Viikko sitten lapsi työnti vieraan esineen nenään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
pois se ei tullut kun lääkärillä käytiin vaan karkasi eteenpäin ja kakalla on käynyt useaan otteeseen niin etten ole ollut sitä tutkimassa. Joten siis täyttä varmuutta sen olinpaikasta ei ole kellään.
Saimme tuolloin ohjeeksi että jos flunssa (joka tuolloin oli) vielä viikon päästä jatkuu ottaa uudestaan yhteys. Noh flunssa yhä on, mutta niinhän ne flunssat yleensäkin kestää pitkään, MUTTA nyt tänä aamuna heräsi ja onkin tullut kurkupääntulehdus. Tämä on tuttu tauti, koska mm. sen vuoksi 8kk sitten molemmat risat leikattu pois, jonka jälkeen tulehdusta ei ole ollut. Nyt se kuitenkin on ja tässä arvon että onko flunssan seurausta vai voisiko se esine kuitenkin olla jossain ja se olisi aiheuttanut tämän? Ja joo joka tapauksessa olen soittamassa lääkäriin, mutta alanko jonottamaan neuvolaan vai kurkku-nenätautipolille.

Jos se esine on vielä jossain, se kyllä kehittää limaa ja tukkoisuutta. Itse varmistaisin kyllä asian ja käyttäisin lääkärissä. Elimistö yrittää poistaa vierasesinettä, mutta ei se välttämättä tule pois ja räkäisyys jatkuu vain.

Eipä tuota osaa varmaan lääkärikään lähteä veikkaamaan. Se on pakko kuvata ja sulkea tuo vierasesineasia pois heti.

[QUOTE="vieras";28279808]Jos se esine on vielä jossain, se kyllä kehittää limaa ja tukkoisuutta. Itse varmistaisin kyllä asian ja käyttäisin lääkärissä. Elimistö yrittää poistaa vierasesinettä, mutta ei se välttämättä tule pois ja räkäisyys jatkuu vain.

Eipä tuota osaa varmaan lääkärikään lähteä veikkaamaan. Se on pakko kuvata ja sulkea tuo vierasesineasia pois heti.[/QUOTE]

Tässä minä juuri paraikaa odottelen soittoa sairaalalta.
Mitenhän ne nyt jatkaisivat asian tutkimista? Lapselle jäi kamalat traumat viime kerrasta kun vaikka minkälaisillä vehkeillä sorkittiin ja kaivettiin.

[QUOTE="aloittaja";28279820]Tässä minä juuri paraikaa odottelen soittoa sairaalalta.
Mitenhän ne nyt jatkaisivat asian tutkimista? Lapselle jäi kamalat traumat viime kerrasta kun vaikka minkälaisillä vehkeillä sorkittiin ja kaivettiin.[/QUOTE]

En usko, että enää kaivellaan, jos sitä on jo kaivettu ja lapsi on jo valmiiksi kauhuissaan. Asia varmistetaan kuvaamalla.

Kuumimmat

Yhteistyössä