**Viikon 17 jännääjät**

Eipä ole tänään tarvinnut funtsia, et onko menkat vai ei \|O \|O \|O

Heti aamusta kun nousin, niin hyvä kun äyräät riitti :whistle: :LOL:
No joo.. :LOL:

ELI mulla olis nyt niinkun tuhrusta laskettuna kp 5/26 ja kunnon vuodota laskettuna 1/26, mut aion kyllä pitää tuon alkuperäisen kp-lukeman voimassa, koska ennemmin mulle on kierto lyhyt, kuin venyy ja aina ole laskemisen aloittanut siitä tuhrusta...että näillä mennään ja ootellaan tän he*vetillisen vuodon loppua!!!! :whistle:
 
Keskiviikko 4.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 1/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 5/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 5/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 6/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 7/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 7/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 7/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 7/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 8/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 9/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 10/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Saaru........................kp 11/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 13/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 20/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa


Hei!

Tässä tämä päivitettynä taas tälle illalle, tervetuloa mukaan, Lumpeenkukka ja Heluna!

Ensinnäkin :hug: Mrs K-H ja Jahvetti, olisi tietysti toivonut tilanteen olevan aivan toinen, mutta seuraavalla kerralla sitten, toivotaan!

Täällä ei kertakaikkiaan mitään sen kummempaa. Ovisoireita odotellaan, saatetaan joutua hetki odottelemaankin mutta toivottavasti ei loputtoman kauaa.

No palaillaanhan taas, jatkoa pääsiäisviikolle! Vaikka enköhän tänne vielä ennen pääsiäistä palaa notkumaan.

T. Kalenteri :)
 
Torstai 5.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 2/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 6/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 6/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 7/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 8/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 8/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 8/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 8/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 9/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 10/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 11/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Saaru........................kp 12/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 14/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 21/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa


Tervetuloa uudet ja on kyllä ihan kivaa roikkua täällä teidän kanssa, vaikka tietysti sitä ennemmin jo roikkuisin tuolla odottajien puolella :D Heh, ei vaan, eihän tässä nyt vasta ole kuin yk3 menossa, että eiköhän se kohta ala onneksi muuttua...

Nyt ollaankin jo kohta ovulaatioajankohdassa täällä navassa, kun on tämä alkukierto mennyt ihan vaan muita juttuja mietellessä, niin nyt voi keskittyä vaan taas tuohon peittojen pöllyttelyyn ;)

Juupa juu, hyvää pääsiäistä vaan kaikille, tämä pimuli lähtee nyt kaffeelle (tästä rankasta työnteosta)...
 
Huomenia :wave:

Täällä jäätiin 4v kuopuksen kanssa kotio saikkupäivää viettämään. Nuoriherra alkoi yöllä oksentaa ja aamusta mittasin 38 kuumetta :\| Oksentanu ei onneks enää ole :whistle:

Kiva sinänsäkin jäädä kotiin, koska itse vuodan kuin seula \|O \|O \|O Ei ole taas aikoihin ollut näin kovia menkkoja. Siis runsasvuotoisia :/

Tietääkö joku voiko toi runsas menkkavuoto jotenkin vaikeutaa raskautumista? Tyhmiä kyselen :ashamed: Mutta vuodotkin on vasta kuopuksen jälkeen enemmälti runsastunu ja aiemmat lapsukaiset sai alkunsa tosi helposti.
kaikkea sitä vauvakuumeessaan miettii...
 
Torstai 5.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 2/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 6/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 6/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 7/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 8/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 8/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 8/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 9/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 9/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 10/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 11/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Saaru........................kp 12/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 14/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 21/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa


Päivittelin oman päiväni, kun siitä oli jossakin välissä tippunut yksi päivä. Tätä 9. päivää kun olen odotellut, kun ainakin Aconin ovistestin mukaan voisin alkaa nyt testailla (lyhyimmän kierron 26 p mukaan). Voi tulla pitkä testailu, kun heittelyä on, mutta kiva silti, että on taas jotakin puuhasteltavaa.
 
