Viiltäviä kipuja alapäässä ja nivusissa rv13!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Siis oon huolesta kohta sairas... :(
Monena päivänä on viillelly nivusissa, ihan ku joku kääntäis siellä puukkoa. Tänään tuntunu vielä pahemmin. Tulee sellasina sykäyksinä. :o Alapäähän kans tulee vihlaisuja. Mistä ihmeestä vois olla kysymys?? Maanantaina pitää kyllä ottaa puhelu neuvolaan. Kiitos kaikille jotka viitsivät vaivautua vastaamaan! :heart:

Piti vielä sanoa, että eilen tehtiin np-ultra ja siellä oli kaikki hyvin.

yhhyh. kuullostaa ilkeeltä. ehkä se on vaan jotain kasvukipuja, mulla on kans ollu noita tosi aikasessa vaiheessa raskautta, välillä oli niin että ei jalkaa voinu liikuttaa.

tai kohdun kasvaminen aiheuttaa kipua joka sitte säteilee vähä joka suuntaan.

Se samaa kun minulla oli aikoinaan eli siellä jo tavallaan paikat "levisivät" eli luusto avautui jotenkin. En muista miten se selitettiin mutta kuullostaa just siltä

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Kultaseni... Ne on vain niitä liitos kipuja. Hanki tukivyö, ehkä helpottaa vähän, tai sitten ei. :kieh:
Mulla ne on molemmin puolin, selässä ja edessä :headwall:

Ei se tukivyö taida auttaa ennen kuin on masu kasvanut. :/

On kyllä joo ihan selviä liitokipuja. Ne voi olla tosi kivuliaita ja itselläni oli esikoisen raskaudessa tosi vaikeaa kävellä kun teki mieli huutaa tuskasta. Ihan kuin joku olisi vääntänyt puukkoa alapäässä.
Nyt tässä raskaudessa alkoi jo liitoskivut muutama päivä sitten ja viikkoja vasta 9+1 :o Onneksi eivät ole vielä hirveän kipeitä mutta uskon että pahenevat koko ajan..

Yhteistyössä