Vihreät haluavat laillistaa insestin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihreä:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siis oletko hölmö;26110082:
joka on hyväksymässä kaikki perversiot ja maahanmuutot yms. Kukkahattutädit elävät tunteella eivätkä piittaa järkisyistä. He harrastavat positiivista syrjintää ja ovat avoimia ts. kaikki vähemmistöhörhöilyt ovat kivoja ja kannatettavia. Valtaväestö on rasistitsta ja aina väärässä.

Minulle asia on yksiselitteinen: kannatan kaikkien ihmisten tasa-arvoa, ja toisaalta en hyväksy toisten ihmisten, varsinkaan heikompien, hyväksikäyttöä. =)

Miten itse näet asian, etkö sitten kannata sitä, että ihmiset ovat samanarvoisia?

jos lukee huolella tuon wikipedian määritelmän niin huomaa että kukkahattutätiydellä on kaksi puolta, toinen on tuo tunteellinen ja naivi hölmö ja toinen on tiukkapipoinen moraalinvartija

Totta, tuossa on mainittu erikseen nettikulttuurin tuoma sävy sanaan, minusta on vaan aika väärin lähteä määrittelemään uusiksi jotain termiä kun voi keksiä jotain ihan muuta sitten jos on pakko viitata halventavasti johonkin ihmiseen. Tämä nettikulttuuri on muutenkin vääristänyt ihmisten käsityksiä asioista kun tarkistamatta faktoja heitellään kaikenlaista sontaa "tosi juttuna". Itse miellän alkuperäisen merkityksen olevan juurikin se oikea. Tuohan on tietyllä tavalla täysin päinvastainen merkitys mitä ihmiset nykyään yrittävät esittää (netissä) tuolla termillä, kuin mitä se on ollut aiemmin.

Saksan vihreän liiton nuorisojärjestön radikaalisiipi haluaa, ettei sukulaisten välisiä seksisuhteita enää kriminalisoida. Voin kertoa Saksassa asuvana, että tuolla lausunnolla ei tule olemaan mitään merkitystä politiikassa, sen verran järkevää porukkaa täälläkin on ja tuo lausunto on tyrmätty täällä jo. Typeryksiä mahtuu jokaisen maan jokaiseen puolueeseen.

Kiitos! Hienoa kuulla lausunto sinulta, joka varmasti tiedät asiasta enemmän kuin jotkut täällä Suomessa. Kuten tiedämme, netissä asioiden todellinen laita helposti vääristyy.

Eli se siittä, ei huolta, ap =)

Tämä nettikulttuuri on muutenkin vääristänyt ihmisten käsityksiä asioista kun tarkistamatta faktoja heitellään kaikenlaista sontaa "tosi juttuna".

Mielipiteiden esittely faktoina ei mielestäni ole alkanut netin myötä, sitä on tehty maailman sivu essonpaareissa ja lehtien yleisönosastossa.

Netti on ehkä tuonut keskusteluun runsaasti lisää osallistujia ja monipuolistanut keskustelua.

Mielipiteiden esittely faktoina ei mielestäni ole alkanut netin myötä, sitä on tehty maailman sivu essonpaareissa ja lehtien yleisönosastossa.

Netti on ehkä tuonut keskusteluun runsaasti lisää osallistujia ja monipuolistanut keskustelua.

No siis tottakai aina on esitetty mielipiteitä faktoina, netin yleistymisen myötä vaan se on suorastaan räjähtänyt koska kuka vaan uskaltaa nyt sanoa mitä tahansa typerää, ei siihen pokkaa ole kovinkaan monella oikeassa elämässä. Ja netti on ihan omiaan ollut vääristämään käsitteitä.

Ei sillä, paluuta aiempaan ei ole. Onko sille tarvettakaan, ei varmaankaan. Silti jotkut asiat menee huonompaan, toiset parempaan. Tämän asian tiimoilta mielestäni huonompaan.

