*** VIIKKO 19 ***

• Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Pupuvaimo perustaa
Täällä taas, uuden piinapinon alussa.. :ashamed: =) Täti ei tosin ole vielä kurvaillut kylään, mutta verikoe oli negaa joten täti hurahtaa hetkenä minä hyvänsä :headwall:

Tänne siis kaikki viikon 19 piinailijat :wave:

Pupuvaimo.....................kp /28-32........pari vuotta...........1. haaveissa

juu tänne kuulutaan :wave:
Täti kyläilee parhaillaan \|O

Kolmatta haaveillaan :heart: muuta lapsoset ovat 08/04 ja 07/06
Että ovista odotellaan....

Fantsu.........kp2/28...........yk.3.............3.haaveissa<br><br>

Heippa vaan Fantsu! Kunpa täälläkin menkat alkais, niin sais taas uuden kierron käyntiin :)

Fantsu...........................kp2/28................yk 3.................3.haaveissa
Pupuvaimo....................kp /28-32........pari vuotta...........1. haaveissa

Heipat!

Tänne minäkin voisin laskujeni mukaan kuulua. Täti on kyläily reissullaan edelleen myös.. ja kp on varmaankin tuo 3 ja 30 olis kierto eli 3/30 ja kolmatta haaveillaan, niin ja oliskohan nyt sitten neljäs yrituskierto menossa. :)
Meillä kyllä oikeastaan tjot-meiningillä, ettei ressattais, mutta minäpä en pysty poissa täältä olemaan :LOL:

Meidän lapsoset siis poika 02/04 ja tyttö 08/06. :heart:

Meillä ei lapset ole saaneet alkuaan ihan heti yrittämästä, et vuosi ekaa tehtailtiin ja reilu puolivuotta toista. Nyt siis tämän vuoden alkupuolella on annettu lupa kolmoselle. :)

Mukavia palstailuhetkiä, ja odottelua monta viikkoa =)

terkuin Jisse :wave:

KESKIVIIKKO 11.4

Fantsu...........................kp 2/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78..........................kp 3/30................yk 4................ 3. haaveissa
Pupuvaimo....................kp /28-32........pari vuotta............1. haaveissa

Heippa vaan Jisse78!
Itsellä takana kaksi inssiä, paha mieli aika ajoin, muttei auta vajota synkkyyteen :\| Tähän kiertoon Menopur-pistokset mukaan :x

Heippa vielä..

Mietin tuossa, että ollaankohan me oltu pupuvaimon kanssa samalla kuumeilu viikolla ehkä aiemmin?! Olet vain niin tutun tuntuinen :)
Tosin voi olla että olen vain lukenut muista ketjuista ja jäänyt ehkä nimi mieleen.

Ymmärrän kyllä, että lapsen saaminen ei ole kaikille helppoa, enkä halua mitenkään loukata. Muistan kun odottelimme ensimmäistä ja tuo vuosikin tuntui aivan ahdistavan pitkältä.. ja yritän aina miettiä "varaäitiäni" joka yritti lasta 16 vuotta ja lopuksi "viimeinen" koeputkihedelmöitys onnistui. Tämän jälkeen he saivatkin iloisen yllätyksen ensimmäisen tytön oltua kaksivuotta. He saivat luomutytön.
Kerroin tämän vain siksi, että muistutan itselleni, että yritän pitää pääni kylmänä. Tosin näistä ajoista on siis toiset 16 vuotta. Ja ajat ovat muuttuneet.

Toivotaan kuitenkin tästä kierrosta paljon tammikuisia :)

Jisse :wave:

TORSTAI 12.4

Fantsu.....................kp 3/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78....................kp 4/30................yk 4................ 3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp /28-32........pari vuotta...........1. haaveissa

Huomenta tyttäret!!

Taas yksi kp enemmän, itse yhä odotan (?!) tätiä..Olis kamalaa, jos tulis pitkä kierto ilman plussaa, menis ihan turhaan aikaa hukkaan :saint: :whistle:

Tehokasta työpäivää, ollaanpa reippaita :wave:

Hei! Tähän pinoon minäkin kuulun. Täti aloitti vierailunsa tänään. Nyt siis kp 1/28 ja taitaa kolmas yrityskerta alkaa tällä erää.. Perheeseen kuuluu mies ja kaksi lasta.

Jospa me kaikki saatais se plussa äitienpäivä lahjaksi..

