¤¤ VIIKKO 46 ¤¤




~~~~ SUNNUNTAI 9.11 ~~~~

hemuli81...........kp23/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp24/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp25/28-34.....yk1
MAM2...............kp27/30-33.....yk13..toinen haaveissa
Selis..................kp27/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp28/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
vauvakuume83..kp28/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp28/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT



mymmyryy......kp 26/26..........tjot.....kolmas haaveissa


PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON


Merkku
säde83


TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Selis,
to 13.11: vauvakuume83, Emmeliine
pe 14.11:
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na, eevin äiti




 
Heippahei!
Kipeenä ollu, joten on tullut vaan nukuttua.
++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!!!!!
(.) Mahaa juilii edelleen, joten ilmeistä on, että täti aamulla löytää tiensä tänne maalle :|
Ostin jo ittelleni masis-lahjankin. Mulla on ny uusi ihana ja mahtava känny, edellinen sano ittensä irti eikä suostu toimimaan enää.
Mä testaan ma tai ti, jos täti ei huomena tänne löydä.

merkku huomasin ton sun viestin tuolla toisessa ketjussa vasta tänään, kun luin ketjua uudestaan. :hug: kokemastasi ja pidetään lippu korkealla kaikesta huolimatta.
Nää vauvakuume-asiat on kyllä jänniä. Toisaalta sitä haluaa sen pienen oman tuhisijan, mutta sitä plussa-testiä minä ainakin pelkään kamalasti. :ashamed: . Jos ja kun plussa pärähtää, niin siitä alkaa se 40 vkon (todennäköisemmin alle 20vkon) pelkääminen. Koko ajan pelko on läsnä.
Mutta toisaalta se toivo. On toivoa, että jospa nyt kaikki menisi nappiin ja lopputuloksena olisi se ELÄVÄ pieni syliin, mutta toivo on minulta kolme kertaa viety, joten en enää jaksa toivoakaan. En voi antaa itselleni lupaa siihen :ashamed: , koska se tunne, kun lääkäri jälleen ilmoittaa, että pienen sydän on pysähtynyt, sitä ei voi kuvailla mitenkään. Sitä hetkeä ei toivo kenellekkään. No menipä sepustukseksi.
Kaikille positiivista plussaviikkoa!!!!! :heart:
 
No niin. Minulle tuli yöllä tunne, että olen ihan varmasti raskaana ja mietin jo, MITÄ IHMETTÄ OIKEIN PIKKUJOULUISSA SANON :ashamed:

Aamulla ajattelin, että kun on isänpäivä ja kaikki, niin testaan, jos saisin kivoja uutisia samalla, kun mennään lasten kanssa isää herättämään.

Puhdas nega kp 27/26, dpo 11. Olisi siis näkynyt kyllä. Game over.

Varmasti muilla parempi onni, lueskelen kuulumisia ja kommentoinkin! ;) Ja ketkä ei plussanneisiin liity, jatkaa mun kanssa viikolle...50 (tai jotain.. B)

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti! Halaus; Merkku
 


Merkku :hug: , harmi juttu!

mymmyryylle onnittelut haamusta :flower: :flower: !!!! Laitan sunt haamuilijoihin!

Eipä oo mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen, jännää. Tänään ollaan koko päivä melkeen liesussa kun käydään isovanhempien ja vanhempien luona. Eli tää päivä menee nopeesti ja sitten on taas yks päivä vähemmän jännittämistä ;) .
 
Mymmyryy, sydämelliset onnittelut!! =)

Merkku, olen todella pahiollani sun puolesta!!

Täällä myös testattu pudas nega. Vaikka kuin vääntelis ja valoon kääntelis, ei näy niin mitään. Vaikka on aikasta, kyllä mä luulen että tässä vaiheessa pitäis jo edes haamujen haamu näkyä (aiemmissa raskauksissa näkyi). Olin jo ennen testaamista yrittänyt tähän valmistautua ja nyt sitten asennoidutaan tädin tuloon. Ehkä sit ens kierrosta. Imetyskin nyt vähentynyt huomattavasti ja yösyötöt jääneet pois, et ehkä jo paremmat mahkut.

Plussapuhureita ens viikoksi!!!
 
Häh, kirjoittelin pitkät sepustukset mut katosivat. Eli täälläkin tuli nega, täti kurvasi aamulla paikalle. Imetys varmasti vaikuttaa, vähenemään päin koko ajan mut silti. Aina käy näin ku testaa niin menkat tulee vuorokauden sisällä. Jotain positiivista jos pitää löytää niin on mukava huomata et kierto on melko samanpituinen ollu nyt synnytyksen jälkeen 24-28 (tänään olis ollu kp27). Joskus muinoin ku kierron pituuden vaihetlu oli jopa 1,5 viikkoa, pahimmillaan vauvakuumeisena kierto venyi 2kk:den pituiseksi. Nyt pitää vain neuvolasta selvittää tämä jatkuva tiputteluvuoto, mietin et voiko olla kuivat limakalvot ku jos ei päiväkausiin peuhaile niin siltii tiputtelee.

