Ensin pahoittelut, että olen niin laiskasti tänne kirjoitellut! Olen kyllä paljosti pelissä mukana, luen usein, mutta jostain syystä en vain saa kirjoitettua. Kirjoitan niin paljon tuonne kevätvauvasta haaveilijoihin. Mutta yritän parantaa tapani, ja teenkin sen nyt heti! =) Ensin vähän omanapaisesti, ja sitten vähän muitakin muistaen! =)
Listaa lueskelin ja itse näytän olevan siellä listan ekana, eli mullahan tässä viimeisimpänä vois mitään toivoa olla, että tietoa suuntaan tai toiseen voisin saada, mutta tuntemuksia tuon pikkukakkosen mukaan tarttumiseen vihjaten on kyllä melkoisesti, ja monia. En tiedä kylläkään, onko ihan oikeita oireita ja tuntemuksia, mutta...
Rinnat on olleet jo jonkin aikaa vähän napakamman oloiset, ihan kuin täytettä olis hitusen lisätty (joku sujauttanu mulle salaa silikonit??
). Ja tänään kun kannoin esikoista sylissä rintaa vasten, niin vasen daisari suorastaan huusi tuskasta, kun poika painoi sen tietysti ihan lyttyyn.
Sit kohdunseutu ilmoittelee olemassa olostaan, en sanoisi että se on kipeä, mutta jotain tuntemusta siellä on, vaikka yleensä saan menkkakivut vasta kuukautisten toisena kunnon vuotopäivänä.
Ja juuri nyt vihloo selkää, alaselkää, vaikka mielestäni istun ihan hyvässä asennossa ja kunnollisella atk-tuolilla.
Sit mulla on jo neljänä päivänä tullu huonon olon aalto siinä 11 maissa, ja sit hetken kuluttua huomaan että mulla on nälkä, ja kun syön, niin sillä se huonovointisuus-aalto sit katoaa. Ja minä olen siis ihminen, joka ei tähän asti ole koskaan syönyt mitään lounasta, syön aamupalan, ja päivällä kahvin ja ehkä sen kanssa kahvileivän, mutta pärjään näillä mainiosti sinne kolmen tietämille, jolloin meillä syödään päiväruoka. Mutta nyt on tosiaan pitäny syödä ihan lounasta.
Sit kertokaa mulle tyhmälle mitä on närästys? Miltä se tuntuu? Poltetta jossain vatsalaukun yläosan / kurkunpään tietämillä / välimaastossa? Koska siltä musta juuri nytkin tuntuu. Mut en siis tiedä onko se närästystä vai jotain muuta.
Eilen tein hätähousuna testin, kun posti toi testejä, ja negaahan se tietenkin näytti, hyvänen aika kp:lla 20!! Ei mikään ylläri siis.
Niin ja pissalla ravaan aikalailla, monta monentuista kertaa päivässä ja paljon kerralla! Enkä mielestäni juo mitenkään erityisen paljon, tai ainakaan enempää kuin normaalisti, vaikka hellettä onkin ollut ja pitäis varmaan enemmän juoda.
Karpalolla kuulostaa "oireet" kyllä hyvälle, eli tiedä vaikka...
I wish you luck!! =)
Milla73, minusta tuo kuvailemasi "yökötysjuttu" (joskaan en yökkinyt ollenkaan!
) voisi kuulostaa ihan normaalilta alkuraskauden tuhruttelulta. Sulla on kp:t sillä mallilla, että ei oikeastaan ole kuin tasan kaksi vaihtoehtoa: alkavat menkat, tai sit tuo alkuraskauden vuoto. Toivotaan parasta, ettei ainakaan täti vilautellut punaista huiviaan sieltä, vaan pikku-ihminen, joka antoi merkin, että täällä ollaan!! =)
Tinttaralle tätipahoittelut! :hug: