Vihoviimeisen kerran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LJAV
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun haluan muuttaa kauas näistä ihmisistä, enkä nähdä heitä enää ikinä ja unohtaa.

Tollaset muutokset ei vaan käy hetkessä, jos tajuaisit...

Ja mä tunnen itseni ja tiiän mikä on itelleni parhaaksi ja kun mietin tota terapia juttua, se on varmasti mulle hyväks, mut se mitä ekaks tarviin niin RAUHAN näistä ihmisistä ja uudet maisemat ympärille, lopullisesti, jotta kaaos mun päänkin sisällä rauhottuu ja voin sitten istua alas ja huokaista ja sitten terapia, koska sitten alkaa vasta tulemaan tuloksia mun terveyden palautumisessa kun olosuhteet on siihen sopivat...

Tossa on se pointti !!! OLOSUHTEISSA. Ilman niiden paikalleen loksahtamista, kaikki on yhtä tyhjän kanssa..

Jos sua ärsyttää, niin älä vastaa mulle tai lue tätäkään ketjua.

Arvaa oonko minäkin vähän katkera ja surullinen et mulle on tehty tällästä vääryyttä ja mun elämän tilanne on nyt tällänen... olisinko arvannu 7-vuotiaana joutuvani kaikkien huoraks, EN. ://

En voi sanoa kuin että voi jeesus sentään.

Jos kävisit terapiassa niin sun ei tarttis edes muuttaa mihinkään.
Muakin on kiusattu ala-asteella ja ylä-asteella pahastikkin ja monia muitakin. Sä et ole ainut.

Ja jos sä kävisit juttelemassa jonku kanssa ne vois sulle takoa päähän että kiusaajat just haluaa sitä että sä lähdet ja oot pelkuri.
Siitähän ne saa suurimman nautinnon, ne EI TODELLAKAAN lähe sun perään mihinkään.

Mä tiedän miltä susta voi tuntua, oon ollu ihan samassa tilanteessa.
Sun EI pidä odotella mitään, eikä muuttaa ympäristö tai mitään vaan käsitellä se asia pois vaikka pahalta tuntuu!!

Jos sä muutat, sä näytät sun kiusaajille että ne on onnistunu.

[QUOTE="jeps";27883014]En voi sanoa kuin että voi jeesus sentään.

Muakin on kiusattu ala-asteella ja ylä-asteella pahastikkin ja monia muitakin. Sä et ole ainut.

Ja jos sä kävisit juttelemassa jonku kanssa ne vois sulle takoa päähän että kiusaajat just haluaa sitä että sä lähdet ja oot pelkuri.
Siitähän ne saa suurimman nautinnon, ne EI TODELLAKAAN lähe sun perään mihinkään.

Sun EI pidä odotella mitään, eikä muuttaa ympäristö tai mitään vaan käsitellä se asia pois vaikka pahalta tuntuu!!

Jos sä muutat, sä näytät sun kiusaajille että ne on onnistunu.[/QUOTE]

Ja mä puhun nyt kokemuksesta.

Mä muutin, ei se mitään auttanut. Siis toki kiusaajat ei tullu perässä, mutta sen jälkeen oli helvetin vaikee mennä takasi sinne paikkakunnalle edes käymään jossa ne oli.

Sitten muutin takaisin ja olin niinku niitä ei oliskaan. + kaikki aikuistuu, ei ne jaksa sitä koko elämäänsä, ei todellakaan.
Ja jos jaksaa, sä hankit esim. lähestymiskiellon tai muun vastaavan.

Sun pitää näyttää nille että sä oot niiden yläpuolella!

Pois lähteminen on helpoin ratkaisu mutta ei kannattavin sun tulevaisuuden kannalta!

Ongelma on siinä, että et sä tuossa mielentilassa saa rauhaa edes olosuhteiden muuttuessa. Vaikka onnistuisit muuttamaan paikkakuntaa sä istuisit sielläkin kotona murehtimassa, että entä jos ne muuttikin sun perässä, entä jos sä törmäätkin niihin ulkona, entä jos sun maine seuraskin mukana

Se seuras koska, noh.. ihastuin täällä yhteen kundiin ja jos kaikki ois menny toivotusti niin minä oisin voinu alkaa sen kanssa ihan vakavaan pitempi kestoseen seurustelu suhteeseen, missä ehkä sitten oltais oltu koko ikä yhessä, muutettu joskus yhteen ja tehty joskus n. kaksvitosena ja sen jälkeen lapsukaisia pari kappaletta :P vaikka näillä paikkakunnilla onkin ihan paljon koko eroa, niin tota tää jätkä tunsi sit jotain tyyppejä sieltä mun menneisyydestä ja nämä laverteli sille kaikkea mitä lie paskaa musta ja sitten se jätkä kerto niinku mulle että on kuullu musta juttuja. että mulla on ihan vitun paska maine ja niin edes päin. ja siitä alko mun mielestä pahiten meidän vaikeudet... et riideltiin sit koko ajan jostain ja sen jätkän käytös muuttu täysin mua kohtaan. ei meillä aikasemmin muistaakseni paljon mitään erimielisyyksiä ollu, ehkä jotain pientä kränää yhdest tietyst jutust mikä nyt ei liity niiden ihmisten sanomisiin mitenkään.....

sitten kun kysyin vielä. et kuka sano. nii ei suostunu kertoo nimiä mulle, koska ne oli sanonu että ei saa sanoo ????

mihinkähän ne tuollakin pyrki...