mut uutta kiertoa kohti..
 
Mymmyryy; Ihanaa, kyllä se plussaksi lasketaan. Voi kun toivoisin, että kaikki menisi sulla putkeen tällä kertaa (ja tää täällä tietää, että sua pelottaa ihan hirveesti. Ajattele silti, mikä ihana isänpäivälahja!!)

Pahoittelut siis säde ja typyli. Toivoahan on niin kauan kunnes vuoto alkaa, jonka kunniaksi voinkin julistaa, että tästä päivästä näyttäisi tulevan kp 1.. :kieh:

Kierto ei näköjään yllätä. Luteaalivaihe tökkii mun kohdalla..

Nielin vessassa urhoollisesti kyyneleet, on kuitenkin isänpäivä. Mies huomasi alakuloisuuden ja totesi, että nautitaan näistä mitä on (hän toki on oikeassa, minkäs silti tällanen kuumeileva akka tunteilleen mahtaa, tiedätte tämän fiiliksen.. :'( )
:hug: Merkku
 
Voi ei Säde ja Merkku :hug: Inhottavaa aina aloittaa kierto alusta. Ei niitä pettymyksiä pysty kukaan sulkemaan pois vaikka kuinka haluaisi..

Ihana lukea uutisia Mymmyryy pidetään peukkuja bd!

Isänpäivää on täällä vietelty ja omaa isääkin muistettu :) Vaan jos jotain on menny pieleen niin ruoka on ihan hirveää :x Kokeilin uutta reseptiä ja tuloksena aivan hirveetä mössöä..
Ei muuta kuin pitsaa hakemaan :kieh:

Oireita ei siis ole tullu lisää ja eletään siinä uskossa, että täti tännekkin kurvaa :( Voin kyllä ohjata sen muuallekkin jos joku haluaa ;)

Fi0na
 
Aamulla tetsattu puhdas nega :'( . Kyllähän mä sitä negaa odotinkin, mutta jotenkin vaan se pienen pieni toivon kipinä nosti päätään. Näin koko yönkin unta positiivisesta testistä...
Se mikä tässä on omituista on että rissit on jo ihan kosketus arat, niin kipeet ne on, ja yleensä tässä vaiheessa on siis tullu jo tuhrua. Ja pissa on eilisestä asti haissu "hikiselle" niinku täällä on joillain ollu oireena. Mutta kaipa siinä ois jo haamu näkyny jos jotakin ois tarttunu kiinni...
Taitaa olla kaikki sitten vaan clomien sivuoireita :ashamed:
Jaksamista meille kaikille jotka negan saimme :hug: .
 
:hug: kaikille negan saaneille.

On se niin noloa kun aikuinen ihminen ei erota milloin menkat alkavat. Aamulla vessa käydessä tuli hieman punertavaa vuotoa ja sitte ku testistä tuli viel nega niin päättelin oitis et menkat alkoivat. Koko päivänä ei siis kuitenkaan ole tullu vuotoa, menkkojen aikaan normaalisti tulee ekana päivänä, äsken vessassa käydessä näkyi vain ruskehtavaa valkovuotoa. Et jos ette vielä päivitä mun kohdalle kp1:ttä. Katsotaan milloin ne sit oikein alkaa, menkkatuntemuksia ei kyllä oler, mut normaalia ärtymystä yms. mikä yleensä menkkoja tietää. Katsotaan miten pitkä kierto tulee.

Jos menkkoja nyt ei kuitenkaan tule voisin katsella jos perjantaina tekisin testin viel varmuudeksi.

On sitä jo niin herkkä näille pettymyksille et iteki olin koko aamu päivän tippa linsissä.. Mut voimia kaikille negan saaneille ja tottahan se on et niin kauan kun menkkoja ei tule niin toivoa on. Itse taisin saada parissakin raskaudessa plussan vasta joskus kp35-40 ja laskettuaika piti hyvin paikkansa menkoista laskettuna, et vielä teillä toivoa on!!
 
:hug: :hug: kaikille tarvitseville!! Ja +++++++++++++++++++++++++++ :whistle: , nyt plussia jakoon!

(.) Joo, mua pelottaa enemmän kuin tarpeeksi. Iloitse en yhtään. Viiva testissä oli haamun isosisko eli hyvin selkeä punainen viiva, mutta... En sitten malttanut olla testaamatta, vaikka piti odottaa tonne ensi viikon alkuun :ashamed: . Kiitokset kaikille onnitteluista ja tsempeistä!!! :heart:
 
Teidän juttuja lueskellessa tulee aivan pakottava :LOL: tarve testata! Enkä millään vielä haluaisi. Kun sitten tulee inhottava tunne kun nega tulee.
Mutta nyt olis vaan kestettävä ainakin muutama päivä :kieh:

Mymmyryylle voimia tulevaan :hug: Kyllä se onnellinen tunne varmasti vielä tulee :)

Mullakaan ei heti tullu tytön kanssa plussa. Ensin siis nega ja olin jo toivon menettäny :ashamed:
Mutta näin onnekkaasti kuitenkin kävi :heart:

Fi0na :hug:
 



