Viihtyisittekö te tarjoilujen puolesta jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chick

Vieras

30-vuotis kahvi+konjakki-kutsuilla olisi tarjolla:

-lihavoikkuleipäkakkua
-kalavoikkuleipäkakkua
-kasvispiirakkaa
-kinkkupiirakkaa
-kanapiirakkaa
-karjalanpiirakoita+munavoita

-täytekakku
-erilaisia pikkuleipiä
-paljon erilaisia suklaakonvehteja
-sipsejä (lähinnä lapsivieraille)

Juomina kahvi/tee (kahvin kanssa konjakki), glögi, mehu, limu. Periaatteessa siis päiväjuhlat, mutta ystävät perheineen istunevat iltaa jonkin matkaa, mitä nyt lapset jaksavat riehua.

Kyllä varmaan joo, mutta kivammalta tuntuisi jos tarjolla olisi lisäksi/jonkun suolaisen tilalla jotain salaattia, kasviksia tms. kevyempää. Nuo piirakat ja voileipäkakut ovat aika raskaita.
:)

Nuo ehkä kuulostaa enemmän 5-kymppisiltä voileipäkakkuineen ja konjakkeineen, mutta miksipä ei :). Tuhti satsi ruokaa, kyllä se aina kelpaa! Ehkä jotain pikkunaposteltavia tapastyyliin pistäisin vielä piristämään (juustot+viinirypäleet tms.), mutta ihan hyvä on. Missäs näitä juhlitaan ja milloin alkaa vastaanotto :D?

No totta mooses! Mutta onko tarvetta olla noin paljon suolaista tarjottavaa? Pääsisit pelkillä suolasilla piirakoilla tai voileipäkakuilla ja sekin olisi jo TOSI jees.

Hauskoja Kemuja! :D

Vegenä tekisi mieli varmaan jotain salattia kasvispiirakan kaveriksi, ja teenjuojat eivät ehkä kaikki piittaa konjakista, ota joku likööri kaveriksi teelle. Paljonhan sulla tarjoiluja on, ja varmaan tunnet vieraat sen verran hyvin, että mitään yllätysvegaaneja (tms) ei ole kutsuille tulossa... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jo vain:
Herkulliselta kuulostaa :)

Itse tarjoan pääsääntöisesti keksien sijasta hedelmätarjotinta. Makeita, hyviä ja vieläpä terveellisiä.

Tai siis en sitä tarjotinta, vaan hedelmiä tarjottimelta *heh-heh*

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Juu, jotain salaattia kaipaisin minäkin :) Muuten oikein hyvät tarjottavat.

Minun mielestäni kahvipöytään ei kuulu mitkään salaatit! Kyllä passelit tarjoilut ovat nuo suolaiset ja makeat piirakat, täytekakut ja voileipäkakut.
Salaattia kahvin kanssa - kaikkea sitä kuuleekin!

Salaatti oli harkinnassa, mutta koska nimenomaan kyseessä "kahvikemut", niin sen takia jätettiin pois listalta. Vegejä ei ole tulossa, vain yksi vieras joka ei syö punaista lihaa, mutta kana ja kala menee hällekin. Jos kyseessä olisi nimenomaan illanistujaiset, niin sitten olisi salaattejakin laitettu listalle (oikeastaan koko menu olisi ollut kovin erilainen). Likööriä toki löytyy, jos joku haluaa, mutta näistä kemuista naiset (jotka lähes kaikki joko imettää tai on raskaana) ajaa autolla pois, joten miehet nappaa halutessaan konut kaffen kanssa jos maistuu. Panostetaan erilaisiin suolaisiin sen takia, että kuivakaukut, pullat jne. jää aina pöytään, mutta suolaset menee aina kuin kuumille kiville.

Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
-kasvispiirakkaa

-täytekakku
-erilaisia pikkuleipiä

mehu, limu.

No olisihan tuossa jotain :) Mutta se salaatti olisi kyllä se jota minäkin kaipaisin lisäksi, että olisi jotain ´raikasta´ :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
-kasvispiirakkaa

-täytekakku
-erilaisia pikkuleipiä

mehu, limu.

No olisihan tuossa jotain :) Mutta se salaatti olisi kyllä se jota minäkin kaipaisin lisäksi, että olisi jotain ´raikasta´ :)

Raikkautta saisi vaikka hedelmälautasella, ei mitään salaattia kahvipöytään!!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
viihtyisin! Tarjoilut on jopa liiankin runsaat, voisit huoleti jättää jtn pois :) Sitäpaitsi, sinua sinne tullaan juhlimaan!

...oikeastaan mun miestä :) Itse olen niin nirso, että en esim. syö voikkuleipäkakkuja, mutta rakastan piirakoita...kun taas mies vannoo noiden suolaisten kakkujen nimeen, senpä takia on vähän niinku "jokaiselle jotain"..

Yhteistyössä