viikonlopun suunnitelmat?

Tänään siivoilua ja lasten kanssa touhuamista.
Huomenna mies menee töihin ja iltapäivälä käydään kaupassa ja uudessa lelukaupassa joka avattiin eilen siis Toys "R" us ja siellä on lauantaina Puuha-Pete,Lilli ja Pörri.
iltalla ollaan perheen kanssa kotona, mennään saunaan ja grillataan.

Sunnutaina menen palstalaisen ringleaderin ja hänen tyttönsä kanssa Turun Messukeskuken Babyboom & Kidz messuille. Otan kaikki lapset mukaan.

Mukava viikonloppu tulossa

Mies lähtee tänään Helsinkiin kuuntelemaan "jotain bändiä"...sitten lauantai aamulla heti laittautumaan häitä varten ja siinä se lauantai sitten meneekin ystävien häitä juhlien (lapset mukana, joten ei kuitenkaan kovin railakkaasti juhlita) Sunnuntai iltasella voisi käydä esim. mun vanhemmilla kylässä.

Pastori
Tänään olis 1700 luvun piknic ja töölön ilotulitus. Jengillä siis sinne. Huomenna frendien kanssa syömään ja liikkumaan ja ravaan kirpparilla järkkäilemässä tavaroita.. Ai niin! Pitäisköhän tuolle kaver pariskunnalle ilmoittaa asiasta jotain :whistle: Kyseli jo eilen illalla mikä on suunnitelma :ashamed:

Tanaan vaan kotosalla, mies on tyokaverin laksiaisissa. HUomenna on iltapaivalla fudispelia muutaman eri firmojen miesten seka lasten kanssa . Me naiset sen aikana kai vaan parannellaan maailmaa. Huomenillalla ollaan menossa Pakistanilaiseen juhlaan/naytokseen. Sunnuntaina on eraan suomal perheen luona BBQ-ilta

Tänään ei ole tiedossa sen erikoisempaa kuin siivousta..
Huomenna mennään koko perhe siivoamaan isoäitini puimaa,paikalla on myös veljet perheineen ja mun vanhemmat.
Illalla sitten mulla olis luokkakokous ja eiköhän siinä tule muutama olunen otettua,saa olla pojat keskenään :D
Sunnuntaina varmaankin olen väsynyt ja voin pahoin :LOL:

Yhteistyössä