~~~~ MAANANTAI 10.11 ~~~~

hemuli81...........kp24/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp25/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp26/28-34.....yk1
MAM2...............kp28/30-33.....yk13..toinen haaveissa
Selis..................kp28/30.........yk7.....toinen haaveissa
säde83.............kp28/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
vauvakuume83..kp29/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa


HAAMUILIJAT



typyli.................kp29/~33 .....yk1.....toinen toiveissa


PLUSSANNEET



mymmyryy



UUTEEN KIERTOON


Merkku
Fi0na


TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Selis, Säde
to 13.11: vauvakuume83, Emmeliine
pe 14.11:
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, eevin äiti






 
Täällä ilmottautuu yksi seuraavan kierron junaan! Siis suomeksi täällä tiputtiin ja kovaa :(
Kovaa siksi, että kierto oli lyhyempi kuin osasin odottaa ja se taas merkkaa kierron heittelevän tosi pahasti :'(
Olen kerran aikaisemmin joutunu ottaa teroluteja kierron tasaamiseksi enkä haluaisi siihen taas mennä..
Tää vuoto ei ole vielä runsasta, mutta varma olen kyllä putoamisesta!

:hug: Muille ja ehkä me tavataan joidenkin kanssa viikolla 50 :wave:
Pysyttelen täällä hiukan takana, mutta en jätä vielä teitä ihan kokonaan :)

Fi0na
 
FiOna: I'll be there with you, katse viikolle 50 siis. :hug:

Selis? Mars testin tekoon..(sua me ei oteta tonne 50 viikolle.. B)

Täällä siis kp 2 ja rytinällä alkoikin..Mulla on liian lyhyt luteaalivaihe, ajattelin mennä tässä kierrossa gynelle, jos saisin jotain tukea kierron loppuvaiheeseen..

Mukavaa viikkoa tytöt! (*ryhdistäytyy uuteen kiertoon ja ojentaa käsivartensa pettymyksen suossa tarpoville*)

:hug: Merkku
 
Fi0na :hug: . Eihän tuo kierto kuitenkaan ihan hirmuisesti lyhentynyt. Harmi kun ei sitten 100% plussattukkaan kaikki!

Merkku, mä en vielä uskalla testailla kun jos oisin raskaana niin ois vasta viikkoja 3+4 ja tuskin se plussa ees vielä näkyis. Mä yritän sinnitellä tonne keskiviikko aamuun! Ja ei mulla oo ees mitään herkkiä testejä...
 
Tervehdys, ja pahoittelut tädin jyräämille!! :hug:

Mulla on tosi sekava olo. Eilen aamulla testasin negan. Kuitenkin eilen ja tänään on heti aamusta kolottanut masua, päätä särkenyt ja olo ollut vähän outo. Lämmötkin reippaasti vielä koholla. Ei mulla ollutkaan kotona ClearBluen testiä, taisin käyttää sen jo viime kierrosta malttamattomuudessani... Tänään sit kun oltiin miehen kanssa kaupoilla, niin nappasin mukaan RFSU:n testipaketin ja tein testin iltapäiväpisusta. Ja kuis ollakaan siihen tuli haamu!! Vaalea, mut ihan selvä ja kyllä mielestäni siinä on punertavaa väriäkin, eli ei mikään harmaa viivanpaikka ja tuli ihan testiajan sisäänkin, huh. Jotenkin epäuskoinen olo. Ei kai auta kun tehä uus testi parin päivän päästä, jollei tosiaan tätiä kuulu. Siis voisko olla!!!?? Nyt on siis dpo 10 ja RFSU:lla olen kyllä saanut oikean plussan aiemmissakin raskauksissa tähän aikaan!! HUH!!! Pää ihan pyörällä. Varmaan kipasen ihmettelemään tota testiä 5 minuutin välein koko päivän. No jäitä hattuun ja pari päivää siis odottelua.
 

Yhteistyössä