Vihdoinkin kahta miestä

Olen aina haaveillut kahden miehen käsittelystä. Silti kuitenkin on pelottanut totetuttaa oikeasti tätä päiväunta.

Nyt pikkujouluaikaan liikenteessä ollessani se mahdollisuus tuli kohdalleni. Flirttailen häpeämättömästi
Kahden kaveruksen kanssa, toinen minua nuorempi ja toinen vanhempi. Lopulta päädymme miesten
Hotellihuoneeseen, jossa otamme minibaarista drinksut alkuun.
Nuorempi alkaa hyväilemään minua ja riisumaan vaatteita, ujostelen alkuun, kunnes toinenkin tulee apuun.
Niiiiin himottavaa! Päälläni on enää rintaliivit ja pikkuhousut, toninen kaivaa isot rintani liivien päälle herkullisesti
Esille ja molemmat nuolevat ja kourivat. Sitten lähtee housut ja huomaan miestekin olevan alasti - kalut kovana.

Menen sängylle kontilleni ja otan vanhemman uroon kalun suuhuni. Nuori kaveri nuolee minua ja työtää ensin
Yhden soremen sisälle, kohta siellä on jo kolme sormea. Kieli pyörii peräaukon suulla, kunnes sinnekkin menee
Sormi ihanasti imaistuna. Yhtäkkiä huomaan että sisälläni on pyöreä harjan varsi. Runkkaaminen tuntuu ihanalta,
Ja litinä on kova. Mies pitää päästäni kiinni ja kovaa vauhtia panee suuhun.
Pian molemmat ovat takanani, joka reikä on täynnä sormia ja harjaa, en enää tiedä mitä kaikkee.
Meinaan tulla hulluksi.

Vihdoin pääsen nuoren miehen päälle ja kalu sujahtaa sisään, ja rintani saavat ihanan käsittelyn samalla.
Toinen mies levittää vaseliiniä peräaukooni ja kohta pysähdymme siksi, kunnes kalu saadaan mahtuun kakkoseen.
Huudan himosta. Ja sitten se alkaa, paneminen kahteen reikään keralla, tätä olen odottanut!!!
Kaikki laukee ihanasti huutaen ja litisten.

Suihkuun yhdessä, ja kahdet kädet jatkavat vaeltelua.

Palattuamme sänkyyn miehet peittävät pyynnöstäni silmäni ja sitovat sängyn päätyihin jalat ja kadet levällään.
Valun jälleen märkänä ja nyt arvaan että sain sisääni ensin nuolemisen ja sormettamisen jälkeen kuoharipullon sekä
takapuoleen kaksi sormea jotka venyttävät aukkoa ihanasti….
Ja taas mennään!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä