Vihlonta/kipuilu

  • Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Raakel
Ihan pakko vielä häiritä teitä näillä kyssillä, kun en saa muualtakaan apua.

Mistä muusta munas.kohilla oleva vihlonta,kipu,paine vois johtua, kuin rask./menkkojen tulosta?

Mulla ei oo menkkaoireina tuommosta.

Mulla on yleensä : pää kipee, kauhee syöpöttely....Joskus sit ns. ympäriinsä kipee ylempää, kiukkuisuus ja unettomuus.

-kiitos, jos vielä näihin sais selvyyttä-


:wave:
 
No heissuli Raakel! :wave:
Mulla on tuo vihlonta/paine tms selvä raskauden tai menkkojen tulon oire, eli en varmaan osaa kyllä tässä auttaa mitekään. Itsellä on kans sellainen tilanne nyt, että on kp 14/28-30, ja silti ollut jo vaiks minkälaisia outoja tuntemuksia. Parina päivänä on tuntunut kun menkat alkais, sit pahoinvointia jo viikon. No eilen jopa oksensin, mikä ei ole mulle ollenkaan tyypillistä. Tuntuu että mun kroppa temppuilee mun kanssa kun toivon niin kovasti raskautta. Kyllä se tässä jo hieman alkaa veetuttaa kun on vuoden yrittänyt, eikä tule raskaaksi ja kun olen tullut, on siitä se kaksi keskenmenoa vain seuraus. Vauvakuume kasvaa ja sitä kuvittelee kaikenlaisia oireita, mutta nyt mulla on jotenkin uskomattoman vahva tunne siitä, että tästä kierrosta tärppää, en tiedä miksi :ashamed:

No en mä nyt osannut yhtään auttaa sua, tulin kertoneeks vain omia höpinöitä :headwall:

Mutta tsemppiä sulle toivotan ja pikaista plussaa :heart:
 
Heips!
En näköjään ole ainut joka kuuntelee kaikkia mahdollisia tuntemuksia...

Minulla ollut kanssa vihlontaa/paineen tunnetta ja välillä liikkuessakin ( siis erillaista tuntemusta, mitä ei ole koskaan aiemmin ollut ). Mutta kierto siinä vaiheessa, että ei periaatteessa voisi olla mahdollista, kun ehkäisynkin jätin vast ikään pois.

Lienee toiveajattelua, kun toivoo niin kovasti.... ;)
 
Raakel
:) ..Mä en oikeestaan kuuntele, kun en halua valeraskautta..Huui.
Eilen alko, kun oltiin koiraa ulkoiluttamassa ja jatku pitkin päivää, äityen kovaksi nukkumaan mentäessä :/ .
Nyt ei oo silleen onneks, kun en välittäis turvautua panadoliin.
 

Yhteistyössä