VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
täällä tein aamulla edelleen haamujenkin haamun testiin..mutta samaan aikaan ku testasin menkat alko :'( ja mahaa sattuu.. :'( et tais olla kemiallinen toi "raskaus"... :ashamed: napukka oli vielä kivikova, ylhääl ja kii..silti vuotaa..ei kyllä miun päivä alkanu hyvin..
oikein kunnon :hug:

Aini ilmoittautuu tippuneiden joukkoon. Täti tuli tiistainen. Pientä tiputtelua jo torstaista asti. Epäilen että yritin taas kerran raskautua, mutta keltarauhashormoonitaso on liian matala eikä jaksa pitää yllä. Nyt alkoi vitamiini ja greippimehu kuuri :kieh:

Tytylle iso :hug: !! Aina yhtä inhottavaa toi on, vaikka kuinka yrittäis varautua pahimpaan...

Edelleen toivotaan Frizzantelle ja Talvimammalle plussaa!!! Pakkohan tässä on jonkun jo pikkuhiljaa plussailla!!

Omaa napaa: Tissit on eilisen ja viime yön aikana turvonnut liki tuplasti, normaalisti oon suht hyvinvarusteltu, mut nyt jäis Pamelaki kakkoseks... :D
On vaan niin hemmetin kipeet!!! Ihan pelkkä kävelykin sattuu!! Mutta, veikkaan sen olevan vain voimia lisää saanut menkkaoire, kun eilen illalla nukkumaan mennessä oli niin jäätävät menkkamaiset alaselkäsäryt, ja kolmatta päivää aina kerran päivässä pieni hailu sävy vaaleanpunaista valkovuodossa... :headwall:

Tyty :hug: Jaksamista! Voi harmi... ensi kierrosta tärppää ihan varmasti!!!

Daizy... kyllä noi kuulostaa ihan raskausoireilta!

Talvimamma: kun en millään malttais!!!
Voinko tehä yhen lauantaiaamuna, jos tulee nega niin en masennu, ja toisen maanantaiaamuna?

Mä en saanu nukuttua oikein viime yönä... heräsin taas aamulla päänsärkyyn. Tissit tuntuu turvonneilta... mutta voihan olla oire menkoistakin. Voi kun malttais olla täältä edes hetken pois niin vois pääkin kylmetä!

No voi harmi, tyty :hug: Voimahaleja muillekin tädin riivaamille. Miten tää voi olla näin vaikeeta tää raskautuminen. Luulis että miljoonista simpoista nyt yksi jäisi väkisin koukkuun. Mutta kun ei niin ei.... :eek:

Daisylle peukut ylhäällä ja plussapuhurit täysille++++++++++++++++++++++++++

Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Miten tää voi olla näin vaikeeta tää raskautuminen. Luulis että miljoonista simpoista nyt yksi jäisi väkisin koukkuun. Mutta kun ei niin ei.... :eek:
Sanos muuta! Mikä siinä on jos kerran simpat on hommattu munasolun kanssa tapaamiseen, ja ajoituksen puolesta oikeaan aikaan, niin sitten ei kelpaa hedelmöittyminen. Onkohan mun munasolut nirsoja? Vai miehen simpat? Vai mistä kiikastaa...

......ensin SUURET halit tyty :hug: ja sitten SUURI ihmetys omaan olotilaan.Kyllä se oli selvä plussa siinä ovistestissä viime la ja nippaili mahaa sitten su.MUTTA viime yönä luulin että saan mahataudin oli niin kumma olo ja aamulla tuli sellaista toooooooosi runsasta valkkaria.Joten aivan ovisoireet siis tänäänkin.IHAN omituista.Koska mahdollisia raskauteen liittyviä oireita ei vielä voisi periaatteessa olla.Ja sitäpaitsi olen ihan huvikseni tikuttanut joka ikinen päivä samaan aikaan ovista ja siitä lauantain plussasta vain haalentunut koko aika.Joten pitääkö tässä nyt sitten tänäänkin vielä laittaa illalla simpat matkaan Isukin kotiutuessa.Luulin jo,että kaikki voitava tälle kierrolle on tehty :/

PÖH.Alkaa kyllästyttää tämä olotilojen vahtaaminen :LOL:

Tein aamulla toisen testin ja nega oli sekin ja kyllä mä luotan nyt täysin siihen että raskaana en ole. Kunhan vaan vois yrittää uudestaan. No eiköhän ne ala ennen kun vuosi vaihtuu :kieh: Plussia teille, mä jään nyt odottelemaan............... :wave:

en sittenkään poista viel itteni pinosta vaikka täti päällä..sain haamun edelleen toiseen testiin..ostin rfsu:n testin prismasta, en tehny aamupissistä(oli ollu 2h rakossa vaa)ja sain heti haamun..nyt jännään et onko valemenkat vai keskenmeno..testaan huomen tai ylihuomen uudestaa..jos viiva vahvenee ni valemenkat kysees..
Kiitos kaikille haleista..ne tulee tarpeeseen :ashamed:

Tyty86, no onpas sulla harvinaisen omituinen tilanne.... mahtaa käydä hermojen päälle, kuvittelisin... Mutta voimia, ja toivotaan nyt että tilanne selkiää mahd. pian, ettei tartte tollasessa epätietoisuudessa elellä...

