Viherpeukalot huomio

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Meillä on puutarha ihan tyhjä ja tylsä. Siellä ei ole kuin pari kääpiö omppupuuta, tuija ja pari lumipallopensasta. Niin ja ruusupenkki, luulen kyllä että ruusuista ei enää tule mitään. En halua mitään kukkapenkkiä, mutta jotkut pensas ryhmät olis varmaan ihan kivoja. Ehdottakaa mitä/mitkä olis hyviä, helppohoitoisia ja kivannäköisiä.
 
Sinivuokot on kauniita. Saat ne helposti paikalle, kun laitat kasvamaan kannabis sativaa. Se taas ei vaadi mitään hoitoa ja kasvaa nopeasti näyttäväksi puskaksi.
 

Yhteistyössä