Niin eli yksi mies kuuli yhteisiltä tutuilta sun maineesta.
Mistä päätellen koko sun uusi asuinkaupunki siitä maineesta tietää? Sä puhuit nyt kyllä pelkästään tästä YHDESTÄ AINOASTA miehestä, joka on sun menneisyydestä kuullut.

[QUOTE="jeps";27883014]En voi sanoa kuin että voi jeesus sentään.

Jos sä muutat, sä näytät sun kiusaajille että ne on onnistunu.[/QUOTE]

Kun mun kiusaaminen seitsemännellä luokalla alko, niin sit kun sitä oli jatkunu tietyn aikaa nii mä aloin tajuumaan että mä taidan olla nyt sitten koko ylä-asteen ajan koulukiusattu et eivät varmasti lopeta koko ylä-asteen aikana tota hommaa.. No yritin sillonki kaikella tavalla punoo asioita järjestykseen, en tiiä miten hyvin se musta sit näky vai teinkö mä sitä ennemmin omassa mielessä, kun en tehny niitä perus asioita jotka yleensä tehdään ja siitä sit nähdään et kiusaaminen halutaan nyt lopettaa eli vanhemmille kertominen ja sitten koululle ja sitä kautta asioiden käsittely... mut kuitenkin yritin ja nyt mä täytän 18 ja oon koittanu tampata mun asioita jo 5 v*tun pitkää vuotta järjestykseen........... tuloksetta..........................

Mä oon yrittäny saada ihmisii auttaa mua, nyt peruskoulun jälkeen, tai oikeestaan sitä poikaa.. yritin sitä saada pitää huolta itestäni ja mulle tietty ihan jo perus asia sanomattakin oli niin pitää huolta hänestä. Kun mä oon hyvin tämmönen hoivaaja tyyppinen ihminen. Mut tää jätkä pesi kätesä hommasta, koska ei sillä ollukkaan niin paljon selkärankaa mitä se anto ymmärtää...

Ja yritin mää, yläasteellaki saada ihmisii pitää huolta musta ja näin. Mut eipä sitä välittämistä pahemmin osotettu.. et pyörin ehkä sit sellasten ihmisten piireissä just jotka ei sitä niin paljon halailemalla ja avoimella keskustelulla ja kaikella muulla tälläsellä osota. Ja sekin kun taisin olla sillon niille hirveen ilkeä, yleensä kaikille, kun mulla itelläni oli nii paha olla ja sit vedin osaks kanssa semmosta veemäisen ämmän roolia mikä nyt oli tosi typerää... eihän kukaan sellasesta voi tykätä. Sit myöhemmin oon kyllä tutustunu pariin ihanaan tyttöön jotka osottaa sitä välittämistään suoraan sydämmestä nii ihanilla tavoilla, et mun ei tarvinnu ees koskaan huomauttaa niille siitä vaan se tuli niiltä ihan itsestään !! :) kiitos siitä <3

Voisinhan mä tänne jäädä............. mut ei kukaan haluu mua ystäväks ja joutusin aina kokee jonkunlaista syrjintää/nälvintää, vaikka varsinainen kiusaaminen loppuiski.

Tiedätsä jos saa huoran maineen niin se paskan haju ei lähe sit pesemälläkään........

Et siinä on ihan fiksuinta lähtee ite sit pois ja alkaa rakentaa elämää uudestaan muualla. Kun täällä sen vetää vaan ihan paskaksi, ei oo mahdollisuuksia muuhun. Eihän siinä oo niinku mitään järkee. Siinä jos sä jossain hukkaat oman elämäs kyllä... ja ihan sama merkihti tää sitten sitä et ne kiusaajat " voitti " tai miten sä nyt tämän asian kuvailitkaan. Niin ei mahda mitään. Mulla ois pitäny olla ehjä perhe ees jotka ois näyttäny välittämistä mua kohtaan että oisin jaksanu pysyy ehjänä ja kehdannu niille kertoo et mua kiusataan ja sitten ois pitäny alkaa käsittelee sitä asiaa siellä koulussaki ja viedä se niin pitkälle et oltais saatu se kiusaaminen varmasti loppumaan...

Mut se jäi jo tekemättä sillon, kun ois pitäny niitä tekoja tehdä.

Ja joo, kyllähän mä pelkään, enkä mä aio sitä salailla... eikä mun tarviikkaan... ja eiköhän nuo sen itekkin tiiä ja niiltä jos joiltain pitäs herätä se tunne et he on kanssa tehneet todella, todella, todella väärin ........