Aurinkoista päivää kaikille! :wave:

TORSTAI 12.4

Pupuvaimo..............kp 1/28-32........pari vuotta...........1. haaveissa
Melody....................kp 1/28................yk 3.................3. haaveissa
Fantsu.....................kp 3/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78....................kp 4/30................yk 4................ 3. haaveissa

Huomenta kaikille!
En tiedä mikä mul on, mut oon ollu tänää todella kiukkinen ja kiree joka asiasta, lapsillekkin vaan huudan joka pikku asiasta, asioista jotka ei ennen oo mua häirinny, nyt on niin hemskutin paha olla, kävin äsken leikkimässä lasten kaa ja pyytämässä anteeksi huonoa käytöstäni ja huutamistani, apua, menis tää päivä pian ohi, jos tää tällästä on tänään :headwall:

Kuinkas muilla on päivä lähtenyt käyntiin?
Loppus nyt tää tätin vierailu niin pääsis sitä ovista kyttäämään ja yrityt hommiin ;)

Aurinkoista päivää kaille =)

Onko teillä käytössä mitään "poppakonsteja" kuten greippimehut tms.? Itse ajattelin, että greippimehua voisin kokeilla, jos sillä bongailisi tuon oviksen paremmin.. Onko teillä kokemusta asiasta?

Itse olen koittanut tuota g-mehua, mutta eipä taida meillä auttaa kun ollaan selittämättömästi lapsettomia :ashamed: Monen olen kyllä kuullut sanovan, että limat erottaa paremmin, eli juomaan vaan =) :x

Sain tänään menopur-reseptin, lauantaina pitäisi alkaa piikittää, torstaina on sitten ultra :heart: Raskastahan tämä on, mutta haaveesta ei voi luopua :heart: :heart:

annilii86
Hei tänne minäkin vissiin kuulun =)

Tänään täti tuli yllättäen kylään, kun olin päivällä jälkitarkastuksessa niin siellä lääkäri sanoi että menkat tulevat noin kahden viikonpäästä, katsoi ultralla, kun menkat myöhässä. Eli kierto pysyikin samassa. Minulla 3 kk ikäinen vauva ja menkat alkoivat säännöllisinä kuukausi synnytyksen jälkeen ja kun meille saa pikkukakkonen tulla heti ku on tullakseen niin sitä jännäilee et alkaako menkat vai joko on kakkonen matkansa alussa :heart:

Mulla nyt sitten vissiin kp 1/28-32

Toivotaan et moni plussaisi tällä kierrolla!!! :hug:

heippa anniliini86, tervetuloa mukaan jännäämään :wave:

Nyt on mullakin kiukut jo ohi ja taas on kaikilla hyvä mieli :heart:

Miten muuten toi greippimehu vaikuttaa???
Missäs vaiheessa sitä pitäs sit alkaa jouda???

oon ymmärtänyt, että g-mehua tulis juoda muutama lasillinen päivässä kierron alusta ovikseen asti -> parantaa limakalvoja, ts. ovislimat on helpompi havaita. Täytyy kuitenkin muistaa, ettei greippimehua saa juoda tiettyjen lääkkeiden kanssa. Mun gyne sanoi, ettei mehulla ole vaikutusta :xmas: Joo, kokeillahan saa kaikkea! =)
Oviksen jälkeen tulisi juoda iltaisin pieni lasi punkkua, että foolihapon tarve tyydytetään ;)

Pupuvaimo täydentää
TORSTAI 12.4

Pupuvaimo..............kp 1/28-32........pari vuotta...........1. haaveissa
Melody....................kp 1/28................yk 3.................3. haaveissa
Annilii86..................kp 1/28-32...........yk 3.................2. haaveissa

PERJANTAI 13.4

Pupuvaimo..............kp 2/28-32........pari vuotta...........1. haaveissa
Melody....................kp 2/28................yk 3.................3. haaveissa
Annilii86..................kp 2/28-32...........yk ?..................2. haaveissa
Fantsu.....................kp 4/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78....................kp 5/30................yk 4................ 3. haaveissa

Huomenta ja mukavaa perjantaita! :wave:

PERJANTAI 13.4

Alabama.................kp 1/31-33............yk 10...............1. haaveissa
Melody....................kp 2/28................yk 3.................3. haaveissa
Annilii86..................kp 2/28-32...........yk ?..................2. haaveissa
Fantsu.....................kp 4/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78....................kp 5/30................yk 4................ 3. haaveissa

Älä Alabama anna "perjantai 13. päivä" valtaa, kyllä tämä tästä

:hug: Niin kauan kuin on keinoja, on toivoa :saint:

PERJANTAI 13.4

Alabama.................kp 1/31-33............yk 10...............1. haaveissa

Älä Alabama anna "perjantai 13. päivä" -tunnelman vallata, kyllä tämä tästä

:hug: Niin kauan kuin on keinoja, on toivoa :saint:

Yhteistyössä