kuka sen loppubiisin lauloi?Se oli mies selkeesti tummaihoinen ja selkeesti tummaihoinen nainen lauloi kertosäk.Sellaista hiphophtavanräppimeininkii!!Pliis.Se oli sika hyvä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se oli se k u 4 poikaa(mustia)oli seisotettu ruudussa,saaneet sääritulehduks´ksen,pakastettu..pelihallista oli napattu mukaan mukamas pelaa pleikarii.Theseus oli tää nappaaja,nappas vaa jos pojat voitti sen siin tietys "kuoppa"pelis"Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Mitä siinä jaksossa tapahtu? Auttais muistaan paremmin mistä kyse.. Mä katon niitä aina nauhalta ja monesti monta jaksoo peräkkäinkin, niin menee välistä sekaisin..
Mä en oo pitkään aikaa itkeny ohjelmismut nyt...Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Niinpäs olikin.. En kyllä sen esittäjää tiedä, mutta kaunis laulu oli. Ja muutenkin jotenkin koskettava jakso, mun tekee aina pahaa kun on jaksoja, joissa lapsille on tehty pahaa tai ne on hylätty. :'( Seuraan siis kaikkia näitä saman tyyppisiä sarjoja, csi:t, ilman johtolankaa, ncis, yms..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/sarjat/todistettavasti_syyllinen/jaksot_tuotantokausi_5
ti 1.7. Sarjamurhaaja. (It Takes A Village)
Jännittävässä jaksossa etsivätiimi jäljittää sairasta sarjamurhaajaa, joka kiduttaa ja murhaa tummaihoisia pikkupoikia.
Jakson musiikki:
Undeniable - Mat Kearny
The People - Common
Get em High - Kanye West ft. Common & Talib Kweli
Put Your Records On - Corinne Bailey Rae
]You're Gonna Make It - KJ-52 ft. Blanca Reyes[/quote
Tämä se oli!!!KIITOS!!!NIIN isot kiitokset et ees tajua!KIITOS!!!Voi ei...mä itken tääl ihan kauheena.ihana biisi.SÄ oot IHANA!!!!