VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

Haikara ei aja ohi tässä kuussa meille..myötätuulet puhaltakoot plussia +++++

Mimmukka81................kp42/30-40.........yk?......esikoinen
frizzante ......................kp36/27-29..........yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp34/30-31...........yk1.....esikoinen
Mammutti-Mamma........kp31/26-29............yk4......3lapsi,eka yhteinen
daizz............................kp30/32-35.............yk1.....3lapsi(eka yhteinen)
Kuumeilija87................kp29/30-35............?..........?
PinkCadillac..................kp26/32-35...........yk2..........esikko
Veena..........................kp25/24-28............yk10...esikoinen
kassu...........................kp25/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp24/27...................yk.yli 4 v....kuopus

Plussanneet:
kointypy..................pe 28.3.2008........................yk 1

Haamujengi:
Pauna..........................kp31/28-29.............yk1......2.lapsi(yksi enkelivauva)

Tippuneet:
amaya, Nobody,aini,ZiiliZeija,kaa,Minni-07,tyty86, Odelia, ElinaMaria, Milla Migliore, Daizy, Käärme, labello

Pauna onnea onnea onnea!!! :flower: :flower: =) laitoin sut haamujengiin, vai laitetaanko reippaasti plussanneisiin? :)

PinkCadillac vko 15 pinoa ei ees vissiin oo, et hengaile rauhas täällä :) mä oon täällä varmaan sillonki vielä, ku menkkoi ei kuulu..

tyty me ollaan taas samaan aikaan koneella :D mä oon heränny tänään jo kahdeksalt, mikä on suuri ihme, nukuin kyl 9h... sunnuntaina testasin aamupisist mammaksin 10mIU testil.. hain lauantain aconin early detectorin apteekist, mut se on 25mIU ni venailen testausta... :/

turun keskusta-apteekist ei saanu herkempää testii... |O ja sit apteekkiapulainen tuli viel viereen myhisee et voiko auttaa, vaikka yritin selkeästi näyttää sellasta naamaa etten tarvi apua :D niinku näiden tekstien lukemisen jälkeen tartteis apua :)

talvimamma onko teillä citymarkettii siel?mie ostin sieltä RFSU:n testin jonka herkkyys on 10mIU ja näytti ihan oikeeta..eli siis sitä haamua joka hävis sitte ku ne menkan pirulaiset alko..ja siin testi paketis oli 2liuskaa ja tais maksaa n.5?

citymarket on 30km päässä :/ mää asun mettäs. ja minä kannatan s-ryhmää :LOL: :D ei kai... kun en oikein jaksa enää uskoa et ois plussa, odotan vaan menkkoja. viimekski ku lopetin pillerit, yks kierto venys muistaakseni jotai 40-50. sit en enää jaksanu odottaa et päästään miehen kans sutinoimaan kunnol, ja sain gynelt luvan alottaa pillerit kesken kiertoo. niin että tätä vaan pelkään.

talvimamma on toi kyl kenkku tilanne..ku sit jos kierto vaa venyy nie ei oikee tiiä et onko ovis jo menny..joskus ei eiie ovuloi noi pitkäl kierrol..tai on seki mahollisuus et ovuloit tosi myöhää..voi kurjuus..nii ja myyäähä sil prismaskii jotai testejä miu mielestä..

ONNEA PAUNA!!!! :heart: Vihdoinkin plussia lisää tähän pinoon!

talvimamma, täällä on vähän samanlainen tilanne. Lopetin pillerit viime lokakuussa ja sen vuoksi kierto venynyt 30-40 päivään ja nyt siis näköjään venyy lisää. Tosi turhauttavaa just oviksen suhteen. :kieh:

Mimmukka81 söitkö kauanki pillereitä? Mä alotin siinä korvilla ku olin täyttämässä 15, eli 5 vuotta olis tullu täyteen tässä keväällä. Merkkinä Mercilon (eli yks matalahormonisimmista) aluks oli puol vuotta Harmonet. Yleensä 2 laattaa putkeen. Onkohan tällä vaikutusta :ashamed: huoh. Mut näköjään voi mennä kauemminki, niinku siulla... :(

Talvimamma Ehdin syömään pillereitä noin 6 vuotta ja Merciloneja myös. Viimeisen vuoden söin Yasmineja. Ennen pillereitä kierto oli sellaista 30 päivää, eikä heitellyt ja menkat oli aika runsaat. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen tädin tultua sieltä ei tuu jurikaan mitään ja kierto on ihan sekaisin. Ärsyttävintä on se, ettei mistään saa vielä apua, kun lopettamisesta on alle vuosi.

Kysyin joskus lääkäriltä, että onko haittaa syödä näin monta vuotta putkeen pillereitä ja lääkäri katsoi vähän pitkään ja kielsi. Vaikea on uskoa, etteikö pillereiden lopettaminen vaikuttais näihin meidän ongelmiin talvimamma. :kieh:

Mulla oli myös toi 30 (31) pvä kierto, tasainen ja runsaat menkat. Menkkojen runsaus ja kivuliaisuus oli syy miks alotin pillerit 14v. Puoltoist vuotta olivat sitä ennen olleet.

