[QUOTE="kahden äiti";30741421]Näinpä.
Varmaankin nuoret todellisesta elämästä mitään tietävät naiivit ihmiset äänestävät vihreitä. Itsekin olin niin tyhmä aikoinaan. Sen jälkeen siperia opetti, että lapset pitää elättää ja siihen tarvitaan työtä, autoja, bensaa ja ruokaa. Jatkivat turhakeverot eivät näitä asioita edistä, vaan pelkästään kurjistavat lapsiperheiden elämää.[/QUOTE]
Itsellänikin lapsia, ja enemmän minua kiinnostaa minkälaisessa maailmassa he ja heidän lapsensa tulevat elämään. Tällä hetkellä ei hyvältä näytä, edessä on "loistava tulevaisuus":
Näkökulma: 2015 ilmastollisen käänteen vuosi? | Tiede | yle.fi. En minä tarvitse kahta autoa, omakotitaloa ja mökkiä ja moottorivenettä, jos se tarkoittaa sitä että syön lapsieni tulevaisuutta sillä. Ihmiset on niin ahneita, eivätkä osaa ajatella asioita edes 100v päähän.
Mutta jos on ihminen, joka haluaa kaiken välittämättä seurauksista, niin mikä ettei. Vihreillä on arvioiden mukaan realistisin ohjelma työllisyyden nousuun tulevalle kaudelle, ja mikä itseni mielestä parasta, he haluavat radikaalisti uudistaa rakenteita säästöjä saadakseen, he eivät halua leikata lapsilisiä, tai eläkkeitä. Mikä on todella hyvä, koska meillä on eläkeläisiä leipäjonoissa jo nyt ihan liikaa.
Ja tuo talvivaaran 330 000 tuhatta euroa päivässä veronmaksajien rahoja sekä maailman kallein rakennus joka ei ole vielä tuottanut kilowattiakaan sähköä, eikä ikinä pysty maksamaan itseään takaisin... Siinä muiden puolueiden saavutuksia suomen taloudelle.