Viikon Iltatyttö - malliksi mammoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iltamies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="susu";28242531]samaa voin sanoa miehille...[/QUOTE]

Tietysti!

(Tosin omaa henkilökohtaista suosiotani ja menekkiäni parantaa se, mitä suurempi osa miehistä plösähtää kolmenkympin kieppeissä...)

[QUOTE="vieras";28242535]Pöh, en näytäkään vaan kymmenen vuotta nuoremmalta vaikka ikää on jo kolkyt :)[/QUOTE]

Haha, en usko hetkeäkään, että takapuolesi on tuossa kuosissa! :)

Väitän että mulla on parempi kroppa kuin janicalla, pidemmät sääret, pienempi ja kivemman näköinen peppu, isommat tissit ja kaupanpäälle vielä pitkät hiuksetkin. Tosin mä oon vasta 29v, että vielähän tässä on vuosi aikaa levitä. ;)

[QUOTE="Neiti";28242664]Väitän että mulla on parempi kroppa kuin janicalla, pidemmät sääret, pienempi ja kivemman näköinen peppu, isommat tissit ja kaupanpäälle vielä pitkät hiuksetkin. Tosin mä oon vasta 29v, että vielähän tässä on vuosi aikaa levitä. ;)[/QUOTE]

En usko. Peppusi voi toki olla pienempi, mutta samalla se on lähes satavarmasti myös muodottomampi. Tisseissä kiinteys on vähintään yhtä olennaista kuin kokokin, hiuksilla ei ole käytännössä mitään väliä ja säärien pituuskin kiinnostaa lähinnä naisia.

tumblr_lr3w5qijeB1qbo6vuo1_500.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja pyäh;28242711:
Niin no, minusta hän on aika tätimäinen ikäisekseen. Sori.

"Älä koskaan vähättele naisten keskinäistä kateutta". Näin neuvoi meitä nuorempia taannoin eräs kokeneempi herrasmies... :D

(Eli mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän puukkoa tulee selkään muilta naisilta.)

En usko. Peppusi voi toki olla pienempi, mutta samalla se on lähes satavarmasti myös muodottomampi. Tisseissä kiinteys on vähintään yhtä olennaista kuin kokokin, hiuksilla ei ole käytännössä mitään väliä ja säärien pituuskin kiinnostaa lähinnä naisia.
mulla on treenattu pieni peppu, joka on suhteessa omaan kroppaani sopivamman kokoinen. Ihan varmasti ei ole muodottomampi, haluatko että laitan kuvan? :D rinnoissa mulla on silikonia joten ovat takuuryhdikkäät. Sääristäni olen saanut kehuja yksinomaan miehiltä, ei naiset kiinnitä tuollaisiin huomiota, kun taas hiuksiin sitäkin enemmän.

Yhteistyössä