Ja hei, vaikka olis alle vuos yrityksen aloituksesta, apua saa. Just luin K&T lehdestä. Jos on yli 35-vuotias, häiriöitä kierrossa plus joku viel, ni kannattaa hakeutua lääkärille ennen ku vuos on kulunu. Etsit vaan lääkärin joka ymmärtää, eikä tarvi rautalangasta vääntää. :)

Onnittelut Pauna!

Kyllä on tosiaan kauhean huonolla prosentilla ropissut täällä plussia...

Itse taidan väistyä tästä pinosta, sillä raskaana en ole - se tuli juuri todistettua kolmannen kerran. Ties milloin sitten täti löytää perille. Todella raivostuttavaa odotella!

Mutta heippahei, ja onnea niille jotka vielä jännäilee!

Talvimamma Hyvä että kerroit! Oon ihan luullut, että on ihan turha pyydellä apua, vaikka kierrot heittelis miten. Ootampa pari viikkoa ja sitten varaan jo lääkärin, jos täti ei ole tullut. Ja ens kierrossa tikuttelen tiiviimmin ovista. Olin vähän laiska viime kierrossa, kun on niin monta päivää tikutettavana.

Haikara ei aja ohi tässä kuussa meille..myötätuulet puhaltakoot plussia +++++

Mimmukka81................kp43/30-40.........yk?......esikoinen
Talvimamma08-09........kp35/30-31...........yk1.....esikoinen
daizz............................kp31/32-35.............yk1.....3lapsi(eka yhteinen)
Kuumeilija87................kp30/30-35............?..........?
PinkCadillac..................kp27/32-35...........yk2..........esikko
Veena..........................kp26/24-28............yk10...esikoinen
kassu...........................kp26/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp25/27...................yk.yli 4 v....kuopus

Plussanneet:
kointypy..................pe 28.3.2008........................yk 1

Haamujengi:
Pauna..........................kp32/28-29.............yk1......2.lapsi(yksi enkelivauva)

Tippuneet:
amaya, Nobody,aini,ZiiliZeija,kaa,Minni-07,tyty86, Odelia, ElinaMaria, Milla Migliore, Daizy, Käärme, labello, frizzante, Mammutti-Mamma

.....kaapissa polttelee pari joa alkuvuodesta sinne jäänyttä testiä :p Mutta jos nyt malttaisi ainakin sunnuntaihin.Silloinhan olisi se "normaalinaisen" keskimääräinen kierronpituus saavutettu ja saattaisi jotain haamuntynkää näkyä.Ei ole kyllä oireita minkäänlaisia.Vähän löysä maha ja öklötys,mutta juuri sellainen oli viime kierrossa ennen menkkoja.Et se siitä.Tisseissä ei mitään tunnetta eikä valkovuotoakaan pukkaa juuri kuin pyyhittäessä :ashamed:

Saattaa olla etten jaksa odottaa ja tuhlaan jo huomiseen aamupissaan yhden......miten voipi pari päivää tuntua ikuisuudelta????

Mimmukka voihan tietty olla, kannattaa siis varautuu ainakin, että joistain paikoista ei tuu asianmukaista vastaanottoa... Käsketään odottaa tms.. Jukopliut sit oot vaan kovana ja sanot että mulle tutkimukset nyt heti kaikki. Mää ainaki aion soitella lääkäreille jos puol vuotta rupeaa olee tämmöstä...

Tosin tänään on semmone fiilis et vois olla joku matkassa :) eilen ku pupuiltiin miehen kanssa, mua suoraan sanoen sattu takaapäin pistely, niin kova paine alamahas tuntu... Ja vähän väliä vihloo sillai aaltomaisesti että kylmä-kuuma-kylmä-kuuma... Nivusetki särkee :(

Piti tänä aamuna testaa, mut mietin, että testaisinkin huomenna. Ois viimine päivä ku mahdollisesti myöhään irronnu ja hedelmöittyny munasolu ois löytäny paikallensa. Siis niinku et ois irronnu vast kp 21 ja kierto olisikin näin 35. Huomenna eli kp 36 ois päivä ku menkat ekaa päivää myöhässä. Pienet toivonrippeet kasassa vielä :) jos ei mitää ala tapahtua enkä oo raskaana ni istun pöntölle, puristan kädet nyrkkiin ja alan äheltää *ngghhh* verta ulos itestäni

Veena koskas testailet? :)

kassu hmm, melko vähän vielä kiertopäiviä kasassa... ehkä kannattais tosiaan viikonloppuun odottaa.. vaikka onkin NÄÄÄÄIN vaikeeta :D

JOO. Mäki näin unta plussast. Tai oikeammin mun tyttärestä (??) mikä synty.

Talvimamma täällä jänskätän siun puolesta huomista testiä :D mie lähen kohta sinne joesuuhu työhaastatteluu..en päässy miehen luo :ashamed: ku ei saatu kamoja sinne ni ei oo ees sänkyy missä nukkuu,noh meen moikkaa sitä duuniin..mut ei se oo sama asia ku sais olla toisen kaa..ku en voi sitä töissä ees kunnol pussata :(

Yhteistyössä