kun tuntuu että mun viesteihin ei vastata tai sit jos laitan johonkin ketjuun kommenttia niin se ketju katkee
:'( :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:mitä saitko yveenä kukkapuskan?
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:no oon täs huomannu että eka ketju on ollu jo monta sivua pitkä ja kun kirjotan niin kas kummaa se katoaa..
Alkuperäinen kirjoittaja ei muuta:Olet vain outo enkeleinesi..
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:no oon täs huomannu että eka ketju on ollu jo monta sivua pitkä ja kun kirjotan niin kas kummaa se katoaa..
en oo saanu kukkapusikkoa..
kuka oon öö nainen ikää 26 poika ja mies.. etelä-suomesta
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:no oon täs huomannu että eka ketju on ollu jo monta sivua pitkä ja kun kirjotan niin kas kummaa se katoaa..
en oo saanu kukkapusikkoa..
kuka oon öö nainen ikää 26 poika ja mies.. etelä-suomesta
Mitähän menit kirjoittamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Smile:Oletko se HelloShittyn kaveri? Missä hän on kun ei ole näkynyt moneen päivään täällä? Minulla on tosi hyvä nimi(merkki)muisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä olen kans ihan uskomaton ketjuntappaja. Onkohan mun mielipiteet niin tyhjentäviä ettei kellään ole sit enää mitään sanottavaa?