¤¤ Viikko 29 ¤¤

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
sä olet kyllä sissi pippurinen! minkä ikäisiä sun lapset ovat ja jaksatkos kertoa mitkä vaiheet ovat olleet hankalia, entä kivoimpia tuollaisen katraan kanssa? millä iällä olet alkanut katrastasi kasvattamaan?
 
PippurinenMamma
Alkuperäinen kirjoittaja köpömummo:
sä olet kyllä sissi pippurinen! minkä ikäisiä sun lapset ovat ja jaksatkos kertoa mitkä vaiheet ovat olleet hankalia, entä kivoimpia tuollaisen katraan kanssa? millä iällä olet alkanut katrastasi kasvattamaan?
He ovat: VM. -90,-92,-94,-00 ja pahnan pohjimmainen ja ainut poika WM-03 :) .
No jokaisella ollut omat vaiheensa, mutta vanhin oli aina kiltti, toinen oli aina rätisevä ja muutenkin "outo", jonka syyksi paljastui vuosien päästä dysfasia. Kolmas oli kiltti, mutta piti kamalan kovasti kiikutella ennen ku nukahti.. Ei mitään erityistä tule tästäkään plikasta mieleen..Hm...Neljäs oli kiltti vauva myös, mutta mulla iski jonkinmoinen masis, kun todettiin lonkkaluksaatio ja joutui olemaan tuessa 12 viikkoa :( ... Jotenkin olin senkin jälkeen masiksessa, mutta tyttö oli ihana ja kaikki kaupassa huomioivat tyttösen silmät ja se piristi mammaa...Poika olikin sitten raskaaampi omalla tavallaan, kun harrasti pasuuttamista,kiljumista ym.. |O ...Pinna oli välillä tosi piukalla, mutta kaikesta selvittiin, kun poika oli muuten iiiihaaanaa!! Nyt on menossa semmosta -minä koitan määrätä siskoani- aikaa :D ja onhan tää rumbaa muutenkin ison lössin kanssa..Pyykkii, pyykkii, ruokaa ja ruokaa... :p ...Mies on onneks auttanu tosi paljon, joten en yksin jaksaiskaan..Sekava sepustus, mutta saa kysyy.
 
PippurinenMamma
PippurinenMamma...... Kp9/32......Yk.1..Kuudes haaveissa...
sh07...... Kp7/28....Yk.4...Ensimmäinen haaveissa


Joku näppärämpi saa kans paivitellä, kun mie vasta ekaa kertaa tällasta :D
 
PippurinenMamma
Täällä sataa ja muutenkin koleaa, mutta eipä nyt mun mieltäni pilaa tällä kertaa, joka on ihme!
Pitäs lähteä kaulaketjun ostoon, kun mulla oottaa tossa riipus.
 
Perjantai 28.6.2007

Mollakka...................kp 9/28.....yk.1. kolmas haaveissa
Meri-77....................kp 9/28-30..yk.23 toinen haaveissa
sh07....................... Kp8/28....Yk.4...Ensimmäinen haaveissa
PippurinenMamma......Kp10/32......Yk.1..Kuudes haaveissa...
Minni-07...................Kp 7/29....yk. 5. toinen haaveissa



 
Moi!

mä ilmaannun myös mukaan :wave:

järjestin listan kiertopäivien mukaan

Perjantai 28.6.2007

Minni-07...............Kp 7/29...... Yk.5 ..toinen haaveissa
sh07....................Kp 8/28...... Yk.4 ..Ensimmäinen haaveissa
Inkku83................Kp 8/28-30..Yk. 8..Ensimmäinen haaveissa
Mollakka...............Kp 9/28...... Yk.1..kolmas haaveissa
Meri-77................Kp 9/28-30.. Yk.23 toinen haaveissa
PippurinenMamma...Kp 10/32......Yk.1...Kuudes haaveissa...

Ja nyt ei kun ilolla ja innolla yrittämään :D
 
Saanko liittyä seuraanne!
Kolmas ois toiveissa (-04 poika ja -05 tyttö) ja kp 11/30.
Ihanaa jos joku päivittäis listaa...oon aloittelija täällä niin en viel osaa. Niin ja nyt ois yk.5.

Oon kyl käyny lukee juttujanne jo helmikuusta lähtien mut en ite oo uskaltautunu mukaan.

Sit ois yks kyssäri! Onko muilla kokemuksia hormonikierukan jälkeen raskaaksi tulosta siis niin kuin et kuinka pian on tärpänny? Mun täytyy kyllä sanoa et on tää ihmismieli sit kummallinen silloinkun oikein haluaa niin ei tuu...

Meillä ekaa yritettiin yli vuosi ja toinen tuli kerrasta ja tätä sit taas varmaan yritellään se vuosi :D

).( oon yrittäny bongailla ovista. Luulin et se ois kierron alkupuolella, mut oon tainnu erehtyä. Viime kierrossa kun noita limoja oli kahteen otteeseen kierron alussa ja sit joskus kp 20 paikkeilla. Oon sit tunnustellu tuota kohdunnapukkaa myös :ashamed: Niin se ovis taitaa olla tuolla kp 20. Ja oishan mun pitäny muistaa noista aikaisemmista raskaustesteistä (viiva vahvistunu vasta myöhemmin) eli haamuja aluksi.

