Vihdoin sain sen uuden sängynpäädyn ;O) (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
On sitä ootettu ja etsitty. Valmiina ei löytyny mitään, tai sitten hinta oli tooooosi suolanen. Mies vihdoin innostu rakentamaan sen, kun saatiin sopiva inspiraatio. Ja ai että mä olen tyytyväinen :saint:

DSC00405.jpg

Tässä myös vaihekuvia matkan varrelta...
http://www.pieninaskelin.com/omat/sangynpaaty/

Alkuperäinen kirjoittaja Madeleine02:
Millä sait nuo laudat "kolhuisen" näköisiksi? Meillä kanssa uus sänky haaveissa. Luultavasti mies sen tekee kunhan ehtii.

Ne on vuoltu puukolla käsityönä jokainen lauta erikseen, sekä reunoista että keskeltä ja sitten hiottu usealla hiekkapaperilla käsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Millä sait nuo laudat "kolhuisen" näköisiksi? Meillä kanssa uus sänky haaveissa. Luultavasti mies sen tekee kunhan ehtii.

Ne on vuoltu puukolla käsityönä jokainen lauta erikseen, sekä reunoista että keskeltä ja sitten hiottu usealla hiekkapaperilla käsin.

Melkoisen työn olette tehneet! Taitaa jäädä meillä haaveeksi. Mutta pitää näyttää miehelle nuo kuvat kunhan tulee töistä.

Melkoisen työn olette tehneet! Taitaa jäädä meillä haaveeksi. Mutta pitää näyttää miehelle nuo kuvat kunhan tulee töistä.

Menee kyllä miehen piikkiin tämä homma, mun osuuteni rajottui ideointiin ja arviointiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en pidä mistään vanhasta enkä varsinkaan itse tehdystä, niin voit varmaan kuvitella mitä mieltä olen. Mutta kiva että itse tykkäsit:)

Jep, mulle pitää olla mahdollisimman vanhaa, ja ellei saa aitoa, pitää olla tekovanhaa ja tummaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tuo nyt sitten hieno? :(
Lauta lautaa vasten ei sovi yhtään, tuo puolipaneeliseinä on :x :x :x.

Se onkin se seuraava remonttikohde heti uuden vessan ja tytön huoneen jälkeen B) myös tuo vihreä seinä on saanut tuomion. :D

Yhteistyössä