Alkuperäinen kirjoittaja köpömummo:
sä olet kyllä sissi pippurinen! minkä ikäisiä sun lapset ovat ja jaksatkos kertoa mitkä vaiheet ovat olleet hankalia, entä kivoimpia tuollaisen katraan kanssa? millä iällä olet alkanut katrastasi kasvattamaan?
He ovat: VM. -90,-92,-94,-00 ja pahnan pohjimmainen ja ainut poika WM-03
.
No jokaisella ollut omat vaiheensa, mutta vanhin oli aina kiltti, toinen oli aina rätisevä ja muutenkin "outo", jonka syyksi paljastui vuosien päästä dysfasia. Kolmas oli kiltti, mutta piti kamalan kovasti kiikutella ennen ku nukahti.. Ei mitään erityistä tule tästäkään plikasta mieleen..Hm...Neljäs oli kiltti vauva myös, mutta mulla iski jonkinmoinen masis, kun todettiin lonkkaluksaatio ja joutui olemaan tuessa 12 viikkoa
... Jotenkin olin senkin jälkeen masiksessa, mutta tyttö oli ihana ja kaikki kaupassa huomioivat tyttösen silmät ja se piristi mammaa...Poika olikin sitten raskaaampi omalla tavallaan, kun harrasti pasuuttamista,kiljumista ym.. |O ...Pinna oli välillä tosi piukalla, mutta kaikesta selvittiin, kun poika oli muuten iiiihaaanaa!! Nyt on menossa semmosta -minä koitan määrätä siskoani- aikaa
ja onhan tää rumbaa muutenkin ison lössin kanssa..Pyykkii, pyykkii, ruokaa ja ruokaa...
...Mies on onneks auttanu tosi paljon, joten en yksin jaksaiskaan..Sekava sepustus, mutta saa kysyy.