vihlaisut alapäässä

Hei!!

Olen rv 14 ivf hoidon tuloksena. Minulla on lievää endometrioosia joka ilmeisesti haitannut raskaaksi tuloakin. Nyt minulla on muutamana viime viikkoina alkanut tuntua vihlaisuja emättimessä joihin neuvolalääkäri ei osannut ottaa kantaa. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tai tietoa mitä tämä voi olla ja onko jotenkin epänormaalia raskauaikana?

kiitoksia tuhannesti jos joku osaa kommentoida asiaa!!!
 
Mulla tuntuu myös kirpsahduksia kohdun suulla/ emättimessä ja pari viikkoa sitten todettiin että kohdunkaula on jo pehmentynyt. Icsillä meidän vauva saanut alkunsa, rv32 menossa. Otahan rauhallisesti! Ja onnea odotukseen. Nämä voi olla ns normaaleja raskaus oireitakin mutta kun ei tiedä kun on eka raskaus meneillään.
 
Mulla oli kanssa sekä alku- että loppuraskaudessa noita vihlasuja,välillä sattu oikeen kunnolla, ne johtuu kait siitä kun kaikki kudokset ym joutuu venymään kun kohtu kasvaa. Meillä ne ei ainakaan aiheuttanu mitään haittaa ja syntyi terve tyttö 1.12.07 rv37+5. Kovasti onnea sulle odotukseen! :)
 
Kiitos tuhannesti kaikille vastanneille. Itsekkin mietin olisiko kyseessä vain "kasvukipuja" mutta säikähdin kun lääkäri ei neuvolassa osannut vastata kysymykseeni. Toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin!!
Tsemppiä myös teille loppu odotukseen ja hyvää uutta vuotta! :flower:
 

Yhteistyössä