:wave: vaan kaikille!
Mrs K-H ja Jahvetti :hug: toivottavasti tässä kierrossa teillä on parempi onni, ja myös meillä muillakin.. Kunpa saataisiin paljon plussia :)

Oviksen bongailu tässä kuussa taitaa olla aika hakuammuntaa, viime kierrossa näin jälkeenpäin olen varma että bongasin sen (silloin luulin että täti oli kylään tulossa) mutta nyt ei mitään tietoa koska se olisi tuloillaan... Mahaa särkee aina silloin tällöin menkkamaisesti mutta välillä se katoaa kokonaan ja tulee seuraavana päivänä taas takasin, mutta limoissa en ainakaan toistaiseksi oli huomannut mitään suurta muutosta.. Voihan se olla että se ovis on vasta tuloillaan, tää mahasärky vaan hämää..
Yhtä hymyä mä kuitenkin vaan oon =) eilen oli syntymäpäivät ja kaikenkukkuraksi tuli siinä samalla kihlauduttuakin :heart: toisaalta ei toi kosinta minään suurena yllätyksenä tullut koska ollaan suunniteltu jo aikasemmin että naimisiin mentäis kesällä 2008, mutta kihlautumis päivää en etukäteen tiennyt.. Siinä se sormus nyt sormessa kimaltelee =) Nyt vielä kun tässä kierrossa plussa tulis niin asiat ei voisi olla paremmin =)
Hyvää pääsiäsitä vaan kaikille ja toivottavasti peitot pääsee heilumaan pääsiäisenä niillä kenellä ovis silloin kohdalle sattuu :)
 
Gataa, ONNEA!!! :heart: :hug: Voisko parempaa, hiukan myöhästynytttä kihlajaislahjaa ollakaan, kuin plussa =) ;)
Me mentiin aikoinaan naimisiin myös minun syntymäpäivänäni (16v) =) Naimisiin mentiin siitäsitten 3 vuoden päästä miehen syntymäpäivänä =)
 
Onnea gataa! Voi kun joku kosiskelis muakin ;) Ollaan kyllä kihloissa, mutta varsinaista kosintaa en ole vielä saanut.. Mentiin kihloihin 17-vuotiaina, joten ei silloin vielä naimisiinmenoista puheltu. Oli vaan kihloihin päästävä jostain syystä :D Nooh, josko sitä pääsis naimisiin sitten vaikka kun on 15 vuotta oltu yhdessä (siis kolmen vuoden päästä).. heh, taitaa mennä naimisiinpääsyyn vielä paljon paljon kauemmin täällä kuin plussaamiseen :kieh:
 
Onnea Gataa kihlautumisesta ja syntymäpäivän johdosta :flower:
Mekin mentiin kihloihin mun syntymäpäivänä pari vuotta sitten ja naimisiin mentiin viime syksynä samalla kun oli pojan ristiäiset.

Täällä vuodetaan edelleen tosin vähenemään päin mutta kuitenkin. Mulle on nyt iskenyt aivan kaamea vauvakuume vaikka onhan toi meidän poistu vielä pieni (7kk) mutta haluaisin sellasen ihan pikkusen vauvelin. Tuntuu että tää kuume on vaan noussut kun tietää pääsevänsä tositoimiin. Saas nähdä koska mulla se ovulaatio sitten edes on jos on. Mä en kyl varmaan sitä edes tunnista mutta en nyt ole kuitenkaan tikuttamaankaan ajatellut ryhtyä. Jotenkin tuntuu että kierto menee pitkäksi kun imetyksen lopetuksesta on vasta 4 vkoa.

Munarikasta pääsiäistä kaikille ja plussatuulia :D
 
Pitkäperjantai 6.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 3/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 7/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 7/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 8/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 9/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 9/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 9/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 10/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 10/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 11/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 12/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Saaru........................kp 13/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 15/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 22/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa



Testaanpa tuleeks tästä listan päivittämisestä mitään...
 
Jee, onnistui :D Mä kun oon sellainen kävelevä tekniikkavempainten katastrofi yleensä...

Taitaa olla porukka pääsiäisen vietossa, kun ei oo eilisiltapäivän jälkeen kukaan kirjoitellut. Me ollaan ihan kotosalla eikä oo vieraitakaan näkyny, eli on aikaa notkua koneella nyt kun perheen miesväki on päikkäreillä.

