Viikon paskamutsi palkintoa minulle..?


Lunta sataa, ei olla päästy kauppaan, joten en tehnyt myöskään ruokaa. En jaksa ulkoilla iltapäivällä lasten kanssa, kun en vaan viitsi alkaa tapella vaatteita päälle. En myöskään harjannut 2-v hampaita aamulla, kun en jaksanut alkaa taistelua. Lounaaksi söimme piparitalon ja konvehteja. Välipalaksi maitoa ja keksejä. Luin yhdelle lapsista kirjan kääntämällä 4 sivua kerrallaan ja niiltäkin sivuilta luin vain n. joka toisen lauseen.

Taidan sinetoida tämän vetelyyteni laittamalla lapsille iltapäivästä dvd:n pyörimään.
Irtoaako paskamutsi-palkinto tällä?
 
joo
Ihana. kerrankin hyvä kirjoitus, yleensä täällä on näitä aloituksia, että "unohdin antaa vihanneksia lounaalla, olenko paska äiti"

Mutta et ole yhtään paska äiti. Ei mekään varmaan jakseta ulkoilla tänään. Ruokakin on Saarioisten valmisruokaa. Lapsen päikkäriaikana join vielä kaljankin, kun teki mieli.
 
4 x äippä
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Lunta sataa, ei olla päästy kauppaan, joten en tehnyt myöskään ruokaa. En jaksa ulkoilla iltapäivällä lasten kanssa, kun en vaan viitsi alkaa tapella vaatteita päälle. En myöskään harjannut 2-v hampaita aamulla, kun en jaksanut alkaa taistelua. Lounaaksi söimme piparitalon ja konvehteja. Välipalaksi maitoa ja keksejä. Luin yhdelle lapsista kirjan kääntämällä 4 sivua kerrallaan ja niiltäkin sivuilta luin vain n. joka toisen lauseen.

Taidan sinetoida tämän vetelyyteni laittamalla lapsille iltapäivästä dvd:n pyörimään.
Irtoaako paskamutsi-palkinto tällä?
En tajua tuollaista. Mielestäni olisi vakava peiliin katsomisen paikka, jos ei viitsi lähteä kauppaan ja huolehtia lapsen ruoan saannista ja hygieniasta. Olet paska kyllä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4 x äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Lunta sataa, ei olla päästy kauppaan, joten en tehnyt myöskään ruokaa. En jaksa ulkoilla iltapäivällä lasten kanssa, kun en vaan viitsi alkaa tapella vaatteita päälle. En myöskään harjannut 2-v hampaita aamulla, kun en jaksanut alkaa taistelua. Lounaaksi söimme piparitalon ja konvehteja. Välipalaksi maitoa ja keksejä. Luin yhdelle lapsista kirjan kääntämällä 4 sivua kerrallaan ja niiltäkin sivuilta luin vain n. joka toisen lauseen.

Taidan sinetoida tämän vetelyyteni laittamalla lapsille iltapäivästä dvd:n pyörimään.
Irtoaako paskamutsi-palkinto tällä?
En tajua tuollaista. Mielestäni olisi vakava peiliin katsomisen paikka, jos ei viitsi lähteä kauppaan ja huolehtia lapsen ruoan saannista ja hygieniasta. Olet paska kyllä!
:flower: kiitos :hug:
 
VarsinainenPahvi
Ihanan uhmakas tämä äiti. Tekee lapsilleen mitä lystää ja sitten täällä hymyhuulin vastailee ihmisten kommentteihin. Kyllä mulle vielä uppoo se, että ostetaan einepizzat ja laitetaan dvd pyörimään, mutta jos ei viitsitä tehdä oikein mitää päivän aikana niinkuin pitää, niin alan kyllä ihmetellä naisen tahtoa olla äiti ja huolehtia lapsistaan kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VarsinainenPahvi:
Ihanan uhmakas tämä äiti. Tekee lapsilleen mitä lystää ja sitten täällä hymyhuulin vastailee ihmisten kommentteihin. Kyllä mulle vielä uppoo se, että ostetaan einepizzat ja laitetaan dvd pyörimään, mutta jos ei viitsitä tehdä oikein mitää päivän aikana niinkuin pitää, niin alan kyllä ihmetellä naisen tahtoa olla äiti ja huolehtia lapsistaan kunnolla.
meillä ei käytetä eineksiä, siksi ei mitään pizzoja jääkaapissa ole, eilisien kaalikääryleiden tarjoaminen tarkottaisi "emmä-haluu-tota" -marinaa ja päätin siten, että tänään syödään mitä halutaan. Mutta hauskaa loppuvuotta sinullekin :hug:
 
Lottie
Alkuperäinen kirjoittaja Muu:
Paskasta en tiedä, mutta sun lapsesi en kyllä haluaisi olla!
Mikset muka haluaisi? Luulisi että kuka tahansa lapsi söisi riemusta kiljuen lounaaksi piparitalon ja konvehteja, mä olisin ainakin. Lapsena yksi
suosikkifantasioistani oli, että talomme portille olisi tullut tuplaperävaunurekka täynnä suklaapatukoita ja olisin saanut yksin syödä ne kaikki... Vielä jos laitat videon pyörimään niin lapsilla on varmaan tosi hauskaa!
 
äiti 12 vuoden kokemuksella kolmelle lapselle
Voi kuules :)
Vanhin on 12, keskimmäinen 10 ja nuorin 8. Etenkin pikkuvauva-aikaan meillä saattoi koko porukalla mennä päivä yövaatteissa, piirrettyjä katsellen, minä nuokuin ja nukahtelin sohvalla lasten keskellä.
Syötiin mitä sattui, eikä ulosmenosta tietoakaan.

Näitä välipäiviä tulee.
Ja tottakai skarppasin ja olin nuhteeton äiti kaksi kertaa päivässä ulkoilulla, puuroaamiaisella, kaksi kertaa päivässä lämmintä ateriaa jne

Mutta tosipuheessa, lapset muistaa nämä välipäivät kaikkein kivoimpana, vaikka minä torkahtelin ja joojottelin, vaihdoin välillä piirrettyä ja annoin syödä jäätelöä ja karkkia.

Ei se mitään haittaa että välillä lipsuu, syötät sitten parsakaalta loppukuun niin että korvista tulee ulos ja ulkoilutat lapsia kuusi tuntia päivässä.
;)
Anna mennä vaan.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja eiiiiii:
siis en tajua, miten ap voi saada vielä sympatioita lapsien äideiltä?? =(
Ehkä siksi, ettei tää kuitenkaan ole päivittäistä? Jos tällaisia päiviä lapsilla on silloin tällöin, se ei oo keltään pois. Lapset nauttii ja äiti pääsee vähemmällä:) Suotakoon se äidille edes muutaman kerran vuodessa!
 

Yhteistyössä