Vihdoinkin tässä talossa hommat edistyy, ei siihen tarvittu muuta kuin ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Exä oli kova aina välillä aloittamaan juttuja, mutta sillä jäi aina kaikki kesken, joko ensin loppui rahat ja sen jälkeen kiinnostuskin. Ulkoseinä on ollut jo pari vuotta kesken, kun keksi vaihtaa tuosta ikkunan alta osan laudoitusta, osan saikin kaverin kanssa tehtyä, mutta kun laudat loppui, niin siihen loppui kiinnostuskin.
Toissa kesänä innostui kaivelemaan tota pihaa, josta johtuen meillä kasvaa nyt sitten nokkosta vähän joka paikassa, kun kaiveli vaan omaksi iloksi ja pilasi oikeastaan nurmikon tuosta edestä. No sai se jotain aikaiseksikin silloin, kun ajatteli siirtää aitaa niin että aidan ulkopuolelle jää parkkialue. No se parkkialue on vieläkin kesken, hiekkaa siihen kyllä toi, mutta ei siihen autoa voi ajaa, kun se upottaa liikaa, mutta innostus loppui taas lyhyeen.

No nyt kun ero tuli ja minä ostin miehen puolikkaan tästä talosta, niin nämä keskeneräiset asiat saa nyt loppuun. Mun veli ja isä tulee korjaamaan tuon seinän ja sitten saan exän siskolta soraa tuohon parkkipaikkaan, että sitä voisi joskus käyttääkin. Pihalle 2-3 vuotta lojunut lautakasa on nyt pilkottu ja saatu liiteriin ja täällä sisälläkin voi keskeneräisiä asioita tehdä.

Aiemmin kukaan ei ole halunnut oikein auttaa, kun siitä on tullut vaan sanomista ja pahimmassa tapauksessa exä olisi kaiken hajottanut. Ehkä nuo listatkin saadaan vihdoin tonne kattoon, jotka exän piti itse sinne pistää, mutta eihän niitäkään saanut aikaiseksi.

Ja minä tiedän, että sitä ärsyttää ihan suunnattomasti se, että ne asiat nyt viedään loppuun asti, mutta kun se on aina ollut niin julmetun ylpeä, ettei ole voinut apua vastaanottaa, niin ei kukaan ole halunnutkaan auttaa.

Loistavaa että oot saanu exän pois nurkista ja apua tekemättömiin töihin! Täällä muuten sama, erottiin keväällä niin että lunastin talon omiin nimiini. Ei vaan ole muita kuin ex jota pyytää avuksi remontteihin yms., hermostuttaa kyllä kysyä kun muistan millaista vääntöä se ennen oli

Alkuperäinen kirjoittaja vanhan talon emäntä:
Loistavaa että oot saanu exän pois nurkista ja apua tekemättömiin töihin! Täällä muuten sama, erottiin keväällä niin että lunastin talon omiin nimiini. Ei vaan ole muita kuin ex jota pyytää avuksi remontteihin yms., hermostuttaa kyllä kysyä kun muistan millaista vääntöä se ennen oli

Toivottavasti löydät (kuin myös ap) kunnollisen uuden miehen!!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
minä oisin varmaan ite tehny ne loppuun tai ainakin ne helvetin laudat vieny siitä pihalta pois.

No ne laudat oli tarkoitus saada polttopuiksi ja minä en ole mikään sahan mestarikäyttäjä :) Nyt ne sitten on tuolla puuliiterissä odottamassa talvea ja polttamista :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vanhan talon emäntä:

Toivottavasti löydät (kuin myös ap) kunnollisen uuden miehen!!

No kaikki on mulle sanoneet, että seuraavan miehen kohdalla pitää ensimmäiseksi kysyä, että pysyykö vasara kädessä ja osaatko tehdä pieniä remonttihommia :)

Yhteistyössä