viikkoja 19+4,hengästyttää ja heikottaa

onko muilla samallaisia tuntemuksia, tuntuu ettei jaksa edes lenkillä käydä kun henki ei kulje ja heikottaa, mahakin jo aivan jättäkokoinen verrattuna kolmeen aiempaan raskauteen...voisko painaa jo keuhkoja näilllä viikoilla, jos siitä tämä hengästyminen johtuisi...
 
Mulla alko kans toi tollanen puolen välin tienoilla viime raskaudessa, voihan se jo painaa keuhkoihin.
Nyt on kolmas raskaus ja viikkoja vasta 13+6, mutta mulla on tota hengenahdistusta ollu jo nyt pari kertaa, mutta helle on varmasti yksi syy siihen myös..eipä se viel paina keuhkoihinkaan..Mut jokin sen aiheuttaa, ku "normaalitilassa" ei ole tällaista. Inhottavaa. Jaksuja sulle!

 
mä veikkaan kans alhaista hemoglobiinia mutta on itselläkin ollut ajoittain raskasta hengittää vaikka viikkoja nyt vasta 18. yleensä oireet tulleet jos syö ison satsin ruokaa eli mahalaukku saattaa painaa keuhkoja...kai...
 
Heips,

mä kanssa halusin kommentoida tätä, että veikkaisin myös tuota alhaista hemoglobiinia. Itselläni oli aivan samanlaista voimattomuutta ja hengästymistä, hb oli aluksi 119 ja laski vielä 108 (normaalisti Hb ollut > 135). Kun rupesin rautaa syömään niin vointi koheni huomattavasti ja hengästymistä ei sen jälkeen ole ollut.
 

Yhteistyössä