-----Viikko 42-----

Sovitaanko, että minä olen viimeinen tippunut? :) Täti ei ole tullut, mutta lääkärissä kävin tänään ja raskaana en ole.. Primolutit käyttöön ja menkkoja odottamaan about kp51:lle.. Taas tuplakierto... Olkaa te onnellisia keillä on edes säännöllinen kierto, on edes jotain toivoa ja 12 mahdollisuutta, kun minulla on vain 5 mahdollisuutta vuodessa ja nekin p*skoja mahiksia.. :'(
 
Mulla ollu eilen ilasta niin kovat menkkakivut ettei koskaan! Mitä tää on? Aamulla meinasin oikeasti pyörtyä ennenkuin panadolit rupes tehoamaan. Mulla ei ole oikeasti IKINÄ ollut tällaista. Täti tuli 2 päivää myöhässä, vuoto niukkaa mutta kokkareista, ( anteeksi nää ällöttävät yksityiskohdat). Mun pitää mennä ehkä päivystävälle jos tää jatkuu...
 
PERJANTAI 26.10
Milla73............kp 32/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 32/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 32/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 38/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa

Plussanneet :heart:

Melike yk 3
emilija yk 2
Äippä2006 yk 3
katbe yk 4

Haamuilijat :heart:

Kurtzman


Pudonneet

EAK
Kisut
kuumetta
Kutrisue
Red Dragon
Dania
marjonetti
pippuri81
tiuu-64
dreamer88
:hug:


Päivittelin. Voi venäjä jos alkaa taas nuo kierrot venymään :headwall: *ei tykkää* Täällä raskausmahdollisuudet niin olemattomat et melkeen vois ittensä tipauttaa...
 
Heissan!!!

Yhden testin olen tehnyt keskiviikon aamuna. Negaa TIETENKIN!
Tänään ostin uuden ja testaan huomenna aamulla. Jos nega pitänee mennä lääkäriin pyytämään keltarauhashormoonia. Hermot menneepi!!
Oireista sen verran, että harvakseltaan ilkeitä vihlaisuja alavatsassa, kyljessä itse asiassa, lämpöä 37.2, finnien tuleminen rauhoittunut, alapäätä hiukan kuumottaa sillai et oliskohan hiivaa........ :x
Valkovuoto on aika liisterimäistä. Rinnat aristaa, eivät kipeät, jos nukun vatsallani.
Hö mahtaako olla vain stressiä ja siksi nuo menkat taas myöhästyy.

Yritetään pitää meidän pino vielä hengissä =)

Hyvää yötä kaverit :heart:
 
AnnaManna, mulla tuntu kans että plussaisin mutta eipä ollu meijän kierto nyt. Tosin lämmöt on edelleenki koholla aika reilusti. Viime yönä heräsin ihan järkyttäviin kipuihin vaikka olinki pari tuntia aiemmin ottanu tehokkaan lääkkeen.
 
Huomentaaaaaa!

Testasin ja tuli täysin puti puhdas nega. Hiisi.
Lämmöt edelleen huomattavasti koholla. Kohdusta välillä pakottaa oikein tosi lujaa, etenkin illalla. Tunnen tarkasti sen kohdan missä.
Minkänlaista tuhruvuotoa yms. ei ole tullut. Nyt siis kp 34.
Mikä ihme juttu tällainen nyt on. Viikko ennen kun menkat piti alkaa alkoi todella voimakas kipuilu, suorastaan polttelua ja viiltelyä. Luulin, että saan seurakseni mega kuukautiset, mutta ei.
Väsyttää tällaiset häiriöt! :(
 

Yhteistyössä