¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

jollei näillä olotiloilla oo raskaana niin :x .... Taas on kuvottava olo, eli nyt on tää olo ollu jo neljänä iltana peräkkäin. Kn ei oo kyllä mitenkään kova tai kiinni ja ylhääl, eli kaiketi kuitenki täti tulee, mutta ehkäpä mä en malta olla huomenna testaamatta...
 



~~~~ KESKIVIIKKO 12.11 ~~~~

Maaemo...........kp26/26...........yk2..esikoinen toiveissa
hemuli81...........kp26/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp28/28-34.....yk1
MAM2...............kp30/30-33.....yk13..toinen haaveissa
Selis..................kp30/30.........yk7.....toinen haaveissa
säde83.............kp30/25-35....yk4.....neljäs toiveissa


HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET



mymmyryy
typyli


UUTEEN KIERTOON


Merkku
Fi0na
vauvakuume83
eevin äiti

TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Säde
to 13.11: Emmeliine, Maaemo
pe 14.11:
la 15.11: Selis
su 16.11: hemuli81
 
:hug: Selis! Eikösse aiempi testi ollut haamu??Toisaalta sullahan pitäisi vasta lauantai olla testipäivä..

Fiona, Eevinäiti ja vauvakuume..me jännätään samassa viikkopinossa sitten vko 50. Kiva että olette siellä, vaikka mielummin olisin ollut teidän kanssa tuolla heinäkuisissa..Mutta eikös se elokuu oo oikeastaan ihan hyvä kuukausi synnyttää sekin. Laitetaan tilaus siis elovauvalle 2009..=)

Merkku kp 4/26
 
Onnea Jinkywinky :flower:

Täällä vielä odotellaan 26/26...

Tulinkin vain tarkistamaan että näkyykö plussia! :p

Ja olihan tuollainen ilmaantunut! Lisää vaan! :kieh:



Muoks: Kiitos Selis niin ja esikoinen meillä työn alla! :D
 
Jinkywinky, kyllä siinä edelleen haamu näyttää olevan :flower: !

typyli, mä laitoin sunt jo plussanneisiin :heart: .

Huomenna varmaan sitten alkaa vuoto taas! On kyllä niin masentavaa kun kaikki vaan raskautuu ja ihan tosta noin vaan.... mä oon kade :ashamed:
 



~~~~ TORSTAI 13.11 ~~~~

Maaemo...........kp27/26...........yk2..esikoinen toiveissa
hemuli81...........kp27/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp29/28-34.....yk1
säde83.............kp31/25-35....yk4.....neljäs toiveissa


HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET



mymmyryy
typyli


UUTEEN KIERTOON


Merkku
Fi0na
vauvakuume83
eevin äiti
Selis
MAM2

TESTIPÄIVÄT



ma 10.11:
ti 11.11:
ke 12.11: Säde
to 13.11: Emmeliine, Maaemo
pe 14.11:
la 15.11:
su 16.11: hemuli81


 
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Jinkywinky, kyllä siinä edelleen haamu näyttää olevan :flower: !

typyli, mä laitoin sunt jo plussanneisiin :heart: .

Huomenna varmaan sitten alkaa vuoto taas! On kyllä niin masentavaa kun kaikki vaan raskautuu ja ihan tosta noin vaan.... mä oon kade :ashamed:
:hug: ..*tää muistuttaa että sulla on testipäivä vasta lauantaina* (ja tietäämiltä susta tuntuu..)
 
Kiitti Merkku tsempistä. Mä oottelen rauhassa et jollei lauantain oo täti tullu niin testaan sitten uudelleen. Nyt on kyllä sellanen tunne ettei oo tärpänny!

