Tässä kyllä todella hianot sormukset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tässä kyllä todella hianot sormukset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Valkokulta onkin tarkoitettu niille, jotka näkevät sen ja hopean välisen eron... Eli ei kellekään lähiömammoille, jotka eivät zirkoniakaan erota oikeasta timantista.Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:Tää on nyt vähän rujoa sanoa, mutta mun mielestä valkokulta näyttää tismalleen samalta kuin joku halpishopea.
Tää on eniten mun makuuni. Aivan ihana!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kovin hyvä kuva muta näkee siitä
http://www.aijaa.com/v.php?i=4142616.jpg
Huh miten naarmuiset. Pehmeää kultaa vai käyttäjän kovakouraisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Järkyn iso kuva... Näkyy sormien iho ihan kamalana :x
Mulla tollainen yksi kivinen, vieläkin yksinkertaisempiAlkuperäinen kirjoittaja jadal:http://www.timanttiset.fi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/Default.aspx?Keyword=sormus&Code=2550-0461
tälläinen mulla, niin perus yksinkertainen kuin olla ja voi.
niinkuin mäkin
Heh, en mä väittänyt että MULLA on valkokultainen sormus... Joten en mä välttämättä niitä erota... No, mutta sun sormuksista veikkaisin et noi on hopeaa, tai sitten jos ovat valkokultaa, ne on rodinoitu (käsitelty valkoisemmiksi kuin mitä valkokulta oikeasti on).Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Mitäs sorge sanoo miun sormuksista? Mitä matskua ovat?
kuvioitu kihlasormus on hopeaa ja kivellinen vihkisormus on valkokultaa, joka on kerran uusintakäsitelty ku rupes aiheuttamaan ihottumaa sen jos oisin tienny, ni oisin ottanu vihkisormuksenkin hopeisena...Alkuperäinen kirjoittaja Sorge:Heh, en mä väittänyt että MULLA on valkokultainen sormus... Joten en mä välttämättä niitä erota... No, mutta sun sormuksista veikkaisin et noi on hopeaa, tai sitten jos ovat valkokultaa, ne on rodinoitu (käsitelty valkoisemmiksi kuin mitä valkokulta oikeasti on).Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Mitäs sorge sanoo miun sormuksista? Mitä matskua ovat?
Tai sittenhän ne voivat olla jopa platinaa? Ei vaan, sulla taisi olla pointtina tässä, että toinen on valkokultaa ja toinen hopeaa... Mutta kumpi on kumpi... Toi jossa on kivi, näyttää aika halvalta, joten sanon että se on hopeaa!