ja rakentaa luurankoo). Sarjamurhaaja saatiin kiinni ja Zack joutu hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:
FBI lavasti Boothin kuoleman, että saisivat jonkun etsintäkuulutetun kiinni. Oli sanonut tulevansa Boothin hautajaisiin. Ja tulikin sitten.
Kenellekään ei kerrottu että kyseessä oli lavastus. Brennan raivostu kun huomas Boothin hautajaisissa naamioituneena. Se terapeutti oli päättäny et Brennanille ei kerrota.
Zack paljastu sen sarjamurhaajan apuriks (joka syö ruumiita ja rakentaa luurankoo). Sarjamurhaaja saatiin kiinni ja Zack joutu hoitoon.

Kiitos tästä. Mutta että Zack, hemmetti sentään :o

Joo kaikki oli ihan ihmeissään. Epäilivät aluks sitä Hoddginsia, kun käyttäyty oudosti jne. Selvis siis että apurin on pakko olla joku työntekijöistä. Murhaaja oli saanu Zackin aivopestyä ja uskomaan omiin sairaisiin juttuihin. Zack kuvitteli tekevänsä oikein. Brennan oli ihan murtunut asiasta. Saa nähä jatkuuko tänään vielä aiheesta.

Yhteistyössä