Vihdoin se maha on valmis!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Menihän siihen liki 6 vuotta :D Tuli aikoinaan loppuraskaudessa tehtyä mahakipsi ja se on siitä asti ollut pojan huoneen hyllyssä odottelemassa päivää, et keksin millaiseksi sen maalaan =) Eilen hain Tiimarista maalit ja lakan ja nyt koitan etsiä siihen hienot isot kehykset jostain kirpparilta.

Mahan maalasin ensin mustaksi, sitten päälle kerros krakelointilakkaa ja sen päälle hopeinen maalikerros. Hopeakerros kun lakan ansiosta halkeile, niin musta näkyy ihanasti halkeamista.

Kehykset tosiaan kun vielä löydän, niin saan tuon mahan oman makkarin seinälle =)

Mä en osaa sanoa, miksi ajatus jonkun masusta seinällä tuntuu vähän... En osaa sanoa miltä. Mut ei välttämättä kauhean "herttaiselta" (ja ennen kuin joku ehtii kommentoimaan, niin tiedän kyllä ettei tässä puhuta mistään läskilöllykästä vaan kauniista raskausmahasta, mutta naisesta irrotessaan se ei enää minusta oo niin kauheen taiteellinen juttu

Mä en osaa sanoa, miksi ajatus jonkun masusta seinällä tuntuu vähän... En osaa sanoa miltä. Mut ei välttämättä kauhean "herttaiselta" (ja ennen kuin joku ehtii kommentoimaan, niin tiedän kyllä ettei tässä puhuta mistään läskilöllykästä vaan kauniista raskausmahasta, mutta naisesta irrotessaan se ei enää minusta oo niin kauheen taiteellinen juttu

Tuo on aikas sievä ja pieni maha =) Pitääpi laittaa kuva siitä kunhan saan valmiiks kehyksineen =)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25234394:
ompa kiva! ajattelin ensin, että pelkkä maha, mahtaa näyttää vähän hassulta, mutta noin tuo on kaunis kun nuo kädet ja rinnatkin on siinä.

Kiitos =) Juu pelkkä maha ois miustakin näyttäny vähän hassulle, ni tehtiin tuommoinen :)

[QUOTE="vieras";25234418]Kuinka valtavaa kuppikokoa rintasi ovat?[/QUOTE]

Jaa-a... 70dd oli isoimmat mitkä löysin ja nekin jäi pian pieniks :D Eikä silloisesta kaupungista mistään isompia löytynyt...

Niin ja onneksi ei ole enää tuollaiset :D

Minun mahani on erittäin taiteellinen! Siis irtomahani. Kullanvärinen ja seinällä.

• Tykkää
Reactions: Senni Tonnika

Yhteistyössä