Enpä oo ainakaan vielä tullu ovistestejäkään hankkineeksi. Olin alkuviikon niin pahalla päällä, kun miehellä ollu pitkää päivää töissä ja vuorotyö ettei oo kyllä peittoja tässä huushollissa pöllytelty kuin siivouspäivänä \|O \|O Ja kaiken huipuks mä olin muka jo pari päivää sitten bongailevinani ovista limojen ja mahakipujen perusteella, joten tuli vielä lisää vettä myllyyn. Ilmotin sitten miehelle, että eipä taida olla meille toista lasta tarkoitettu tulevaksi, kun ei ehditä ees sitä alulle saada... :(

No saas nähdä oliko mulla tosiaan noin aikaisin ovis vai kuvittelinko vaan? Ja on tässä jo ehditty pääsiäistäkin juhlistaa pupuilun merkeissä ;) joten toivo ei oo vielä mennyttä tämänkään kierron suhteen!

:wave: Mukavat pääsiäiset kaikille!
 
Heihei!

Täällä ainakin vietetään päästäistä ihan kotosalla, joten mullakin aikaa täällä roikua ;) Eipä mitään ihmeellistä ole suunnitelmissa, justiinsa tuossa mies sanoi, että mitä tehtäisiin kun on niin tylsää :D Yleensä ollaan aina menossa pää kolmantena jalkana johonkin suuntaan ja nyt ollaan ihan hukassa kun ei tarvi mihinkään mennä eikä kukaan ole tulossa käymään :LOL: Hauskaahan se tietty on näinkin välillä olla, vaikka toimetomuus saattaa jossain vaiheessa käydä hermoillekin... Ehdottelin just että jos lähdettäis mun mummolassa käymään, kun ei oo sielläkään aikoihin käyty.

Mutta ei muuta kuin Hyvää Pääsiäistä ihan koko porukalle, ja tietty munarikasta, jotta saadaan lähestyvät tai käsillä olevat ovispäivät hyödynnettyä :D B) . Palaillaan!
 
Maikki ilmoitautuu mukaan. Alkaa olle yrityspäivät lähellä :)
Ensimmäistä yritetään, yk1 . Syksyllä tosin raskauduin mutta olikin tuulimuna.
Ihana tää pitkä viikonloppu! Mei syöitiin eilen karitsaa... mies meinas yökätä. Ei tainnut olla lammas mieleen, tai sitten mun kokkaustaidot
:ashamed: Ensimmäistä kertaa lammasta syötiin. Noo, loput jää kissoille herkkupaloiks. Toinen ainakin kävi ihan hulluna kun palan annoin. Nii meitil on kaks kisuu, vähän pääsäistä niillekkin.

Ovis pitäs olla tiistain tienoilla, tuolta My Days kalenterista lunttasin. No, oon huomannu et sen keskenmenon/kaavinnan jälkeen oon ruvennu tunteen ovulaation. edellisillä kerroilla oli eri aikaan kuin taulukon mukaan, mutta kierto oliki pidempi. Eikös sellasta puhettaa oo ollu et synnytyksen kokeneet tuntee yleensä ovulaation? Mä en ikinä ennen oo tuntenut sitä, mutta kai se tuulimuna teki tepposet sille asialle. (vaikkei siis mikään synnytys LOL) Onhan se ihan kätevää kun ei tarvii si tikutella.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

ps. sori jos oon tönkkö mutta on eka kerta ku mihkää tämmöselle keskustelupalstalle kirjotan. Kerta se on ensimmäinenkin :D

-Maikki , kp 14/30 yk1
 
Täällä mekin kotosalla ollaan, nuorempi poika on kipeenä, toinen pääsi mummiloimaan:) Nyt onneksi alkaa lääkekuurikin puremaan ja pojalla olo parempi, päästää jo pikkusen käymään jossain.
Mä täällä "panikoin" ku tuleen ihan kuin ovislimoja, ja oviksen ei pitäs vielä olla vasta ku viikon päästä. Jos se nyt muka ois, niin kiertoki aikastuis viikolla ja tämä jäin sitten hyödyntämättä tää kierto :kieh: Ja sitten se tarkoittaa että kierto menee taas sekaisin. Pakko tänään käydä ostaa niitä ovistestejä. Testaan sitten heti tänään ja huomenna, ja sitten ens viikon lopulla. Saas nähä miten käy.
Mutta munarikasta pääsiäistä! Ja palaillaan taas:)
 
LAUANTAI 7.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 4/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 8/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 8/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 9/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 10/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 10/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 10/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 10/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 11/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 11/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 12/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 13/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Maikki.......................kp 14/30................yk1...........1. toiveissa
Saaru........................kp 14/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 15/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 23/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa



Hipshei, tervetuloa tönkkö-Maikki :D ! Vaikka et ookaan yhtään tönkkö, kiva kun tulit mukaan! Täälläpä ei ihmeitä, harmittaa kun on niin inhan kova tuuli tuolla ulkona, ettei viitti lähteä sinne ollenkaan. Muuten ois niin ihanan aurinkoista, mutta tuuli kiukuttaa... Pihallakin ois niin paljon hommaa... :/

*muoks* Lisäilin Bunnynkin listaan.<br><br>
 
Bee
Terppa!

