Vihdoin ukko näytti vihreetä valoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
mahdolliselle pikkukakkoselle.....Vauvakuumeen kourissa kärvistellyt ja kauan, poika pian 2-vuotias.....Tähän asti ukko ollut ehdottomasti sitä mieltä, että yksi lapsi riittää. Nyt olikin jo toista mieltä, eli ehkä vuoden päästä sais tulla jos on tullakseen.... :D Ite tietty haluaisin heti nyt paikalla....mutta en ala painostamaan, ettei muuta mieltänsä.

Onnea! Meillä toisinpäin, ukko kuumeilee ja on esikon syntymästä asti puhunut että koskas laitetaan kakkosta alulle.. ? Itse olen jarrutellut koska synnytys pelottaa ja siksi haluan sulatella ajatusta rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No ei kai sitä miestä voi pakottaa seksiin :o
Jos yhteistuumin jätätte ehkäisyn pois niin ei kai se ole painostamista?

No meillä melkein täytyy pakottaa... Ehkäisyä ei oo ollut käytössä, eikä tällä pelillä oo tarvettakaan, jos muutaman kerran vuodessa jtn tapahtuu... Mutta kuitenkin. Olen tähän käänteeseen eri tyytyväinen

=)

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
mahdolliselle pikkukakkoselle.....Vauvakuumeen kourissa kärvistellyt ja kauan, poika pian 2-vuotias.....Tähän asti ukko ollut ehdottomasti sitä mieltä, että yksi lapsi riittää. Nyt olikin jo toista mieltä, eli ehkä vuoden päästä sais tulla jos on tullakseen.... :D Ite tietty haluaisin heti nyt paikalla....mutta en ala painostamaan, ettei muuta mieltänsä.

Tartu tilausuuteen heti ennekun vaihtaa mielipidettään :D

Meillä mies alkoi puhumaan mua ympäri lapsen tekoon kun oltiin oltu yhdessä vasta puoli vuotta. Puolisen vuotta lisää ja mä lämpenin ajatukselle.

Mä aloin kuumeilemaan toista lasta jo silloin kun poika täytti vuoden, mutta mies ei lämmennyt sitten millään. Mies kun on sarjassamme "maailman hysteerisin mies", eli jos hän saisi päättää, olisi poikamme suojavarusteissa pehmustetussa huoneessa koko ajan. Mies aivan tolkuttomasti pelkää että pojallemme sattuu jotain. Sen vuoksi mies pitkään pelkäsi toisen yrittämistä. Kun siis ajatteli ettei sitten enää kestä sitä paniikkia kun se on tuplana.

Onneksi mies sitten lämpeni kuitenkin toisesta lapsesta ja nyt on sintti vatsassa kasvamassa :heart:

Mutta hui, kerran eräs tuttava kertoi että toisen lapsen kanssa hän oli salaa lopettanut pillerien syömisen. Tunnusti kyllä miehelleen myöhemmin, mutta kun mies ei tahtonut millään suostua toiseen lapseen niin tää äiti päätti sitten lopettaa ehkäisyn.

Tää pari on kyllä edelleen yhdessä ja ovat saaneet vielä yhden lapsen lisää. Mutta silti aika radikaali ratkaisu...