Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Lisäkysymys: Pieneneekö annosten koko suhteessa ruokalajien määrään, vai tarkoittaako monen ruokalajin valitseminen järkyttävää kasaa ruokaa, jota ei kukaan jaksa syödä?
Alkuperäinen kirjoittaja joskus syönyt moisen...:eka odotettiin helvetin kauan muutamaa parsan vartta. Sitten odotettiin helvetin kauan paria ruokalusikallista keittoa. Ja taas odoteltiin helvetin kauan pientä lihanpalaa. Ja sitten odoteltiin jälkkäriä, joku makea suupala se oli... No sitten tuli VARSINAINEN TAUKO, jonka jälkeen oli kahvia, konjakkia ja suklaata. Olihan se ihan hienoa mutta jääköön ainutlaatuiseksi kokemukseksi mun kohdalla. Ei oo kiva "syödä" pari tuntia ja jäädä nälkäseks.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joskus syönyt moisen...:eka odotettiin helvetin kauan muutamaa parsan vartta. Sitten odotettiin helvetin kauan paria ruokalusikallista keittoa. Ja taas odoteltiin helvetin kauan pientä lihanpalaa. Ja sitten odoteltiin jälkkäriä, joku makea suupala se oli... No sitten tuli VARSINAINEN TAUKO, jonka jälkeen oli kahvia, konjakkia ja suklaata. Olihan se ihan hienoa mutta jääköön ainutlaatuiseksi kokemukseksi mun kohdalla. Ei oo kiva "syödä" pari tuntia ja jäädä nälkäseks.
No se on mihin on tottunut, ideana tällaisessa on viettää iltaa, nauttia ruuasta (tulematta ihan tönköksi) ja hyvästä seurasta. Ei vetää äkkiä 1.800 kalorin mättöruoka.
Alkuperäinen kirjoittaja joskus syönyt moisen...:eka odotettiin helvetin kauan muutamaa parsan vartta. Sitten odotettiin helvetin kauan paria ruokalusikallista keittoa. Ja taas odoteltiin helvetin kauan pientä lihanpalaa. Ja sitten odoteltiin jälkkäriä, joku makea suupala se oli... No sitten tuli VARSINAINEN TAUKO, jonka jälkeen oli kahvia, konjakkia ja suklaata. Olihan se ihan hienoa mutta jääköön ainutlaatuiseksi kokemukseksi mun kohdalla. Ei oo kiva "syödä" pari tuntia ja jäädä nälkäseks.
Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:Alkuperäinen kirjoittaja joskus syönyt moisen...:eka odotettiin helvetin kauan muutamaa parsan vartta. Sitten odotettiin helvetin kauan paria ruokalusikallista keittoa. Ja taas odoteltiin helvetin kauan pientä lihanpalaa. Ja sitten odoteltiin jälkkäriä, joku makea suupala se oli... No sitten tuli VARSINAINEN TAUKO, jonka jälkeen oli kahvia, konjakkia ja suklaata. Olihan se ihan hienoa mutta jääköön ainutlaatuiseksi kokemukseksi mun kohdalla. Ei oo kiva "syödä" pari tuntia ja jäädä nälkäseks.
Siinä on tilaisuus esimerkiksi keskustella seuraavaa annosta odotellessa.
Ja voi keskittyä viiniin kaikessa rauhassa. Ja siitäkin voi keskustella ja vaihtaa mielipiteitä.
Myös jo maisteltuja annoksia voi kommentoida, ehkä haluaisit kuulla, mitä puolisosi tykkäsi. Sorry, siis mitä akkasi tykkäsi...
homoniin ja ku ukolta kysyin niin se sano että höh, se tarkottaa että pizza ja viis kaljaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()