Saisikos tämäkin ilmoittautua joukkoon mukaan :) Sunnuntaina ovis bongattu&hyödynnetty, nyt kp 23/30-35 (jos oikein muistan kp:t) ja sitten ens viikon loppu puolella varmaan näkis, että onko se munarikas pääsiäinen tuottanut tulosta :D

ZiiliZeija oon pahoillani..tiedän tunteen kun menkat tuleekin..voimia :hug:

kuumeilija87 lisäilen siut listaan..mukaan vaan =)

daizy joo tää tilanne on aika rasittava..oon lukenu paljon miten monilla on ollu menkat jopa useemmat ja olleet silti raskaana,vaikee uskoo omalle kohdalle :| huomen pakko amul viel testaa..jos ei tuu ees haamuu ni sen tietää et peli on pelattu :ashamed:

Äsken täällä töissä kävi yksi laitapuolenkulkija, joka haisi siiis tooodella pahalle, meikäläinen reagoi aika hurjasti, oksulla piti käydä....en minä nyt yleensä noin herkkä ole..... :x

Ja heti rupesi toiveiden siivet lentämään....

Odelia

Karpalo... tämä on selvä homma!

Tyty86! Voi että sulla on jännät paikat!! Toivotaan nyt että hyvin kävisi... mitkäs sulla onkaan kiertopäivät? ooo... 30/30? No malttia sitten. niin kauan kun täitä ei näy kaikki on mahdollista.

Täällä piinailu jatkuu. En voi olla täältä palstalta pois...

Tänään on vähän väliä tullu oksuoloja... tuntuu että mä oon joka paikasta turvoksissa. Aatelkaa: jos ei nää kaikki oireet liity raskauteen niin kannattais olla huolissaan: paha olo, huimaus, turvotus... :LOL:

Mut ei oo helppoo. Apteekki on tuossa tien toisella puolella kun vaan ovesta ulos astuu.
miten mä maltan ootella...

En sitten kuitenkaan malttanut huomiseen vaan äsken pissin tikkuun. Ja negaa tuli. :( Mutta missä on täti?? No eipä kai auta kuin ootella... Kai asia ratkeaa ennen pitkää suuntaan tai toiseen. Toivoa en oo vielä menettänyt.

Pakkohan tähän pinoon kohta on jonkun plussaa tuoda!!!

kaa voi kurjuuksien kurjuus :'( voimia uuteen kiertoon :hug:

On se muuten prkl kumma et pinossa porukkaa mutta ei yhtään PLUSSAA :kieh: !!!mistä moinen..ollaanko kaikki niin simppoja hylkiviä muniksii omaavia akkoja, et ykskää siimahäntä ei pääse perille |O

Miulla alkaa toivo hiipuu..kai se on hyväksyttävä et tää on kp 1/30 :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Daizy:
Myöhäistyneet synttärionnittelut MillaMigliore!! :flower:

Et sitten malttanut testata synttörilahjan varalta..?? :D

Mä epäilen kovasti tällä hetkellä omaa lahjaani, taitaa tulla täti sen sijaan, mutta toivotaan että päästään vielä joulunyyttiä hoitamaan!!!
Oho, nyt vasta huomasin! Myöhästyneet kiitokset! :D Juu en uskaltanu testata synttärinä! Odotan sinnillä kuun viimeiseen päivään. Ajattele Daisy, jos meillä nyt tärppää, niin me saadaan samalla kertaa maailman ihanin synttäri- ja joululahja! Onko vielä kovasti oireita?

MillaMigliore, taisin jo aiemmin tänään kirjoitella, että eilisestä on tissien koko tuplaantunu ja särkee niin vietävästi, on ihoki ihan pingottunut...

MUTTA, toisaalta alaselkää on särkeny koko viime yön siihe malliin, että menkkaa sieltä pukkais, YRITÄN ajatella että ei siellä mitään oo, etten sitte niin kovasti pettyis... :headwall:

Plussia puhaltelen sulle kovasti!!! Olis jo aika jonkun plussata, ni sais sitte muutkin uutta puhtia...

Täällä mahakipu hellittää..tein illal viel apteekin oman raskaustestin.Pissa ollu n.1,5-2h rakossa ni tuli haamu/viivanpaikka testiin..vaikka herkkyys 25 mIU/mL ja mammaksi 10mIU/mL et nouseeko hsg vai mikä on jos iltaa kohti saa haamun jopa semmosee testii mikä ei oo yhtä herkkä ku aamulla tehty mammaksi,ja sen tein viel aamupissistä ton mammaksi.fi testin.Huomen aamulla testaan taas..tää on iha kaameeta testien kulutusta.. :snotty: miten nopee muute toi viiva rupee häviimää jos tullu keskenmeno/kemiallinen? Et kui nopee se hormooni hävii verestä?

Daizy, juu huomasin sen kirjotuksen, mut ajattelin et onko tullu lisää oireita tai onks ne muuttunu. Muotoilin mun kysymyksen todella huonosti vaan. :ashamed:

Oli toooosi lähellä, etten tehny tänä aamuna testiä! Niin teki mieli!! :whistle: Ko menkkaoireita ei oo vielä tullu ja jotenki on vaan semmonen olo, et joku sielä masussa on. Jos tekis huomena tai sunnuntaina....

Kuulin toissapäivänä, et mun työkaveri oottaa vauvaa! Oon aiemmin kuvitellut, et jos kuulen tuollaista, niin saatan olla vähän kade, mutta ihan iteki hämmästyin ku olin aidosti iloinen hänen puolestaan! Ja oon vieläki toki! :heart: Viime vuonna, kun kuulin, että miehen veli ja hänen vaimonsa saa vauvan, niin se masensi aluksi aika tavalla. :( Se meni onneksi ohi aika nopsaan.

Yhteistyössä