Toivotaan nyt meille kovasti plussatuulia +++++
 
PippurinenMamma
Minni-07...............Kp 7/29...... Yk.5 ..toinen haaveissa
sh07....................Kp 8/28...... Yk.4 ..Ensimmäinen haaveissa
Inkku83................Kp 8/28-30..Yk. 8..Ensimmäinen haaveissa
Mollakka...............Kp 9/28...... Yk.1..kolmas haaveissa
Meri-77................Kp 9/28-30.. Yk.23 toinen haaveissa
PippurinenMamma...Kp 10/32......Yk.1...Kuudes haaveissa...
Adeliina.......Kp 11/30...Yk.5...Kolmas haaveissa..


Toivottavasto muistin kaikki =)
 
Tervehdys muut viikko 29 kuumeilijat.

Mie olen jo ovistestejä muutaman tehnyt jos nyt sais sen ihmeen bongattua edes kerran elämässään kun en ennen noita kahta lasta ole sitä kiinni tikuilla saanut mutta on se ilmeisesti joskus tullut ellei ihme ole tapahtunut ja on ollut mahdollista raskautua ilman että ovuloi.

pippurinen mamma oletkos sama joka on kirjoitellut kevätvauvasta haaveilijoissa, jos olet sun kierto päivät on siel listalla menossa 42/?. :)
 
PippurinenMamma
Apua! En mä muista*häpeää*
Saatte poistaa minut sieltä :saint: .
Täällä hyvä ilma! Muksut uivat altaass tuossa joku aika sitten :) . Mulla vähän kiire, joten palaillaan..

:wave:
 

PippurinenMamma, Eihän asia minulle kuulu, Anteeksi sekaantumiseni
:ashamed: .

Voithan sie ite käydä jos haluat, katsomassa onko se edes sun nimimerkki vai ihan joku toinen. En viitsi siel ilmottaa jos se et vaik olekaan sinä ja jonkun toisen nimimerkki poistetaan.

Täälläkin kymenläänissä viimeinkin paistaa aurinko ja nyt tämä äiti lähtee lasten kanssa ulos ja lopettaa muiden asioihin puuttumisen. :wave:
 

PippurinenMamma, ilmoitin että sut voi sieltä kevätvauvan kuumeilijoista poistaa.

Tänään sain ensimmäisen haamun ovistestiin. Eihän se vielä mitään tarkoita mutta toivossa on hyvä elää jos parin päivän päästä olis jo kunnon kaksi viivaa ja jonkin ajan päästä raskaustestissä myös vahvat viivat, mutta nyt taidan taas mennä asioiden edelle. Hauskaa sunnuntain jatkoa kaikille tasapuolisesti.
 
Saanko liittyä mukaan jännäämään? Eka toiveissa ja YK2. Tilanteeni on se, että ainoat pupuilut oli vain nyt KP 12-13, ja nyt mies lähti työkeikalle ja tulee vasta viikon päästä.. Että en kovin suuria toiveita pidä yllä, vaikka kaikki on kait mahdollista? Ovista en tunnistanut, enkä toisaalta yrittänytkään tunnistaa. Meillä on muutenkin tosi hankalaa tämä yritys miehen työn takia, usein ei nähdä esim viikkoon :/ .

Duikkis kp 14/28
 
Minni-07...............Kp 10/29...... Yk.5 ..toinen haaveissa
sh07....................Kp 11/28...... Yk.4 ..Ensimmäinen haaveissa
Inkku83................Kp 11/28-30..Yk. 8..Ensimmäinen haaveissa
Kuumetta.............Kp 11/24-25..Yk.9..Eka yhteinen haaveissa
Mollakka................Kp 12/28...... Yk.1..kolmas haaveissa
Meri-77.................Kp 12/28-30.. Yk.23 toinen haaveissa
PippurinenMamma...Kp 13/32......Yk.1...Kuudes haaveissa...
Adeliina.................Kp 14/30...Yk.5...Kolmas haaveissa..
Duikkis.................Kp 14/30...Yk.2...Ensimmäinen haaveissa



Huomenta!

Onnistuikohan päivitys!
En sitten kerennytkään tänne kirjoittelemaan enää viikonlopun aikaan :ashamed:

Mukavaa kun porukkaa on tullut lisää. Nyt siis menossa kp 14 limoja ei oo vielä näkynyt et en usko oviksen vielä olleen. Ihmettelen vaan kun rintoja välillä vihloo ja hirveesti tekee mieli makuuhuoneessa viettää aikaa. Yleensä mies on meillä se joka vonkaa, nyt on kyl ihan toisten päin.

Ihanaa alkanutta viikkoa... Mukavaa kun on välistä lupaillu vähän lämpösempii kelei ja täällä ainakin aurinko paistaa. Nyt töitten pariin.
 

Yhteistyössä