Tänään jännätään Emmeliinen ja Maaemon tuloksia! Plussatuulia teille +++++ :D
 
Negahan sieltä tupsanti, tyylipuhdas oikein. :'(

Lämpö on vielä kohollaan (37.4) mutta varmaan tuo lyhyt kierto vaan vähän korjaantuu. Kohdunnapukka tuntui ehkä aavistuksen pehmenneen ja enteilee menkkojen alkua. Harmittaahan tuo mutta minkäs teet. Nyt vaan menkat kehiin että päästään taas peittojen heiluttelupuuhiin... :kieh:

Emmeliinen sulle jäi nyt päivän plussavelvollisuus! :p Onnea!
 
Täällä ei vieläkään menkkoja näy, ja tuhrutteluki on muutaman päivän pysynyt pois. Tuntemuksia ei suuntaa eikä toiseen edelleenkään.

Maaemo :hug: , mut toivoahan on niin kauan kun menkkoja ei näy. Vaikken omalla kohdalla jaksa enää toivoakaan.

Onkos jollain tietoa tosta kohdunnipukasta??? Iteki olen sortunu sitä muutaman viime päivinä kokeilee et jos huomais muutoksia vaik et menkat ois tulossa. Välillä se oli tosi alhaalla ja olis jo varma et alkaa pehmenään ja menkat tulee, mut niin ei sitte kuitenkaan käyny. Eilen huomasin et se oli noussu ylös ja menny vähän niinkuin piiloon. Mitähän se sit tarkoitta??
Tilailin eilen testejä et pääsen viikonloppuna tai ens viikon alussa viel testailee jos tätiä ei näy.
 
Maaemo :hug: !

Täällä siis tänään kp1, eli kyllä mä kroppani kuitenkin tunnen. Tarvis vaan yrittää malttaa ettei tulis tilattu noita testejä etukäteen kun oon niin malttamaton testailija...

säde, tota kohdunnipukkaa tarvis seurailla, vaikea kerrasta sanoa mitä tarkottaa ja se on jokaisella yksilöllinen. Monesti kuulemma nousee ylös ja taakse jos on raskaana. Toivottavasti tarkottais sullekin sitä!
 



~~~~ PERJANTAI 14.11 ~~~~

Maaemo...........kp28/26...........yk2..esikoinen toiveissa
hemuli81...........kp28/28?.........yk1...toinen toiveissa
Emmeliine.........kp30/28-34.....yk1
säde83.............kp32/25-35.....yk4.....neljäs toiveissa


HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET



mymmyryy
typyli


UUTEEN KIERTOON


Merkku
Fi0na
vauvakuume83
eevin äiti
Selis
MAM2

TESTIPÄIVÄT



ma 10.11:
ti 11.11:
ke 12.11: Säde
to 13.11: Emmeliine, Maaemo
pe 14.11:
la 15.11:
su 16.11: hemuli81


 
Maaemo milloinkas olet seuraavan kerran ajatellut testailla? Tuntemuksia ei edelleenkään tädistä tai rskautumisesta. Itse varmaan testailen viikonloppuna taasen jos täti ei pääse yllättämään.

MAM2 :hug: , olisin jo kovasti toivonut että teillä olisi onnistunut kun noin pitkä yritys jo takana :heart: :heart: Paljon plussatuulia toivon teille seuraavaan kiertoon!


Emmeliine testailitkos tänään?

Meillä lopuilla on nyt paineita kun niin vähän plussia tullu tähän pinoon
=) :heart:
 
No mulla on kaksi testiä kaapissa ja... :ashamed: No, saattaa olla että testaan kunnes kuukkilaiset löytää mun. Eli jo huomenaamulla jos lämmöt ei oo laskenut. No yritän kyllä malttaa vähintään lauantaille tai sunnuntaille. Mutta en pysty... :LOL: Tiedän kyllä että hölmöläisten puuhaa, mutku. Äsken kyllä tuli yhtäkkiä sellainen tunne että menkat alkaa huomenna. Toivottavasti olen väärässä.

Hyvää yotä naiset! |O
 

Yhteistyössä