Vihreät kannattavat moniavioisuutta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin kannatan:p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";24201265]Kyllä sä sitten jaksat jauhaa paskaa. Luulisi sinun nyt sen verran tietävän, että Suomen lainsäädäntö kieltää sekaantumisen eläimiin ja lapsiin. Kaikki muut sen tietävät, mutta sinä persupaska et. Samoja asioita jaksat jauhaa uudestaan ja uudestaan.[/QUOTE]

Eläimiin sekaantumista ei tietääkseni laki kiellä. Eläinsuojelulaki kyllä suojaa jollain tavoin.

Jos kerran saa mennä naimisiin kenen kanssa vaan, haluan mennä aidanseipään kanssa. Ja kun se lahoaa valtion on maksettava mulle leskeneläkettä lopun ikään. Ja älkää ruetko määritteleen tai rajaamaan mun seksuaalisuutta. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

[QUOTE="vieras";24201280]Jos kerran saa mennä naimisiin kenen kanssa vaan, haluan mennä aidanseipään kanssa. Ja kun se lahoaa valtion on maksettava mulle leskeneläkettä lopun ikään. Ja älkää ruetko määritteleen tai rajaamaan mun seksuaalisuutta. Antaa kaikkien kukkien kukkia![/QUOTE]

Heti, kun aidanseiväs on oikeustoimikelpoinen ja pystyy tekemään juridisesti päteviä sopimuksia.

[QUOTE="vieras";24201280]Jos kerran saa mennä naimisiin kenen kanssa vaan, haluan mennä aidanseipään kanssa. Ja kun se lahoaa valtion on maksettava mulle leskeneläkettä lopun ikään. Ja älkää ruetko määritteleen tai rajaamaan mun seksuaalisuutta. Antaa kaikkien kukkien kukkia![/QUOTE]

Aivan :D

Aidanseipään kanssa naidessa pitää varoa ettei saa tikkuja persiisiin...

[QUOTE="vieras";24201300]Se oli sinun kirjoittama kokonainen lause mitä ei ollut irroitettu asiayhteydestä. Yritä tästedes miettiä paremmin mitä kirjoitat, niin sitten sun ei tartte sortua selittelyyn.[/QUOTE]

Asiayhteydestään irroitettu lause. Ja selittelyyn en sortunut, oikaisuun pyrin.

Ehkä sinun olisi hyvä opetella lukemaan koko vastaus ja minun selkiyttämään kirjoitustyyliäni. Ei taida keskusteleva sävy täällä toimia.

[QUOTE="vieras";24201315]Tuohan on vain lakitekninen juttu, ei sen kummempaa.[/QUOTE]

Eipä niin. Mutta ainakaan vielä ei lainsäätäjä myönnä, että aidanseipäällä on kyky tehdä päätöksiä ja kantaa niistä vastuu. Kuten ei ole lapsilla, holhouksenalaisilla tai eläimillä tai millään elottomalla. Paitsi ihmisten muodostamilla oikeushenkilöillä.

Eipä niin. Mutta ainakaan vielä ei lainsäätäjä myönnä, että aidanseipäällä on kyky tehdä päätöksiä ja kantaa niistä vastuu. Kuten ei ole lapsilla, holhouksenalaisilla tai eläimillä tai millään elottomalla. Paitsi ihmisten muodostamilla oikeushenkilöillä.

Tämä on mielestäni vanhanaikaista ja ahdasmielistä. Kautta aikojen naiset ovat rakastaneet ja harrastaneet seksiä tavaroiden kanssa. Katsoin ohjelman, jossa akka rakasti huvipuistolaitetta ja harrasti seksiä sen kanssa!

Vihreät istuvat hallituksessa, joten eiköhän tämäkin homma saa hoidettua kuntoon.=)

[QUOTE="Vieras";24201265]Luulisi sinun nyt sen verran tietävän, että Suomen lainsäädäntö kieltää sekaantumisen eläimiin ja lapsiin. [/QUOTE]

Suomen lainsäädäntö on jäänyt jälkeen, eikä vastaa nykyajan vaatimuksia!

ettei tollaisessa kyllä ole mitään järkeä.
Otetaan nyt vaikka avioliitto, jossa olisi 3 miestä ja 3 naista ja heillä lapsia. Miten hoidettaisiin tällaisen liiton juridiset jutut? Kuka lapsista perisi kenetkin? Kaikki perisivät kaikki "vanhempansa", vai kukin ainoastaan biologiset "vanhempansa"?
Kuka miehistä merkittäisiin tällaisessa liitossa syntyneen lapsen isäksi syntymätodistukseen? Mikäli siis kaikilla olisi sukupuolisuhteita kaikkien kanssa. Vai pitäisikö tehdä isyystestit, vaikka lapset olisivatkin syntyneet avioliitossa? Todellinen sekasotku.

[QUOTE="vieras";24201518]ettei tollaisessa kyllä ole mitään järkeä.
Otetaan nyt vaikka avioliitto, jossa olisi 3 miestä ja 3 naista ja heillä lapsia. Miten hoidettaisiin tällaisen liiton juridiset jutut? Kuka lapsista perisi kenetkin? Kaikki perisivät kaikki "vanhempansa", vai kukin ainoastaan biologiset "vanhempansa"?
Kuka miehistä merkittäisiin tällaisessa liitossa syntyneen lapsen isäksi syntymätodistukseen? Mikäli siis kaikilla olisi sukupuolisuhteita kaikkien kanssa. Vai pitäisikö tehdä isyystestit, vaikka lapset olisivatkin syntyneet avioliitossa? Todellinen sekasotku.[/QUOTE]

Olet kovin wanhanaikainen. Me elämme nyt 2000-lukua! :attn:

[QUOTE="Vieras";24201265]Kyllä sä sitten jaksat jauhaa paskaa. Luulisi sinun nyt sen verran tietävän, että Suomen lainsäädäntö kieltää sekaantumisen eläimiin ja lapsiin. Kaikki muut sen tietävät, mutta sinä persupaska et. Samoja asioita jaksat jauhaa uudestaan ja uudestaan.[/QUOTE]

Nimimerkkini taitaa tosiaan olla liian hankala. Sarkasmiakin voi olla vaikeaa joskus huomata. Eipä ole ennen persuksi kukaan haukkunut. :D Luehan toki aiempi kommenttini tästä ketjusta.

[QUOTE="vieras";24201662]No eihän siinä ole mitään eroa meneekö suomalaisen jurottajamiehen vai aidanseipään kanssa naimisiin. Aidanseiväs ei muuten käy vieraissa, plussaa siitä![/QUOTE]

Eikä tuhlaa perheen rahojakaan kittaamalla kaljaa päivät pitkät. Eikä omi kaukosäädintä ja halua vahdata vaan kokoajan jotain urheilua.
Aidanseiväs olisi kyllä muuten huomattavasti parempi aviomies, mutta pitäisi hommata aika iso auto, koska repsikan paikalla sitä olisi tavallisessa autossa vaikea kuskata.

Yhteistyössä