Viikonloppu Gallub: Kuinka pian olette vauvan syntymän jälkeen...

  • Viestiketjun aloittaja lmm
  • Ensimmäinen viesti
...
Noh, vauva oli kolme viikkoa kun kävin parilla kaljalla kaverin kanssa...imetin vasta aamulla (olin lypsäny maitoa talteen...). Saunakaljan (yhden) jälkeen imetin jos vauva sitä vaati. Eipä toi tosta hullummaks oo tullu ;). Ja kyllä mä viihteellä kävin kun imetin...sit vaan en imettäny ennen aamua, vaan annoin varamaitoa (korviketta/ pumpattua maitoa), kunnes taas arvoin olevani "imetyskunnossa".
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Noh, vauva oli kolme viikkoa kun kävin parilla kaljalla kaverin kanssa...imetin vasta aamulla (olin lypsäny maitoa talteen...). Saunakaljan (yhden) jälkeen imetin jos vauva sitä vaati. Eipä toi tosta hullummaks oo tullu ;). Ja kyllä mä viihteellä kävin kun imetin...sit vaan en imettäny ennen aamua, vaan annoin varamaitoa (korviketta/ pumpattua maitoa), kunnes taas arvoin olevani "imetyskunnossa".
Ihan pakko korjata...en sentää arponu vaan arvioin ;)
 
Kippuravarvas
Mä en ees muista koska otin ekan saunasiiderin, enkä koskaan ollut imettättä niiden takia. Ekat kännit otin kun poika oli 8kk ja olin sitten imettämättä seuraavaan puoleen päivään...olis ehkä voinut olla pidempäänkin imettämättä, mutta poika ei huolinut korviketta ja pakkasessakaan ei ollut hätävaraa...
 

Yhteistyössä