*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

Torstai 17.4.2008

simppu82..............16/32-42...........yk2........esikoinen........27v
Mimmukka81.........14/30-43...........yk5........esikoinen........26v
Kuumeilija.............12/30-35...........yk 3 ......esikoinen........20v
Moccamaster.........12/33-34(-37)...tjot........esikoinen........27v
Tatyana.................11/28-30...........yk 3 .....esikoinen........26v
TMK.......................11/28-30...........yk 2.......3. toiveissa.....30v
Tikka81.................10/29-38............yk 9......esikoinen........26v
Alexandra-85 .......10/30..................yk2........esikoinen.......23v
Neiti21wee............9/28-29.............yk2........toinen............21v
PinkCadillac............8/32-35............yk3........esikoinen....... 31v
Rva Pikkumyy.........8/31..................yk 2.......1. yhteinen
Johjo......................8/29..................yk 1.......neljäs.............30v
Riine.......................7/29-34............yk6........esikko.............26v.


Testauspäivät:
5.5.:
6.5.: Rouva Pikkumyy
7.5.: Neiti21wee, TMK
8.5.: Johjo, Tikka81
9.5.:
10.5.: Kuumeilija (jos enää tarvetta)
11.5.: Moccamaster
 
***Perjantai 18.4.2008***

simppu82..............17/32-42...........yk2........esikoinen........27v
Dreamer-88...........17/34................17ykk....esikoinen........19v
Mimmukka81.........15/30-43...........yk5........esikoinen........26v
Kuumeilija.............13/30-35...........yk 3 ......esikoinen........20v
Moccamaster.........13/33-34(-37)...tjot........esikoinen........27v
Tatyana.................12/28-30...........yk 3 .....esikoinen........26v
TMK.......................12/28-30...........yk 2.......3. toiveissa.....30v
Tikka81.................11/29-38............yk 9......esikoinen........26v
Alexandra-85 .......11/30..................yk2........esikoinen.......23v
Neiti21wee............10/28-29.............yk2........toinen............21v
PinkCadillac............9/32-35............yk3........esikoinen....... 31v
Rva Pikkumyy.........9/31..................yk 2.......1. yhteinen
Johjo......................9/29..................yk 1.......neljäs.............30v


Testauspäivät:
:heart:5.5.: Dreamer-88
:heart:6.5.: Rouva Pikkumyy
:heart:7.5.: Neiti21wee, TMK
:heart:8.5.: Johjo, Tikka81
:heart:9.5.:
:heart:10.5.: Kuumeilija (jos enää tarvetta)
:heart:11.5.: Moccamaster

Tervetuloa Dreamer-88! Nyt olet listalle :) Päivitin siis huomisen listan jo valmiiksi :)

Ja kyllä oviksen enteilyä on olemassa ja hommat käynnissä :LOL: :LOL: Toivotaan, että tuottavat hedelmää :)
 
Täällä ei vielä merkkejä oviksesta. Tosin kp vasta 9 joten ei ihmekkään. Eikä mulla muutenkaan kauheesti oo tuntemuksii. Mul on kaapissa 6 ovistikkua ja ajattelin niillä testata tunnenko oikeesti koska mulla on ovis. Muuten en aio alkaa tikuttelemaan ettei tuu turhaa stressiä.

Anteeksi Dreamer-88 etten huomannut sinua. Tervetuloa mukaan! :wave:
 
täälläkin vasta odotellaan ovista. nyt kp 17, saattais viikonlopulle osua. no mene ja tiedä, kierto on aina ollut pitkänlainen, 32-35 päivää. oviksen tunnen aina selvästi, niin en ole sitä sen pahemmin kyttäämään joutunut. kun sen bongaan voisin sitten testipäivänkin ilmoittaa listalle.

nyt oon ehkä osannu vähän relata tän odottamisen odottamisen suhteen, ainakin verrattuna viime kiertoon. kyllähän mä tätä palstaa käyn aktiivisesti lukemassa ja joka päivä asiaa jollakin tasolla mietin. mutku kattelin tossa vaan noita todennäköisyyksiä raskautumiselle, niin totesin että kaippa sitä vois luottaa siihen että se tapahtuu kun on tapahtuakseen.

