Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääkkänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä vuodatettiin tänään vaihteeksi onnen kyyneleitä! :heart: :heart: :heart: Lapasta käytiin tarkastelemassa ultrassa ja kaikki näyttäisi normaalilta ja hyvältä. Mitat vastas viikkoja,painoa 412g :D Isoa karkkipussia siis kanniskelen massussa, mistä noi kilot siis on tulleet???? :x Pippelikin sojotti joten oikean sikiön tulokset ilmoittivat Sikiöntutkimusyksiköstä tammikuussa :D Aivan ihana tunne, on ollut niin skeptistä ja pelottavaa tää koko raskaus tähän asti ja mekaanisesti vailla tunteita on tullu hankittuakin tavaraa ja vaatetta :ashamed: :snotty:

Mutta nyt tää pieni lutunen rukkasenpuolikas alkaa tuntua omalta ja rakkaalta, enkä malta odottaa että hänet syliin saisin jo :heart: :heart: :heart:

Mutta se omasta navasta... tänne oli tullut hirmusti juttua enkä oikein päässyt kärryillekään kunnolla,mutta kovasti tsempitystä ja jaksuja toivotan Taaperotx5 , kuulostaa tosi kurjalta tuollainen, ja teillä tosiaan on oikeus tietää tarkka syy ls-ilmoitukselle :hug:

Tervetuloa myös Maikkimaalle , teillä on tosi mahtava määrä lapsia, nostan hattua korkealle :hug: :) Sultahan voi kysellä myös näitä teinipulmia,joita tosiaan alkaa ilmestyä viikoittain... ;)

Mukavaa torstai-iltaa kaikille, lähden jatkamaan kaulaliinan neulomista :whistle:

Kääkkis ja lapanen rv 21+2

Onnea Kääkkänä :heart: aina yhtä sykähdyttävää nähdä vauva kuvaruudussa ja miten rakkaksi pikkuhiljaa ihmisen alku masussa muodostuu :heart:

1v aloitti yöllä klo 1 oksentamisen :headwall: :'( Ja nyt aamulla ripuloinut...Nyt vaan odotellaan kuka ja koska,seuraavaksi...

Poks poks kuitenkin:rv 19+0 jee :heart:

Hei!

Tervetuloa Maikkimaa mukaan!

Onnea Kääkkänä ihanista ultrakuulumisista! Kyllä se vaan on tosi sykähdyttävää nähdä se pikkuihminen :heart:

Täällä vietellään saikkua "leväten" supistelujen vuoksi. Lapset on taas angiinassa, itsellä oli eilen sokerirasitus, lasten viemistä ja hakemista lääkärin ja labran välillä. Nyt onneksi erikoislääkäri jo lupasi risojen poistoa. Tämä vuosi on ollut ihan peppulasta.
Aiemmissa raskauksissa ei mitään tällaisia supisteluja tässä vaiheessa ole ollutkaan. Sillä yritin lääkärillekin melkein väkisin vääntää, että mulla ois pisutulehdus, mikä supisteluja aiheuttaa...no ei sitten olekaan :/
Varmaan kauhea stressi siheuttaa nämä oireet. Tässä kun keksisi miten pääsisi lepäämään...?

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 21+5

Kiitos ME9 ja Vav:aa (sallinet lyhennyksen) :D :hug:
Ja hirrrrrmusti paranemista Me9:lle, mistä tuollainen ärsypöpö taas tuli? :snotty:
Vav, hyvä että saikuttelet, mullakin suppareit ilmaantunut mut selän takia varasin taas ajan lekurille ens maanantaiksi. Oikea ilopilleri siellä vastaanotossa tuittuili,mutten ollut kuulevinanikaan... :whistle: ;)

Kauhistus, luin, että erikoislääkäri lupasi RINTOJEN poistoa, :x :$ :o :xmas: Kurja vuodenalku teillä ollut, mutta nyt se voi vaan muuttua paremmaksi, eikös ;) Vauveli ainakin siitä pitänee huolen!

Jaksuja kaikille, siivous kutsuu, vaikka päätä jomotteleekin jo.. :wave:

Huomenta!

Tänne on ilmaantunut uusia, oikein lämpimästi tervetuloa ihan jokaiselle!

Ultrakuulumisia on tosi mukavaa lukea ja itse poljen jalkaa ainakin henkissesti, kun omaan rakenneultraan on vielä ihan liian monta viikkoa aikaa.

Olen todennut, etten sitten koskaan, missään raskaudessani tullut tuntemaan sitä keskiraskauden kuuluisaa auvoa ja seesteisyyttä ---liekö legendaa koko termi :kieh: Pahoinvointi hiipuu, yllättää välillä enää lähinnä iltaisin tai ruuan puputuksen venyessä vaan oih näitä särkeviä suonikohjuja -ovat taas saaneet ihan uusia ulottuvuuksia paksuuksissaan ja laajenemismahdollisuuksissaan :snotty: Eipä ole aiemmissa raskauksissa myöskään supistelut alkaneet sentään ihan tässä vaiheessa vielä, tuossa puolen välin tienoilla vasta. No, siltikin otan nämä iloiset vaivat vastaan mielummin kuin rajun pahoinvoinnin, joka veti mielen liian mustaksi.

Vatsis: meillä isompien perheiden äideillä on kyllä todellinen haaste se, missä välissä levätä. viime raskaudessa kaiki sitä toitottelivat ja itse voi vain kohautella olkian: miten, missä. Ymmärrykseni saat sinäkin :hug:

CB, (hih, tulee aina Clearblue mieleen,miksiköhän??) :D mie olen ex-Enkelinäiti, juu mie voin päivittää vielä,mutta tossa jokin aika kyselin et oisko halukasta jatkajaa.. mutta jos teen vaikka uuden listan tänne perään. mitäs olisitte mieltä siitä?
Feeniksi, kuule, ihan samaa mietin, ehkä mulla oli joku auvo esikoisen odotusaikana jossain välissä,mutta ihan nykyisin alkaa pahoivoinnin jälkeen ennenaikaiset supparit, sit tuleekin jo liitoskivut ja närästys, örp. Mies vihjaisi eilen,että miksi naisesta tulee possu odotusaikana, kun röyhtäilin puoli tusinaa kertaa peräkkäin sängyssä ennen lemmen hekumaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Juu, legendaa taitaa olla keskiraskauden auvot. :/

Kiitos Kääkkänä kun oot jaksanut pitää pinoa ajantasalla ja hieno pino onkin :flower: :hug:

Tossa aiemmin kanssa ehdotin josko olisi uuden kevät pinon paikka?Uudet pääsis jutuissa nopeammin kärryille,nyt on luettavaa niin monta sivua....

Mä en uskalla päivittäjäksi kyllä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Kiitos Kääkkänä kun oot jaksanut pitää pinoa ajantasalla ja hieno pino onkin :flower: :hug:

Tossa aiemmin kanssa ehdotin josko olisi uuden kevät pinon paikka?Uudet pääsis jutuissa nopeammin kärryille,nyt on luettavaa niin monta sivua....

Mä en uskalla päivittäjäksi kyllä :ashamed:

Kannatetaan kevätpinoa, ja senhän vois tehdä jatkuvasti päivittyvällä listalla, silloin kuka vaan (kellä aikaa tai intoa) voi copy-pasteta listan uusimmaksi viestiksi. Tekee tietty vähän sekavaksi,mutta toisaalta on kaikista helpoin niin :attn:

Yhteistyössä