Viiltävä kipu kyljessä (loppuraskaudessa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Joo, siivoillut ja toihuillut koko päivän ja nyt iski taas tuo älytön vihlonta kyljeen ja sellainen viiltävä vetomainen kipu... Tietääkö kukaan mistä johtuu vai onko liene vaan rasituksesta johtuvaa ?

Voipi olla melkein mistä tahansa, niin hankala sanoa. :) Kylkivälilihaskramppi?

Mulla on ollu kylkikipuja (siis tuossa rintakehän alapuolella, sivussa) nyt ihan vain siksikin, että joskus, jos jää suoleen tavaraa, joka ei meinaa jostain syystä liikkua, se sattuu siinä kohdin. :o Joo.. en tahdo tietää, kuinka mutkalla mun suolet tuolla tällä hetkellä meneekään... :D

Voi olla tosiaan joku kramppi. Mulla ollut sellaista viiltävää kipua läpi raskaudessa navan korkeudella.Kipein kohta on navassa ja se tulee välillä vyömäisenä kyljistä. Sen aikana on tosi vaikee hengittää ja liikkua ei voi. Kukaan ei ole osannut vastata minulle mitä se on.

...kokemuksta vastaavasta. Tuli kauhea kipu kylkeen ihan yx kax ja kesti joskus jopa puolisen tuntia yhta kyytia. Niin kovaa tuntui ettei kavelemaaan pystynyt. Sitten hiipui pois. Tapahtui aika usein parin viimeisen raskaus kuukauden aikana. Lekuri sanoi vaan etta niita loppuraskauden vaivoja...

Uusimmat

Yhteistyössä