Vieläköhän mahtuu joukkoon?
23 vuotias vauvakuumeinen ilmoittautuu. Esikoisen yritys on aloitettu jo 06/06 ja yk:sta ei mitään tietoa enää. Sanotaan vaikka 11 jos kuukausien mukaan menis.
Lapsettomuus hoidoissa ollaan ja tässä kierrossa apuna Femar niminen valmiste. Auttaa ovulaatioon, toivottavasti. Seurantaultra on tiistaina, sitten tietää tapahtuuko tuolla maanantaikappaleessa mitään..
Eilen ja tänään tosin sain elämäni ensimmäiset ovisplussat (clearblue) mutta en ole ihan varma voiko Femar vääristää tulosta. Toivon kovasti että näin ei ole ja mulla ihan oikeasti se kauan toivottu ovulaatio olisi. :ashamed:

Nyt täytyy mennä pötköttelemään, yövuoro kutsuu illalla.

Bunny kp 10/28
 
Helou!
Täälläkin vietetään ihan kotona pääsiäistä, poika on tosin yökyläilemässä, että eipä sitä tiedä mitä keksis vielä illan mittaan... Mutta kertokaahan tietämättömälle, että mikä idea tuolla greippimehulla on? Mihin se auttaa? En oo ikinä kuullutkaan moisesta....
 
Sorruin sitten ja kävin ostaan niitä ovistestejä. Tein eilen päivällä yhden (en tiä onko kuin luotettava, ku pitäs tehä aamupissasta) ja siihen tuli ihan tosi haalee viiva vain, mutta sitten tänä aamuna oli aikas tumma, aika tasaviiva kontrolliviivan kaa, mutta tais olla kuiten ihan pikkasen vaaleampi, en tiä. Koitin kauan katella sitä ja vertailla eri valoissa :LOL: ku en voi uskoo että nyt ois jo se ovis.. Mutta pitänee vissii alkaa tikutteleen jo nyt jahka saa oikee tumman viivan. Ellei se ovis sitten ole jo menossa ohi..:( Toivotaan että se ois vasta tulossa niin ois vielä mahkuja tähänki kiertoon. noo, koitetaan olla ressaamatta. :)
 
Täällä pääsiäistä vietellään kotosalla.Mies kylläkin töissä ja mäkin lähden kohta puoliin valumaan kummitytön 2-vee synttäreille! :) Eipä kyllä kamalasti kiinnosta lähtee tuonne tuiverrokseen kävelemään..
Juupsan kp:t alkaa olla jotakuinkin ovis..tänään vähän nippailikin,saas nähä saanko miehen lakanoihin tänään.. :p
Mä oon ollu ihan sumussa tässä viikon verran.Töissä oon ollu lähestulkoon koko ajan,välillä käyn vaan muutaman tunnin sängyssä pyörimässä ja taas töihin.Tänään just hokasin että ne synttärit on tänään,eikä mulla oo mitään lahjaa,eikä nyt ees oo mikään pulju auki mistä vois jotain hakee :ashamed:

Mutta palailenpa taas!
 
Menkat ohi, ihanaa! =) Nyt vaan ovista bongaamaan...tosin aattelin tän kierron ottaa TÄYSIN ressaamatta, et millon pitäs pöllyytellä jne jne...että jos se auttas tätä asiaa :whistle: \|O
JOS se ressi on oikeesti nyt tähän vaikuttanu, kun ei mitään tapahdu :\|

Tänään vietettiin väliveikan 7v kaverisynttäreitä ja mä oon PUHKI :LOL: :LOL: Huomenna pitäs sitten mummot ja kummit kestittää...siinä pääsee onneks helpommalla =)

ovisoireita ja plussatuulia kaikille :whistle: :heart: :whistle:
 