Helpottiko oloa? :D

Ihan älyttömästi! Löysin jälleen itseni, vaikka ap eli Linkittäjä on usein katsonut, että esimerkiksi minä olen kukkahattutäti. Todellisuudessa hän ei tiedä, etten ole lainkaan niin suvaitsevainen kuin hän kuvittelee.. En esimerkiksi voi sietää ihmisiä, jotka nostavat itsensä jalustalle ja katsovat voivansa sieltä mollata vähemmistöjä.

[QUOTE="Noh";26110201]Ihan älyttömästi! Löysin jälleen itseni, vaikka ap eli Linkittäjä on usein katsonut, että esimerkiksi minä olen kukkahattutäti. Todellisuudessa hän ei tiedä, etten ole lainkaan niin suvaitsevainen kuin hän kuvittelee.. En esimerkiksi voi sietää ihmisiä, jotka nostavat itsensä jalustalle ja katsovat voivansa sieltä mollata vähemmistöjä.[/QUOTE]

Olen iloinen eheytymisesi johdosta :D

Huomautan vielä, että vaikka tuo ehdotus on saanut yhden kansanedustajan tuen taakseen, sillä ei ole merkitystä, koska Saksassa on yli 600 kansanedustajaa. Lisäksi tuo yksikin on vetänyt jo lausuntoaan takaisin.

Nyt Berliinin aurinkoiseen kevätpäivään, iloista viikonloppua (myös linkittäjälle)!

Huomautan vielä, että vaikka tuo ehdotus on saanut yhden kansanedustajan tuen taakseen, sillä ei ole merkitystä, koska Saksassa on yli 600 kansanedustajaa. Lisäksi tuo yksikin on vetänyt jo lausuntoaan takaisin.

Nyt Berliinin aurinkoiseen kevätpäivään, iloista viikonloppua (myös linkittäjälle)!

Iloista kevätpäivää Berliiniin täältä sateisesta Etelä-Suomesta! =)

Saksan vihreän liiton nuorisojärjestön radikaalisiipi haluaa, ettei sukulaisten välisiä seksisuhteita enää kriminalisoida. Voin kertoa Saksassa asuvana, että tuolla lausunnolla ei tule olemaan mitään merkitystä politiikassa, sen verran järkevää porukkaa täälläkin on ja tuo lausunto on tyrmätty täällä jo. Typeryksiä mahtuu jokaisen maan jokaiseen puolueeseen.

Tämä siis on normaalia äärivihreiden älyvapaata toimintaa. Kertoo paljon vihreiden maailmankuvasta, että tälläisiä koepalloja edes heitetään ilmaan ja katsotaan miten suuri yleisö siihen suhtautuu, mut kukin taaplaa tyylillään.

Saksassa asuminen tekee Ansarikukasta todellisen Saksan asiantuntijan.:xmas:

No väittäisin kyllä tuntevani Saksan mediaa paremmin kuin tyyppi joka kopioi tekstinsä suoraan toisilta foorumeilta. Katsos kun täällä voi kätevästi lukea paikallisia lehtiä tai vaikka katsoa televisiouutisia aiheesta.

Ja joo, niitä suuria ajatuksia on kyllä varmaan joka puolueella. Ja Saksan vihreät ei ole sama kuin Suomen vihreät. Kuten myöskään NPD ei vastaa Perussuomalaisia.

Eipä mulla suoraan sanottuna olisi mitään sitä vastaan jos täysi-ikäiset sukulaiset haluavat omasta tahdostaan kuksia toisiaan, mutta koska käytännössä tuollainen suhde olisi hyvin usein hyväksikäyttöä on mielestäni ihan oikein, että se on laitonta.

Ja vielä kun huutelet toistuvasti sen lähteiden puolueettomuuden perään, niin kerronpa asiantuntijana sulle, että Junge Freiheit on ihan oman ilmoituksensakin mukaan uuskonservatiivinen lehti, ei millään tavalla sitoutumaton. Mutta heikosti menee, kun pitää alkaa jo ulkomaidenkin uutisia vääristelemään.

Kipi kipi seuraamaan kotimaan uutisia, kyllä sieltä mielestäsi vihervasemmistolaisesta valtamediasta löytyy jotain kivaa tällekin päivälle.

Yhteistyössä