Viikko ilman leipää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hlh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hlh

Vieras
Halusin pudottaa 5kiloa ja palstalla viisastuneena jätin leivän syönnin. Vältellyt myös makaroonia. Herkkuja entiseen tapaan, eli 1-2 kaurakeksiä aamukahvilla. Paino ei ole tippunut yhtään :D Joku niin hehkutti että viikossa putosi 4 kiloa kun lopetti leivän mutustamisen ja oli normaalipainoinen kuten minäkin. Pah.

Muuten ei ruokatottumuksissa ole vikaa, liikunkin normaalisti.

Minulla on kanssa nyt kevään aikana kilot vain nousseet, nyt painoa "jo" 60,5 - 61 kg. Eikä tunnu lähtevän kilot - ei millään. En ole kieltämäti edes kovin aktiivisesti yrittänytkään laihduttaa, kun lisäkilot niin vietävästi harmittavat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne kilot lähde jos ei muutenkin syö dieettimäisesti.

No ei tästä normaalista ruokavaliosta enää paljoa dieettimäiseksi muuteta mitään. Aamuisin syön neljän viljan puuroa, aamukahvin ja sen 1-2 kaurakeksiä. Päivällä olen nyt syönyt kananmunan ja salaattia. Iltapäivällä oikea ruoka ja puolet lautasesta salaattia, illalla hedelmiä. Ja näin olen aina syönyt, tosin ennen olen illalla ja aamulla syönyt sitä leipääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hlh:
No ei tästä normaalista ruokavaliosta enää paljoa dieettimäiseksi muuteta mitään. Aamuisin syön neljän viljan puuroa, aamukahvin ja sen 1-2 kaurakeksiä. Päivällä olen nyt syönyt kananmunan ja salaattia. Iltapäivällä oikea ruoka ja puolet lautasesta salaattia, illalla hedelmiä. Ja näin olen aina syönyt, tosin ennen olen illalla ja aamulla syönyt sitä leipääkin.

Tarkoitinkin, että jos laskee kaloreita ja syö vähemmän kuin kuluttaa niin kyllä kilojakin pitäis tippua. Jos taas syö juuri sen verran kuin kuluttaa niin paino pysyy samana. Söi sitä sitten pelkkää leipää tai suklaata tai ihan normaalisti.

En minäkään ole huomannut että leivän pois jättämällä laihtuisi. Olen myös normaalipainoinen.
Tykkään leivästä ja syön sitä normaalisti tosi paljon. Nyt vain aamulla kaksi palaa, eikä mitään vaikutusta! En syö mitään leivän tilalle, joten ei voi siitäkään johtua.

Yhteistyössä