Ja eiköhän se monelta aikuisena herääkki se fiilis ja rupee tajuamaan että eipä munkaan teot kovin fiksuja sit ollu ja saattaa ollakki hyvin pahoillaan niistä, ellei jo oo, mut mulle on ihan sama mitä ajattelee kunhan ei oo mun elämää enää paskomassa tai mun tarvii nähdä niiden naamoja

[QUOTE="jeps";27883038]Ja mä puhun nyt kokemuksesta.

Mä muutin, ei se mitään auttanut. Siis toki kiusaajat ei tullu perässä, mutta sen jälkeen oli helvetin vaikee mennä takasi sinne paikkakunnalle edes käymään jossa ne oli.

Sitten muutin takaisin ja olin niinku niitä ei oliskaan. + kaikki aikuistuu, ei ne jaksa sitä koko elämäänsä, ei todellakaan.
Ja jos jaksaa, sä hankit esim. lähestymiskiellon tai muun vastaavan.

Sun pitää näyttää nille että sä oot niiden yläpuolella!

Pois lähteminen on helpoin ratkaisu mutta ei kannattavin sun tulevaisuuden kannalta![/QUOTE]

Mä oon käyny mun vanhempien luona siellä tuppukylässä ja ekan kerran kun menin sen jälkeen kun olin muuttanu tänne kaupunkiin niin mulla oli tosi kova kynnys sinne menemisessä... ja on nyt muutenki ollu, mutta ei niin suuri mitä ensimmäisellä kerralla mut on kuitenkin aina se kynnys... Enkä ihmettele sitä, koska olihan osa mun nuoruuden tai lapsuuden ehkäpä ennemmin koska on 13-15v aika lapsi vielä vaikka teini onkin... nii ne kaikki tapahtumat, kiusaaminen, mitä mun perheen sisällä siellä on ollu, on saanu mut vihaamaan sitä koko paikkakuntaa ja se on nyt muutenkin minusta ruman harmaa !

Sitten mua ällöttää toi että miksei ne voinu sillon olla sen verran aikuisia saatana et oisivat tajunneet jättää kuitenkin kiusaamatta, et teinhän mä kaikkee tyhmää ja olin tyhmä ja saa mulle siitä sannoo / pittääkin sannoo, mutta ei nyt tarvii henkisesti hakata koko yläastetta putkeen isolla porukalla tekemällä vaikka mitä temppuja... Sit varmaan munkin niinku pitäs kuitenki ymmärtää heitäki, et he on ollu yhtä lapsia kun minä, kun minä oon tehny niitä omia temppuja lapsellisuudestani eli säätäny ton, ton ja ton kanssa ja ollu joku seksipommi siinä olevinaan niin sitten heidän lapsellisuus on taas näkyny kiusaamisena. Mut toi vaan on niin katkera pala nieltäväks ! ja mä tiedän et mä pystyn nielee sen, mut kyllähän se vähän väkisillä alas menee...

Ja pois lähteminen on todellakin kannattavin ratkasu, koska kaiken pystyy alottaa puhtaalta pöydältä. Pääsee elää normaalin ihmisen elämää, vaikka sä kannat aina haavojas! mut ei enää haittaa sillain, kun sä pääset olee vapaa ihminen ja onnellinen sellanen.. :) < mun suurin haave!

[QUOTE="vieras";27883067]Ongelma on siinä, että et sä tuossa mielentilassa saa rauhaa edes olosuhteiden muuttuessa. Vaikka onnistuisit muuttamaan paikkakuntaa sä istuisit sielläkin kotona murehtimassa, että entä jos ne muuttikin sun perässä, entä jos sä törmäätkin niihin ulkona, entä jos sun maine seuraskin mukana[/QUOTE]

=)

.. vaikka ei se tietenkään tulis hyvältä tuntuu, et miks mä sanoin sille yhelle ihmiselle joka ei ookkaan niin luotettava aina. Mut siis sillain pystys ehkä unohtaa sen jutun, vähitellen...

[QUOTE="eee";27883115]Niin eli yksi mies kuuli yhteisiltä tutuilta sun maineesta.
Mistä päätellen koko sun uusi asuinkaupunki siitä maineesta tietää? Sä puhuit nyt kyllä pelkästään tästä YHDESTÄ AINOASTA miehestä, joka on sun menneisyydestä kuullut.[/QUOTE]

No ei varmaan mun koko uus asuinkaupunki siitä tiedäkkään ja hyvä vaan niin, saampahan olla kun kuka muukin tahansa näkymätön ihminen, enkä aina "julkisuuden" valokeilassa. :)

Mut sempä takia juurikin, en oikeen oo ees halunnu tutustua täällä kehenkään ja ottaa mitään riskejä...

Kun kyllä se on saletti, mitä oon täällä nähny kuiteski nii 1-2 tyyppiä on piireissä ainakin aina sellasia et tietää mut ja mun menneisyyden.

Nii sikspä en oo oikeen halunnu ees ystäviä hankkia, kun mä tiedän suurinpiirtein et mitä siinä täällä käy. :(

Yhteistyössä