vihkimisasioista taas kyselisin tyhmiä!:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Eli jos miehellekkin ostetaan sormus niin laitetaanko sitten vihkimisen yhteydessä miehen sormeen vai jo ennen vihkimistä? :ashamed: Kun eikös vain morsiamelle laiteta sormus siinä vihkimistilaisuudessa..? Ja paljonko maksaa sellainen tavallinen kultainen sileä sormus miehelle?

Meillä on niin ohuet nämä kihlasormukset että miehellekkin vois ostaa hieman paksumman sormuksen..

Luulisin että asian voipi sopia papin/henkikirjoittajan kanssa erikseen. Meillä Maistraatti kysyi että tuleeko sormuksia molemmille vai vain miulle. Keskustelkaa asiasta vihkijän kanssa niin ei tuu sekaannuksia ;) Ja onnea morsmaikolle :flower:

Meillä ostettiin kans miehelle uusi sillon kun valkattiin vihkisormuksia. Otettiin semmoset mitkä oli ns.pari, mulla on 3 timangia ja ukolla ihan vaan sileä. Hintaa niille en kyllä nyt muista.

En mä sitä sille sormeen alttarilla laittanu, mä en ees tiiä koska se sen on pistäny :ashamed: :D

Mun siskon häissä laitettiin ainakin sormukset molemmille! Mutta muistaakseni sisko vain sai uuden (siis toisen) ja miehen sormus oli käynyt kiillotettavana ja siihenkin oli kaiverrettu hääpäivä kihlapäivän lisäksi.
Aika harvoin näkee miehillä kahta sormusta, mutta on se tapa varmaan lisääntymässä.

Meilläkin maistraatissa vihkijä kysyi ennen tilaisuuden alkua tuleeko molemmille sormus vai vain toiselle.

Eilen tapasin miehen jolla oli sekä kihlasormus että vihkisormus, eli vaimo oli hänelle pujottanut myös sormuksen. Kihlasormus oli ihan tavallinen sileä ohut ja vihkisormus hieman leveämpi sileä sormus.

Uusimmat

Yhteistyössä