tässä siis raskautumisen todennäköisyys synnyttämättömällä (muistaakseni alle 30v) naisella (lähde on tuolla tietopaketti-pinossa):

3 kk: 60%
6 kk: 75%
9 kk: 80%
12 kk: 90%

noi kuukaudet on siis yrittämistä ehkäisyn lopettamisen jälkeen. viime kierrossa tunsin kaikki mahdolliset raskausoireet, paitsi tissit ei kipeytyneet. nyt olen sitten päättänyt että toivo saa herätä vasta jos tisseissä tapahtuu jotain... hauskaa on että mies on alkanut näyttää vauvakuumeen merkkejä. olen siis itse jo muutaman vuoden kuumeillut, hän on halunnut odottaa. helmikuussa sitten paukautti että mitäs sä niitä pillereitä syöt, ja siihen lopetin. nykyään hän saattaa lotkauttaa että "mennäänpäs tekemään vauva" ja toi ihan omatoimisesti mulle greippimehua kaupasta. :D
 
Moikka! Ovulaatiota odotellessa... Sehän näillä kierroilla voi tapahtua seuraavan parin viikon aikana koska vaan.. :kieh: Ajattelin, että en tikuttele ovista tässä kierrossa. Se oli niin turhauttavaa viimeisimmässä, kun en luultavasti ovuloinut ollenkaan. Yritän olla mahdollisimman vähän stressaamatta ja ajattelematta tätä yritystä. Viime kuukausina en ole voinut muuta ajatella kuin tätä vauvakuumetta, nyt yritän jatkaa myös muuta elämää. Oon aika hyvin onnistunutkin näin kierron alkuvaiheissa ainakin..

Viime yönä tosin näin unta, että tein positiivisen raskaustestin ja unessa ajattelin pientä vauvanalkua mahassani. En ennen ole nähnyt mitään tällaisia unia. En edes eilen ehtinyt miettimään mitään vauvoiuhin liittyvää.. Eli kai ne aina jollain tasolla on mielessä.

Testauspäiväksi voisin valita ton perjantain ja ihan vaan siksi, että siinä ei ole vielä kukaan jännittämässä. Saadaan joka päivälle sitten yksi tai kaksi plussaa... ++++ :heart: ++++
 
Heissan! Mut vois poistaa tosta listasta... Ajattelin vaan, että kun tälläsellä TJOT-meinigillä mennään, niin voisin liittyä ihan siihen perustettuun pinoon. Kun en kuitenkaan näihin viikkopinoihin niin kauheesti kuitenkaan kirjottele. Plussatuulia toivottelen kaikille!!!! :heart:
 
Elikkäs kun meillä n. 3kk "yrittämistä", (oikeasti pikemminkin tjottailua, mutta aina "oikeaan" aikaan hommat hoidettu) niin se olisi 60%.. wuhuu, todennäköisempää siis raskautua kun olla raskautumatta :) jotain positiivista :D:D

Riine poistin, toivotaan että TJOT tuottaa tulosta :) Plussapuhureita myös sinnepäin :)
Dreamer-88 Testipäivä laitettu :)

(.)Viikonlopuksi reissuun joten enpä pääse käymään täällä, jospa joku muu sitten vaikka päivittelisi? :) Toivotaan meille kaikille kunnon ovisaikoja ja kiinnittymisiä sitten sen jälkeen :) Kyllähän me tytöt/naiset nyt plussataan? :D :heart: :heart:
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sunnuntai 20.4.

