Viikko ilman nesteitä jo..

eq
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ap:lle kertoisin sellaisestakin, mikä vielä voi tulla vastaan. Eli jos joku kerta menette katsomaan mummianne ja hän onkin yhtäkkiä kovin virkeä, juttelee ja tuntuu voivan paljon paremmin. Niin valitettavasti täytyy sanoa että monesti vähän ennen kuoleman hetkeä ihminen jostain syystä virkistyy/selkiytyy yhtäkkiä ja kaikki näyttää valoisalta. Sitten äkkiä tuleekin soitto että läheinen on nukkunut pois. Tämä on yllättävän tavallista.
Ihan totta. Enoni menehtyi parissa kuukaudessa diagnoosin saatuaan ärhäkkään leukemiaan. Enimmän aikaa oli täysin vuodepotilas, sitten yhtäkkiä istui jalkoja heilutellen sängyllä ja luki lehteä, jonka oli hakenut kanttiinista itse. Reilu vuorokausi tuon jälkeen sitten kuoli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eq:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ap:lle kertoisin sellaisestakin, mikä vielä voi tulla vastaan. Eli jos joku kerta menette katsomaan mummianne ja hän onkin yhtäkkiä kovin virkeä, juttelee ja tuntuu voivan paljon paremmin. Niin valitettavasti täytyy sanoa että monesti vähän ennen kuoleman hetkeä ihminen jostain syystä virkistyy/selkiytyy yhtäkkiä ja kaikki näyttää valoisalta. Sitten äkkiä tuleekin soitto että läheinen on nukkunut pois. Tämä on yllättävän tavallista.
Ihan totta. Enoni menehtyi parissa kuukaudessa diagnoosin saatuaan ärhäkkään leukemiaan. Enimmän aikaa oli täysin vuodepotilas, sitten yhtäkkiä istui jalkoja heilutellen sängyllä ja luki lehteä, jonka oli hakenut kanttiinista itse. Reilu vuorokausi tuon jälkeen sitten kuoli.
Ohos :eek: aika hurjan kuuloista,toisaalta pelottavaakin varmaan tuollainen käytös yhtäkkiä?
 
äitix4
Isäni oli sairaalassa jo pitkälle edenneen alzhaimerin takia.Hyvin sekava yms
Huonokuntoinen ,ei syönyt itse ei juonut täysin vaipoissa ja kävely oli vain avustajan kanssa.

Aamulla oli herännyt virkeenä. Hoitaja iloisena soitti äidille tuleppas katsoon kun mies on käynyt suihkussa ja juonut itse kahvit syönyt ja vitsailut.

Päiväkahvin jälkeen halusi levähtään.Ei enään koskaan herännyt.
Äiti ei kerennyt näkemään. Hoitaja oli pahoillaan.Olivat sopineet että soittavat äidille aamulla onko isä kovin väsynyt tuleeko äiti käymään aamsuta vai iltapäivästä.
Lähti heti hoitajan soittoon meneen (noin tunnin matka) ja lähtiissä sanoi äitini että ei tiedä tämä nyt hyvää.
 
Kiitos toivotuksista ja haleista,tässä on nyt kolme viikkoa menty koko ajan odottaen mitä tapahtuu,tuntuu että olis jo ihan turta,ainakin mummi on antanut meille aikaa sopeutua ajatukseen että häntä ei ehkä ole enään lähiaikoina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:
Voimia :hug:
Anteeksi että kysyn mutta onko mummilla joku syy sinnitellä, onko esimerkiksi joku läheinen vielä hyvästelemättä, näinkin tiedän nimittäin tiedän käyneen.
Ei pitäisi olla...kaikki ollaan siellä oltu.pappakin odottaa jo perillä varmasti :'(
 

Yhteistyössä