Viikko lomaa, mitä mukavaa sitä voisi tehdä

Eniten kyllä taitaa lapsetkin nauttia vain olemisesta, mutta voisihan sitä keksiä välillä jotain suunniteltuakin.

Vinkkejä?

Laivalla käytiin kesällä, samoin keväällä käytiin auringossakin joten matkat eivät nyt ole listalla.
 
"paula"
Mitä lapset itse tahtoisivat?

Netissäkin menee helposti koko aika:)

http://www.teachwithmovies.org/guides/donald-in-mathmagic-land.html

Löytyykö tuo video mistään vuokrattavana? Tosi hyvä!
 
Uimassa kävivät eilen.
Vaelletaan joku päivä aivan ihanan järven ympäri, sille tulee sopivasti matkaa 15km niin jaksaa tuo nuorempikin kun pitää pieniä taukoja välillä.
Ratsastamaankin voisi mennä, sopii myös pojille ja olisi uusi kokemus lapsille.

Netissä emme koko viikkoa kuluta, emmekä elokuvia katsellen:D
 
"paula"
[QUOTE="akka";30358653]Sun lapsilla varmasti on ihanat lomat, nettiä ja videoita ettei vaan tarvi tehdä itse niiden kanssa mitään.[/QUOTAi onko sellaisiakin?

Mun mielestä elokuviakin kuuluu katsoa yhdessä, eikä itsekseen. Netissäkin kuuluisi olla latsten kanssa, et tietää, mistä heidän arki koostuu. Se varmaan vie kamalasti aikaa.

Oli muuten pettymys, kun katsoin Heurekan elokuvavalikoimaa... Piirrettyjä:-(

Tuo video on itselläni ja siinä riittää ihmettelemistä aikuisillekin:)

Mistä saatais sulle, oli mun huoli:)

Jos katsoo pari HYVÄÄ elokuvaa lomalla, ehtii toki ulkoillakin, jopa lasten kanssa. Luontoelokuvia ym dokumentteja.
 
"akka"
[QUOTE="paula";30358708][QUOTE="akka";30358653]Sun lapsilla varmasti on ihanat lomat, nettiä ja videoita ettei vaan tarvi tehdä itse niiden kanssa mitään.[/QUOTAi onko sellaisiakin?

Mun mielestä elokuviakin kuuluu katsoa yhdessä, eikä itsekseen. Netissäkin kuuluisi olla latsten kanssa, et tietää, mistä heidän arki koostuu. Se varmaan vie kamalasti aikaa.

Oli muuten pettymys, kun katsoin Heurekan elokuvavalikoimaa... Piirrettyjä:-(

Tuo video on itselläni ja siinä riittää ihmettelemistä aikuisillekin:)

Mistä saatais sulle, oli mun huoli:)

Jos katsoo pari HYVÄÄ elokuvaa lomalla, ehtii toki ulkoillakin, jopa lasten kanssa. Luontoelokuvia ym dokumentteja.[/QUOTE]

Sä kirjoitit että netissäkin menee helposti koko aika.
 
"paula"
[QUOTE="paula";30358617]Mitä lapset itse tahtoisivat?

Netissäkin menee helposti koko aika:)

Donald in Mathmagic Land - Topics: Mathematics; Music;

Löytyykö tuo video mistään vuokrattavana? Tosi hyvä![/QUOTE]

HELPOSTI tuossa yhteydessä tarkoittaa kylläkin sitä, et niin vain käy, jos asialle ei tee mitään. Elokuvia itse katson telkkarin näytöltä, jopa ikivanhasta laatikosta, kun niissä on niin ihanat äänet:)

No, kirjoja ainakin täytyy ehtiä lukea:
Mitä teen väärin, turvottaa ja närästää! Ruokapäiväkirjani - karppaus.info :: keskustelufoorumi

Tuota saakin etsiä divareista, vai olisko tehneet uusintapainoksen?
 
Lomalla
Meillä loma koostuu uimisesta, legoilla rakentelusta, Hop Lopista, keilaamisesta, frisbeegolfaamisesta ja laavulla makkaraa paistaessa, elokuvissa käymisestä ja lasten harrastus vie kaksi iltaa.
Sen lisäksi ehditään olla kotona, pelaill netti sekä lautapelejä, saunoa ja olla vaan ja nähdä kavereita.
Voi kuulostaa, että ohjelmaa on paljon 9 päivälle, mutta rennolla fiiliksellä menemme ja ohjelmat on sovittu sen mukaan, että ovat kaikille mieleisiä.
 
vierailija
Meillä loma koostuu uimisesta, legoilla rakentelusta, Hop Lopista, keilaamisesta, frisbeegolfaamisesta ja laavulla makkaraa paistaessa, elokuvissa käymisestä ja lasten harrastus vie kaksi iltaa.
Sen lisäksi ehditään olla kotona, pelaill netti sekä lautapelejä, saunoa ja olla vaan ja nähdä kavereita.
Voi kuulostaa, että ohjelmaa on paljon 9 päivälle, mutta rennolla fiiliksellä menemme ja ohjelmat on sovittu sen mukaan, että ovat kaikille mieleisiä.
Laavulle ei kannata viedä makkaraa. Nokipannukahvit riittää
 

Yhteistyössä