Vihdoinkin likasta kuului jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Lahti siis lauantaiaamuna klo 4.30 kohti Kota Kinabalua, Borneota excursion matkalle. Kaikki hyvin siella , soitti asken. Aikataulu on heilla aika kiirus. Tanaan ovat yota mokissa, aika korkealla vuorella. Kuulemma kylmaa mutta upeat maisemat. Tanaan ovat siis patikoineet vuorella seka olleet kuumissa lahteissa lillumassa. Olis kannattanut lahtea sinne valvojaksi mukaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Noita sinun juttuja on kyllä kiva aina lukea täältä palstalta. Jotenkin niin jänniä ja erilaisia kokemuksia teillä siellä kaukana =)

Oi kiitos. :ashamed: Olisi kiva kertoa enemmankin mutta :whistle: Florida vuosien aikana joku aina aukoi paataan,niin en kauheasti viitsi avautua.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
aamuntorkku, älä muuta sano!

Mä aina näen mielessäni ne maisemat, mistä Merlion kertoo :p

Odottakaan kun tulee kotia niin laitan muutamia kuvia sitten esille. Huomenna ovat menossa uhanalaisten elainten hoitolaan, seuraavaksi orpokotiin(sinne vietiin kotoa vanhoja leluja ja kirjoja) ym.....

Naita ainakin tulevat tapaamaan. Ovat vaan kovaa vauhtia uhanalaistumassa.

Myös minusta kiva lukea kuulumisia, josko jotain tuttuja paikkoja vaikka tupsahtelisi esiin... tokkopa, mutta silti kiva lueskella.

Ei ketään kiinnostais tietää mitä Tampereen rajalla tapahtuu... :ashamed: (tiedostaa olevansa vähäpätöinen...)

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Myös minusta kiva lukea kuulumisia, josko jotain tuttuja paikkoja vaikka tupsahtelisi esiin... tokkopa, mutta silti kiva lueskella.

Ei ketään kiinnostais tietää mitä Tampereen rajalla tapahtuu... :ashamed: (tiedostaa olevansa vähäpätöinen...)

Tanaan muuten Sumatralla maa jarahteli tassa illan suussa, ei tsunamivaroitusta.

Indonesiassa ollaan oltu nailla lahisaarilla Batamilla seka Bintanilla(ei minun makuuni). Systeri on tulossa tanne ja mietitaan sukellusmatkaa Pohjois- Sulawesi:n

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Juu, Mama Lenggana soitti mulle tässä tänään ja kertoi että oli kuulemma värähdyksiä ollut. Toivottavasti sisko kunnossa. :/

Uutisissa ei ainakaan mitaan ihmeellista sanottu. Saako kysya, onko sinussa sitten indonesialaista verta?

Yhteistyössä