simppu82..............19/32-42...........yk2........esikoinen........27v
Dreamer-88...........19/34................17ykk....esikoinen........19v
Mimmukka81.........17/30-43...........yk5........esikoinen........26v
Kuumeilija.............15/30-35...........yk 3 ......esikoinen........20v
Moccamaster.........15/33-34(-37)...tjot........esikoinen........27v
Tatyana.................14/28-30...........yk 3 .....esikoinen........26v
TMK.......................14/28-30...........yk 2.......3. toiveissa.....30v
Tikka81.................13/29-38............yk 9......esikoinen........26v
Alexandra-85 .......13/30..................yk2........esikoinen.......23v
Neiti21wee............12/28-29.............yk2........toinen............21v
PinkCadillac............11/32-35............yk3........esikoinen....... 31v
Rva Pikkumyy.........11/31..................yk 2.......1. yhteinen
Johjo......................11/29..................yk 1.......neljäs.............30v


Testauspäivät:
:heart:5.5.: Dreamer-88
:heart:6.5.: Rouva Pikkumyy
:heart:7.5.: Neiti21wee, TMK
:heart:8.5.: Johjo, Tikka81
:heart:9.5.: Mimmukka81
:heart:10.5.: Kuumeilija (jos enää tarvetta)
:heart:11.5.: Moccamaster

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Päivitin nyt suoraan tohon huomiseen, kun on jo niin myöhä! Toivottavasti kaikki meni oikein!
 
Aurinkoista sunnuntai aamupäivää! B) Voisin minäkin tänne tuupata itseni :wave: Joutskiksen traagiset mitat; 9/28 yk8, esikoinen haaveissa myös ja 25v. Testauspäivä vaikka lauantai aamuun kun olis silloin tarkoitus mennä kaverin polttareita juhlimaan, että tietää mitä siellä sitten juopi :p
Tuota minä Simppu82 ihmettelen kuinka sun ikäsi on 27v? Vai eikö toi 82 olekaan vm luku? :D Kaikkee mäkin täällä tarkastelen... ;)
 
Perjantaina tuli lääkäriltä huonoja uutisia, ei taida hoidot jatkua tässä kuussa.. mutta jos ne jatkuisi niin testipäiväksi voi muuttaa 7.5. :) Liian iso riski ilmeisesti saada kolmoset tai neloset.. mutta katsotaan.. Jos olisi kierron loppu niin raskausoireita olisi, rinnat Todella kipeät..
 
Jouskari, joo ei oo syntymävuosi toi 82. oon vuosimallia 81.

täällä en oo mitään ovulaatio-oireita huomannu, että missä lie luuraa tai sitten en oo vaan huomannu. vähän mahaa nippaili eilen, mutta ei se sellaista selkeetä toispuoleista ollut.
 
Moikkis kaikille, toivottavasti teillä on ollut mukava viikonloppu.
Mä olen muutaman päivän ollut niin kiireinen etten ole ehtinyt palstailemaan.
Nyt kuitenkin ennen nukkumaanmenoa päätin tulla tänne tsekkaamaan tilanteen ja ajattelin, että voin samalla päivittää meille tuon listan huomiselle :)
Kauniita unia kaikille ja oikein mukavaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa!

Maanantai 21.4.2008++++ Viikko 17+++++++++++++

simppu82................ 20/32-42.......yk2.....esikoinen 27v
Dreamer-88............ 20/34............yk17...esikoinen 19v
Mimmukka 81.......... 18/30-43.......yk5.....esikoinen 26v
Kuumeilija............... 16/30-35.......yk3.....esikoinen 20v
Moccamaster........... 16/33-34..... tjot.....esikoinen 27v
Tatyana................... 15/28-30.......yk3.....esikoinen 26v
TMK......................... 15/28-30.......yk2.....kolmas 30v
Tikka81................... 14/29-38.......yk9.....esikoinen 26v
Alexandra-85.......... 13/30............yk2.....esikoinen 23v
Neiti21wee............. 13/28-29.......yk2.....toinen 21v
PinkCadillac............. 12/32-35.......yk3.....esikoinen 31v
Rva Pikkumyy.......... 12/31............yk2.....1.yhteinen
Johjo....................... 12/29............yk1.....neljäs 30v