Sunnuntai 8.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 5/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Jahvetti......................kp 9/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 9/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 10/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Heluna.......................kp 11/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 11/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara.....................kp 11/23-29..........yk 49..........1. toiveissa
Bunny........................kp 11/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 12/26-40..........yk 3...........1. toiveissa
Amira-78....................kp 12/21-?.............yk 1..........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 13/26-30..........yk 3...........2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly.........kp 14/21-31...........yk 3..........2. toiveissa
Maikki.......................kp 15/30................yk1...........1. toiveissa
Saaru........................kp 15/34................yk 4..........3. toiveissa
Anskuli.......................kp 16/31-50.........yk 4.............2. toiveissa Gataa........................kp 24/n. 39...........yk 2..........1. toiveissa


Hei hei!

Ensimmäistä pääsiäispäivää sitten vietellään.. Mihis se loma oikein sitten katosikaan?? Ylihuomenna pitäis taas raahautua töihin, plääh :/ Ei vaan, olen kyllä tyytyväinen, että mulla on säännöllinen päivätyö, kun tuolla hampparipuljussa viisi vuotta opiskelujen ohella työskennelleenä tiedän kyllä mitä on kun ei oo koskaan lomaa... Että otan kaiken ilon irti näistä pyhistä ja viikonlopuista! :D

Huomenna saisi olla kiva päivä, jotta pääsis tonne pihalle. Piti nurtsia istutella ja kukkamaata könytä pääsiäisenä, mutta kun on ollut niin vietävän kylmää tuon tuulen takia, etten ole viitsinyt sinne mennä. (Vaikka ei mitään pelkoa kyllä ole, että tuuli tämän neidon veisi mukanaan) :kieh:

Jepulis jee, iltapalalle ja tanssii tähtien seuraan! Ja jos illalla sais vielä tuuletettua peitot niin...
 
Huomenta!

Onneksi ovisajat lähestyy! On sitten jotain jännättävää sen jälkeen! (Mulla on ovis tosin vasta kp 16-17)
Sain juuri kuulla, että mun ystävä on raskaana ja toinen saa vauvan ihan lähiaikoina. Olen tietysti iloinen heidän puolestaan, mutta samalla tulee haikea mieli, kun itsellä ei mene tässä asiassa niin kovin hyvin.
Elokuussa on sitten edessä lapsettomuustutkimuksiin hakeutuminen, jos ei siihen mennessä tärppää... Hankittiin netistä miehelleni sellainen spermatesti, koska ajattelin, etten turhaan halua odottaa elokuulle, jos meillä ei ole edes mitään mahdollisuuksia saada normaalisti yrittämällä vauvaa. En tiedä onko tuo testi hyvä, mutta tietysti mennään sitten labratestiin, jos halpistesti antaa viitettä siitä, ettei kaikki ole kohdallaan.

Tiesittekö, että alipainoisilla (BMI alle 19) ttp (time to pregnancy) on nelinkertainen normaalipainoisiin nähden ja ylipainoisilla vain kaksinkertainen normaalipainoisiin nähden?! Niin, että tässä ollaan sitten lihotuskuurilla... Yritän toki syödä muutakin kuin suklaata yms., mutta on todella vaikeaa yrittää saada 2-3 lisäkiloa syömättä epäterveellisesti! (Painoindeksini on ollut koko ikäni alle 19, enkä ole kärsinyt anoreksiasta tms.) Loogisesti päätellen niinhän tuon kuuluu mennäkin, mutta en tiennyt että (ali)painolla on noin suuri merkitys!

Mukavaa ja rentouttavaa toisen pääsiäispäivän jatkoa!
 
No kyllä tänään pärähti ovistikkuihin ihan tasaviivat. Eli tais se ovis sitten olla jo nyt. Sitä vain mietin että silloin ku testasin päivällä niin en saanut viivaa ja sitten seuraavana aamulla sain, niin kaippa se ovisaika oli vasta silloin. Vai onko muut testaillu tuolla fertestillä muulloinki ku aamusella? Eipä kyllä kovin keritty hyödyntää sitten tätä ovista, toivoa kuiten on :) ja tänään se oli kuiten vanvasti vasta ne tasaviivat että joskos se ovis ois vasta tulollaa eikä vielä menny. Ne ovislimat kyl tuli..ja eikö niitten pitäs tulla vasta ku ovis on menny.. Menee vaikeaksi, liikaa miettii kaikkea mitä kehossa tapahtuu.
 

Yhteistyössä