K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
katso liitettä 15723
Skilla <3
Otin koulussa kuvan aikaansaannoksestani, koska olen kovin ylpeä itsestäni nyt.
(Laitan vaan linkkinä, ihan heikkohermoisimmat voi jättää avaamatta.)
Aijaa.com - 10001233
No hyiii!!:O :xOtin koulussa kuvan aikaansaannoksestani, koska olen kovin ylpeä itsestäni nyt.
(Laitan vaan linkkinä, ihan heikkohermoisimmat voi jättää avaamatta.)
Aijaa.com - 10001233
Eka ajatus oli, että "tää ei ollutkaan se floristiksi opiskeleva".![]()
![]()
Joo ei, mä olen kengityskoulutuksessa. Niinkin pitkällä, että toka päivä on takana. Eli siis ko. metwurstin onni lienee, että se on päässyt hengestään jo ennen mun käsittelyä.![]()
Eikö teillä ole hengissä olevia hevosia?