Testauspäivät

5.5 Dreamer-88
6.5 Rva Pikkumyy
7.5 Neiti21wee, TMK
8.5 Johjo, Tikka81
9.5 Mimmukka81
10.5 Kuumeilija
11.5 Moccamaster, Alexandra-85

Hupsis meinas unohtua noi sydämet :ashamed:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta kaikille!
Täällä viikonloppu mennyt kanssa kiireisissä tunnelmissa niiinkun Alexandralla, mutta jospa sitä nyt jotain kirjottelis :)

Rouva Pikkumyylle nyt onnekasta ovisaikaa, katsotaanhan kaikki sit tuloksia jo ihan muutaman viikon päästä :) :heart:

(.) täällä tosiaan taitaa ovis kolkutella.. Limat on ollu perjantaista jo semmoiset :) vähän on nippauksia tuntunut mutta luulen, että se on vasta edessä. Jos edellistä kiertoo miettii niin ovis oli kp 18, eli luulen sen nytkin vasta huomenna tai ylihuomenna tapahtuvan :) vaikee on vaan nyt erottaa niitä limoja ku on miesnesteitäkin sen verran ettei tiedä kumpia on :D:D

Mitäs mieltä te ootte siitä jokatoinenpäivä-jutusta, onkohan se ihan totta ettei sitä useemmin kannattais harrastaa, ku ne siittiöt on sit parempilaatuisia tms..? Mua ainakin haluttaa niin paljon oviksen aikoihin, et välillä kyl pari kolmekin kertaa päivässä on pakko touhuilla makkarissa :) Mutta toivotaan, että niistä se yksi joka pääsee muniksen yllättämään on vahva kaveri :) Jos nyt kukaan niistä pääsee sinne asti, mutta toivotaan :D
 
heippa taas, siinä kierrossa mikä meni kesken pupuilut osuivat näin aamu ja ilta kp 11 , aamu ja ilta kp 12 ja ovulaatiohuippu aamuna pupuilua aamulla, ja jokin näistä sen plussan toi! :heart:

Tässä kierroksessa suunnilleen joka pv ennen, ovulaation aikaan ja jälkeen! :heart: Jos vaan mies jaksaa, kyllä sen laitan jaksamaan! :LOL:
 
Tänään kävin lääkärissä, kaksi punktioitiin pois, mutta kaksi follia jätettiin, eli vielä ollaan piinailemassa, mutta ei niin hyvillä todennäköisyyksillä. Mutta testipäivä siirtyi 7.5. :) Tänään pistin pregnylin, joten ovis on ti-ke.. :heart:
 
Sori ku en ehi lukea kaikkien tekstiä mutta onnea kaikille. Nyt on varmaan melkein kaikilla "se toinen aika kuukaudesta" :LOL: Olkaahan siis tytöt ahkeria. Käyn teitä kattoon aina ku ehin, nyt on vähän hektinen aika...

Minut voi poistaa listalta, ja tossa selitys siihen: (kopioitu toisesta pinosta, mutta oma teksti tietenki)
mulla on tulehdus tuolla alakerrassa ja sain siihen Trikozol-kuurin. Lääkäri sano että seksiä vain kondomin kans kuurin ajan ja kolme päivää sen jälkeen. Vaikuttaako se lääke jotenki siihen munasoluun että saattaa tulla epämuodostumia vai miksei saa sekstata? Kyse oli siis nimenomaan ettei saa tulla nyt raskaaksi muuten kyllä voi tehä mitä haluaa. Elikkä meikän mahikset tässä kierrossa meni jo ku ovis ois nyt para-aikaa... HOHHOI! :kieh:
 
Tikka Onko kyseessä hiiva? Se voi tarttua tietääkseni mieheen yhdynnässä, jonka vuoksi seksi ei ole hyväksi.. miehelle aika inhottava tauti (eipä tosin naisellekaan mikään nautinto).. Harmi vain, että sattui pahaan aikaan! Onnea ensi kiertoon sitten :wave:
 

Yhteistyössä