viikon menkat- tuulimuna? varhainen km?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
tää tuntuu oudolta. normaalisti menkat kestäneet max.5 päivää joista 1 ja 5 päivä olleet "tuhru"päiviä yleensä.
nyt 1 päivä oli tuhru, samoin sitä edeltänyt ihan olematon- sitten tuli pari päivää normaalisti ja nyt sitten 3-4 päivää tullut pientä vuotoa/tuhrua joka ei tee loppua. tänään jo kp 7 eli vuotoa ollut viikon.

tulee väkisin mieleen tuulimuna raskaudet (en tiedä kuuluuko siihen tälläinen).. :ashamed: tai varhainen km tms :/

Mulla oli lokakuisen keskenmenon jälkeen useita kuukusia oudot menkat.
Kierrot oli päin prinkkalaa ja kesken vuotoviikon oli jopa vuodottomia tuhrupäiviä ja sitten taas hanat aukeni...
Kolmen kierron jälkeen menkat katosi ja plussasin kp 96.
Hormoonit oli siis ihan sekaisin ja rupesin ovuloimaan vasta kuukausia km jälkeen ja silloinkin niin että kahdet menkat jäi välistä. Mutta tuurilla tärppäsi, eipä tullut jännättyäkään kun kierto oli mitä oli, ja olin jo luopunut ihan toivosta.

Nyt jo neljännellätoista viikolla : Tuitsu

Niin ja tsemppiä, kyllä se tulee sieltä taas! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Mulla oli lokakuisen keskenmenon jälkeen useita kuukusia oudot menkat.
Kierrot oli päin prinkkalaa ja kesken vuotoviikon oli jopa vuodottomia tuhrupäiviä ja sitten taas hanat aukeni...
Kolmen kierron jälkeen menkat katosi ja plussasin kp 96.
Hormoonit oli siis ihan sekaisin ja rupesin ovuloimaan vasta kuukausia km jälkeen ja silloinkin niin että kahdet menkat jäi välistä. Mutta tuurilla tärppäsi, eipä tullut jännättyäkään kun kierto oli mitä oli, ja olin jo luopunut ihan toivosta.

Nyt jo neljännellätoista viikolla : Tuitsu

Niin ja tsemppiä, kyllä se tulee sieltä taas! :heart:

oho,
toisaalta tämä epämääräinen kierto pakostakin lopettaa päivien kyttäyksen sillä sellaisia ei välttämättä ole tai sitten ovat muuta kuin pitäisi. ennen ovuloin kp 15 ja menkat olivat säännölliset ja kestivät tietyn ajan. nyt tulevat miten tulevat, alkavat 2-3 päivän tuhrulla jonka jälkeen uin veressä. kierto pitkittynyt ja sekava muutenkin.
joten se että saimme kestää keskenmenon niin vielä tästä sitten. ottaa päähän niin maan hel.vetisti |O

Yhteistyössä