Viikon 13 haaste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisuvius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisuvius

Jäsen
13.09.2004
116
0
16
Tanen kirjoituksesta inspiroituneena heitän ilmaan haasteen:

PIDETÄÄNPÄS PORUKALLA HERKUTON VIIKKO!

Kirjaa tuohon alapuolelle, mistä herkusta sinä luovut tällä viikolla. Arkihan alkaa tällä viikolla vasta tiistaina, joten kiusauksia on 24h helpompaa välttää. ;)

Minä luovun keksista ja suklaasta kahvin kanssa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 10:19 Shaina harmaana kirjoitti:
Minä luovun nyt kaikista herkuista (ensi viikoksi), koska on kaksi viikkoa tullu mässättyä ties minkä kissanristiäisten varjolla :/

Mä oon sun kans samoilla linjoilla! Ei mitään hyvyyksiä tänne, kiitos! Oon syönyt nyt jo monen viikon herkut kerralla.. :/ Asenteella että "kyllä mä sitten huomenna!"
Uutta potkua, siskot! B)

Uskaltaiskohan tuota luvata luopuvansa kaikista herkuista ensi viikokosi?? On kyllä totta että minäkin olen herkutellut vähän liikaa milloin mistäkin syystä. No, lupaan että yritän kuitenkin. Tämä on mielenkiintoista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 11:07 Tuulen tyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 10:19 Shaina harmaana kirjoitti:
Minä luovun nyt kaikista herkuista (ensi viikoksi), koska on kaksi viikkoa tullu mässättyä ties minkä kissanristiäisten varjolla :/

Mä oon sun kans samoilla linjoilla! Ei mitään hyvyyksiä tänne, kiitos! Oon syönyt nyt jo monen viikon herkut kerralla.. :/ Asenteella että "kyllä mä sitten huomenna!"
Uutta potkua, siskot! B)

Sen verran voisin löysätä (kato heti ennenku tiistai on ees tullut :laugh: ), että sen mehujään voin illalla pari kertaa nauttia. Mut kakut, piirakat, keksit, jäätelöt: pois pois. Onneksi kotona ei ole enää mitään. Hyvin oon kaapit tyhjentänyt...

joo,mä hyppään kyytiin!!! Luovun kaikista herkuista ensiviikoksi :x
Tytöllä on synttärit myös ens viikolla ja mielenkiintoinen viikko edessä
siis.. Oon kyllä herkutellu useamman viikon puolesta ja haukkunu itteni joka päivä huonon itsekurin takia :kieh:
Hyvää tää vaan tekee tiedä vaikka jäis into päälle ;) ;)
Kassellaan viikon päästä!! Lykkyä kaikille haasteeseen vastanneille, nouskoon kilpailuhenki ylärimoille :)

Minä ilmottaudun myös innolla mukaan!!! :wave: Toissaviikko oli miehellä talviloma ja oltiin viikko anoppilassa ja siellä tuli syötyä joka päivä jotain herkkua, jos ei muuta niin kahvin kanssa pullaa, piirakkaa tai jotain muuta. Ja pääsiäinen vietettiin appilassa eikä sielläkään ruuan kanssa pihtailtu, teki tiukkaa kun yritti kieltäytyä kohteliaasti ettei mopo karkaisi kokonaan käsistä. Mutta nyt on reissut reissattu vähäks aikaa ja tarkoitus palata omaan laihdutus ruokavalioon, johon ei kuulu herkut, onneksi niitä ei kaapissa nyt olekaan. Ihanaa kun lumet on jo sulaneet aika hyvin ja aurinkokin paistelee, tulee lähdettyä uloskin helpommin =) .

Tarkoituksena olis siis jättää kaikki herkut pois ja vaikka ne saunaoluet ja siideritkin, saas nähä kuinka käy, alkuvuodesta olin 7 vko herkkulakossa silloin se kyllä piti hyvin toivottavasti nytkin B) .

Mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon etten syö mitään, minkä pakkauksessa lukee Hesburger tai Mc Donalds. Jos sanani syön, mörökölli minut vieköön. :ashamed: Oon syönyt niin paljon kaikkee roskaruoka mässyä taas että auta armias... ja laivalla pitää olla hoikkaa tyttöä. :snotty:

Nooooh? Mites menee? Mä aloitin realistisesti ja lupasin jättää keksit ja pullat pois. Sen olen toistaiseksi tehnytkin vaikka olen kyläillyt ahkerasti koko viikon. Karkkia olen kyllä napsinut... :ashamed: Lauantaina on synttärit, siellä varmaan tulee syötyä kakkua. Siihen asti vielä pinnistelen kahvia sellaisenaan. Aika helposti tuo on kyllä mennyt. Ennen imetystä se oli ainoa oikea tapa, mutta nyt on pullat maistuneet! :snotty:

Novoihan.... nyt vasta muistin, mitä olin luvannut... just söin MilkyWayn :ashamed:
Ihan oikeesti harmittaa, koska idea on todella hyvä. Lupaan jatkaa ensi viikolle :saint:

t.Annuli (jostain syystä en päässyt rekisteröitymään entisellä nimimerkillä Annuli, vaan piti ottaa tuo Annulia käyttöön)

Tsemppiä teille muille, toivottavasti te ootte olleet parempimuistisia!

Yhteistyössä